سریع ترین راه های افزایش ترافیک سایت


یکی از دلایلی که سبب خوشحالی یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار آنلاین می‌شود، افزایش ترافیک سایت است. اما شاید از خود بپرسید، ترافیک سایت چیست و چطور می‌توانیم آن را افزایش دهیم؟ اگر…

یکی از دلایلی که سبب خوشحالی یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار آنلاین می‌شود، افزایش ترافیک سایت است. اما شاید از خود بپرسید، ترافیک سایت چیست و چطور می‌توانیم آن را افزایش دهیم؟ اگر شما هم در پی بالا بردن ترافیک سایت خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با رشدانا همراه باشید.

منظور از ترافیک سایت چیست؟

یکی از مهم‌ترین ارکان یک سایت، ترافیک آن است. معمولا به صورت کلی به دو منظور از این عبارت استفاده می‌شود: معنای اول میزان حجمی است که از طرف شرکت ارائه دهنده هاست دریافت می‌کنید. (البته این موضوع با مبحث ما در این مقاله مرتبط نیست!) منظور دوم از به کارگیری عبارت ترافیک سایت، این است که چه میزان از محتوای سایت توسط بازدیدکنندگان دیده شده است و چند نفر به سایت شما سر زده‌اند. هر چه این آمار بیشتر باشد، کسب و کار شما نیز بیشتر دیده می‌شود.

افزایش ترافیک سایت

انواع ترافیک کدامند؟

به طور کلی با استفاده از روش‌های گوناگون می‎توانیم ترافیک سایتمان را افزایش دهیم. این ترافیک می‌تواند در دو نوع رایگان و پولی تعریف شود.

ترافیک رایگان

راه‌های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها به صورت رایگان، بازدیدکنندگان زیادی به سایت شما هدایت می‌شوند. به عنوان مثال، شما می‌توانید با به‌کارگیری امکانات سایت‌های آگهی رایگان، تبادل لینک، ویدئو، رسانه‌های اجتماعی و امثال آن‌ها به این هدف خود برسید. یکی از بهترین راه‌های جذب ترافیک ارگانیک، سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. با استفاده از علم سئو و ایجاد تغییراتی در داخل و خارج از سایت، می‎توان کاری کرد که تعداد نفرات بیشتری با کسب و کارمان آشنا شوند.

ترافیک پولی

استفاده از انواع روش‌های تبلیغات به شما کمک می‌‎کند تا ترافیک پولی به دست آورید. منظور از این نوع ترافیک آن است که شما برای به دست آوردن آن ملزم به پرداخت هزینه و به‎کارگیری استراتژی‌های تبلیغاتی می‌شوید. تبلیغات کلیکی، تبلیغات نمایشی و تبلیغات مدت‎دار چند مورد از راه‌های جذب این نوع ترافیک هستند.

افزایش ترافیک سایت چه اهمیتی دارد؟

افزایش ترافیک (Web Traffic Increase) برای تمام وبسایت‌ها مهم است و هیچ تفاوتی ندارد که چه محصولات یا خدماتی را در آن ارائه می‌دهید. هر اندازه که سایت شما و محتواهای منتشر شده در آن با کیفیت باشند، تا زمانی که تعداد قابل قبولی بازدید کننده نداشته باشید، هیچ پیشرفتی در روند کار خود مشاهده نخواهید کرد. به همین دلیل یکی از دلایل عدم موفقیت کسب و کارهای اینترنتی، عدم توانایی در جلب نظر مخاطب و جذب ترافیک شناخته شده است.

از طرف دیگر زمانی که بازدیدکنندگان سایت شما زیاد باشد، رتبه الکسا سایت نیز ارتقا پیدا می‌کند. همان طور که می‌دانید افزایش رتبه الکسا، سبب ارزشمند شناخته شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو و بهینه سازی آن می‌شود. تکنیک‌های زیادی به منظور افزایش این آمار وجود دارد که با به کارگیری آن‌ها می‌توانید بازدید سایت خود را بالا ببرید.

 

حتما بخوانید: رتبه الکسا چیست و چه راهی برای افزایش آن وجود دارد؟

 

تکنیک‌های افزایش ترافیک سایت را بشناسید

در ادامه مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید شریان حیاتی سایت خود را پرنبض‌تر کنید! این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند ضمن بهبود بخشیدن سئو سایتتان، جایگاه واقعی خود را نیز در موتورهای جستجو پیدا کنید و به فروش دلخواه خود برسید.

تبلیغات را فراموش نکنید!

یکی از راه‌هایی که تاثیر چشمگیری در افزایش بازدید سایت شما دارد، تبلیغات است. روش‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که موثرترین آن‌ها را می‌توانید برای سایت خود به کار بگیرید. از روش‌های تاثیرگذار تبلیغاتی، می‌توان به گوگل ادز و روش PPC (تبلیغات کلیکی) اشاره کرد.

اجتماعی باشید!

حضور در شبکه‌های اجتماعی، یکی دیگر از راه‌های افزایش ترافیک است. درواقع از این فضاها می‌توانید به عنوان بستری برای معرفی برند خود استفاده کنید. شبکه های اجتماعی زیادی مانند اینستاگرام، توییتر، تلگرام و… در این زمینه به شما کمک می‌کنند.

محتوای ترکیبی تولید کنید!

برخلاف نظر بعضی از کارشناسان سئو، هیچ فرمول شگفت انگیزی برای تضمین موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد! تنها کاری که سبب رساندن شما به هدفتان می‌شود، تولید محتوای ناب، مفید و با کیفیت است. سعی کنید محتواهای یکنواخت نداشته باشید و قالب و طول آن‌ها را به صورت منظم و برنامه ریزی شده عوض کنید. از انتشار محتواهای ویدیویی، موشن گرافیک، انیمیشن و… نیز غافل نشوید؛ چراکه برای مخاطب بسیار جذاب هستند.

استفاده از عناوین جذاب برای محتوا

مهم‌ترین قسمت مطالب شما، عنوان آن‌هاست. درواقع بازدیدکننده سایت با خواندن عنوان تصمیم می‌گیرد که مطلب نوشته شده را مطالعه کند یا خیر؟! پس در انتخاب عناوین محتواهای خود نهایت دقت و خلاقیت را به کار ببرید.

تکنیک های افزایش ترافیک

سئو داخلی را فراموش نکنید!

همان طور که می‌دانید برای موتورهای جستجو، هیچ چیز مهم‌تر از محتواهای ارزشمند نیست. علاوه بر آن اگر از قوانین و تکنیک‌های مربوط به سئو درون صفحه پیروی کنید، بدون شک رضایت موتورهای جستجو را به دست می‌آورید! این کار سبب نمایش سایت شما در رتبه‌های اول گوگل شده و افزایش ترافیک به صورت ارگانیک را به وجود می‌آورد.

 

پیشنهاد ویژه: آموزش سئو مقدماتی و بهینه سازی وبسایت 

 

لینک داخلی داشته باشید

در بخش‌ پیشین گفتیم که لازم است سئو داخلی را به طور کامل انجام دهید. هر چند که لینک‌سازی داخلی نیز یکی از موارد چک لیست بهینه‌سازی داخلی محسوب می‎شود، اما از آن‎جایی که اهمیت زیادی دارد، لازم دانستیم درباره آن به صورت جداگانه نیز توضیح دهیم. قدرت لینک‌ها تنها به وسیله تعداد سایت‌هایی که آن را به اشتراک می‌گذارند، مشخص نمی‌شود، بلکه از ساختار لینک‌دهی داخلی شما نیز تاثیر می‌گیرد. زمانی که محتوایی را تولید و منتشر می‌کنید، به تهیه لینک داخلی هم توجه داشته باشید. این کار نه تنها به بهبود سئو کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد تجربه بهتر و مفیدتر برای کاربران شده و این موضوع عامل مهمی در افزایش ترافیک می‌باشد.

از کلیدواژه های بلند (Long Tail) استفاده کنید

اگر قصد دارید محتوای شما در همان روزهای اول بعد از انتشار، به صفحه اول گوگل برسد، از کلید واژه‌های بیش از دو کلمه استفاده کنید. اینگونه کلمات کلیدی، به علت رقابت کمتری که در استفاده از آنان وجود دارد، در بیشتر دیده شدن محتوای شما تاثیرگذار هستند.

وبلاگ نویسی مهمان را آغاز کنید

در روش وبلاگ نویسی مهمان، شما با سایت های معتبر معامله می‌کنید تا تبلیغات سایت شما را انجام دهند. برای به کارگیری این روش، به سراغ سایت های پربازدید بروید و از آن‌ها بخواهید که برای وبلاگشان محتوا بنویسید. در مقابل، آن ها این محتوا را به سایت شما پیوند دهند. به این صورت می‌توانید بازدیدکنندگان آن سایت را به وبسایت خود نیز دعوت کنید.

اجرای میکرودیتا Schema

اجرای اسکیما به تنهایی، سبب افزایش ترافیک سایت شما نمی‌شود، بلکه ایندکس شدن و یافتن صفحات سایت شما توسط ربات های گوگل را راحت‌تر می‌کند. این میکرودیتا نرخ CTR سایت شما را نیز افزایش می‌دهد.

 

حتما بخوانید: چگونه CTR سایت خود را افزایش دهیم؟

 

در Forumها یا انجمن‌ها فعال باشید

تهیه مقالات مربوط به انجمن‌های مرتبط به کسب و کار و پاسخ دادن به پست‌هایی که با حوزه کاری شما پیوند دارند، روش بسیار موثری برای مطرح کردن خود در بازار کار می‌باشد. شما می‎توانید خیلی راحت به واسطه پاسخگویی به سوالاتی که در فروم‌ها مطرح می‌شوند، بین علاقمندان به عنوان یک متخصص شناخته شوید. علاوه بر این، سوالات رایج و نیازهای اصلی جامعه هدف خود را نیز بیشتر خواهید شناخت.

اگر تصمیم به فعالیت در انجمن‌ها دارید، حتما تحقیق کنید و ببینید که آیا قوانین فروم به شما این اجازه را می‌دهند که لینکی از خود را به عنوان زیرنویس در پیام‌های خود قرار دهید یا خیر؟ اگر این چنین باشد، حتما از فرصت پیش آمده استفاده کنید تا افراد با مطالعه جواب‌ها و مطالب شما، کنجکاو به بازدید از سایتتان شوند. این موضوع به مرور سبب افزایش قابل توجه ترافیک خواهد شد.

از دیگران دعوت کنید در سایتتان بنویسند

نوشتن پست مهمان که در قسمت‌های قبلی درموردش صحبت کردیم، یک جاده دو طرفه است. علاوه بر پست مطالب خود در وبلاگ‌های دیگر، می‌توانید از افراد فعال در حوزه کاری خود دعوت کنید تا در وب‌سایت شما نیز پست بگذارند. به احتمال زیاد، آن‎ها لینک دسترسی به مطلبی که تهیه کرده‌اند را، علاوه بر سایت شما، در سایت خودشان نیز قرار می‌دهند. بدین ترتیب، خوانندگان جدیدی وارد سایت شما نیز خواهند شد. به یاد داشته باشید، در به‌کارگیری این روش، باید مطالب باکیفیت و دست اول را بدون هیچ لینک اسپمی پست کنید؛ چراکه گوگل پست‌های مهمان با کیفیت پایین را شناسایی و جریمه می‌کند.

guest posting

محتوای ویروسی بسیار جذاب تولید کنید

به جای آن‏که برای متقاعد کردن سایت‌های دیگر تلاش کنید تا لینک محتوای شما را در وبسایت خود قرار دهند، مطلبی تهیه کنید که همه برای گذاشتن آن در سایتشان التماس کنند! بدین گونه، دیگر درگیر فرآیند خسته‌کننده و وقت‌گیر مذاکره با سایت‌های دیگر نخواهید شد. محتواهای ارزشمند و منحصر به فرد، بدون هیچ تلاش خاصی توسط سایرین اشتراک‌گذاری می‌شوند و همین موضوع عامل هدایت ترافیک به سایتتان خواهد شد.

در لینکدین فعال باشید و پست بگذارید

امروزه امکانات لینکدین به قدری بالا رفته که به چیزی فراتر از فضایی برای یافتن کار جدید، تبدیل شده است. در واقع این بزرگ‏ترین شبکه اجتماعی متخصصین، مکانی برای انتشار محتوا نیز می‌باشد و به همین دلیل لازم است که در آن نیز فعال باشید و پست بگذارید. با انجام این کار، ترافیک سایت و وجهه شما در صنعت ارتقا می‌یابد. مخصوصا اگر تعداد دنبال‌کنندگان شما در این شبکه بالا باشد. هر مقاله‌ای که در سایت خود نشر می‌دهید، لینک آن را نیز در لینکدین قرار داده تا افراد بیشتری با کسب و کارتان آشنا شوند.

با افراد پیشرو حوزه کاری خود مصاحبه کنید

تصور عموم به این شکل است که مصاحبه مختص گزارشگران است و همه افراد توانایی انجام آن را ندارند! در حالی که افراد زیادی مشتاق مصاحبه با شما و پاسخگویی به سوالاتتان هستند. برای انجام این کار، فقط کافیست به افراد پیشرو در کسب و کارتان ایمیل درخواست وقت مصاحبه بفرستید و پس از آن، جزئیات مصاحبه را در بلاگ خود قرار دهید. نه تنها با شناخته شدن اسمتان، اعتبار و ترافیک سایت نیز افزایش می‎یابد، بلکه ممکن است فردی که با او مصاحبه کرده‌اید نیز متن مربوط به آن را منتشر کند و از این طریق افراد بیشتری با شما آشنا شوند.

ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید

بسیاری از کسب و کارها آنقدر بر روی جذب مشتریان جدید از طریق روش‌های مختلف متمرکز هستند که شیوه‌های موفقیت قدیمی‎تر را فراموش می‌کنند! بازاریابی ایمیلی یکی از ابزارهای قدرتمند است که حتی موفقیت متوسط آن نیز می‎تواند تا حدود زیادی ترافیک سایت را افزایش دهد. البته باید دقت کنید که افراد را با رگبار ایمیل‌ها درمورد محصولات جدید خود بمباران نکنید!

علاوه بر این، قدرت بازاریابی دهان به دهان را نیز دست کم نگیرید؛ مخصوصا از سوی کسانی که از محصولات یا خدمات شما استفاده کردند و راضی هستند. ارسال یک ایمیل یادآوری دوستانه درمورد محصول یا خدمت جدید، باعث می‌شود تا تعداد نفرات بیشتری از سایت شما بازدید کنند.

از امضا ایمیل استفاده کنید

یک امضای ساده به همراه شرح یک خطی درباره مزایای اصلی خدمات خود تهیه کنید. این امضا را می‎توانید زیر هر پیام یا ایمیلی که برای مخاطبین خود ارسال می‎کنید، قرار دهید. حتی می‎توانید ایمیل‌هایی با محتوای مرتبط هم تهیه کرده و با امضای خود منتشر نمایید. این پیام‌ها زمانی که دست به دست فوروارد شوند، تعداد بیشتری از علاقمندان، تبلیغات شما را می‌بینند. بدین ترتیب، دوستان کسانی که به کسب و کار شما علاقمند هستند نیز این ایمیل فوروارد شده را دریافت می‌کنند و احتمالا درباره برند شما کنجکاو خواهند شد.

تبادل لینک کنید

تبادل لینک با سایت‌های غیررقیب، اما مربوط به حوزه فعالیتتان می‏تواند منبع بسیار خوبی برای دستیابی به ترافیک مفید باشد. در این روش هم شما و هم سایتی که اقدام به تبادل لینک می‌کنید، از مزایای این کار سود می‌برند. بهتر است به وبسایت‌هایی درخواست تبادل دهید که رتبه الکسای آن‌ها با رتبه شما نزدیک باشد.

Backlinks

مطمئن شوید که سایتتان ریسپانسیو است

این روزها دیگر آن دوره‎ای که دسترسی به اینترنت و جستجوهای اینترنتی تنها با استفاده از کامپیوترهای خانگی امکان‌پذیر بود، گذشته است. درواقع افراد زیادی برای استفاده از امکانات موجود در دنیای وب، از تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنند. اگر سایت شما برای نمایش در صفحه گوشی‌های موبایل یا تبلت‌ها بهینه‌سازی نشده باشد و کاربران را دچار مشکل کند، در واقع شما در حال بیرون کردن آن‏ها از سایتتان هستید! حتی اگر یک سایت کاملا ساده و ابتدایی هم دارید، باید مطمئن شوید که در نمایشگر موبایل به خوبی نمایش داده می‌شود.

سرعت سایت را افزایش دهید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حال جستجوهای اینترنتی خود، 30 ثانیه یا بیشتر منتظر بارگذاری یک سایت بمانید؟! امروزه کم‎تر کسی حاضر است زمان خود را برای باز شدن یک وبسایت با سرعت پایین، صرف کند. بنابراین خیلی زود سایت کند را می‌بندند و به سراغ یک لینک دیگر می‌روند. در نتیجه باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحات سایتتان به اندازه کافی از نظر تکنیکی بهینه شده‌اند و به اندازه فایل‌ها، ساختار صفحه و عملکرد افزونه‌ها نیز توجه داشته باشید. هرچه سایت سریع‏تر نمایش داده شود، کاربران بیشتری تمایل به استفاده از آن را دارند.

 

حتما بخوانید: 8 روش تضمینی برای افزایش سرعت سایت

 

در سایت‌های دیگر، به سوالات پاسخ دهید

اگر دقت کرده باشید، در سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف، سوالات زیادی وجود دارند که کسی به آن‎ها پاسخی نداده است. اگر در سایت خودتان مطالبی دارید که به این افراد کمک می‌کند، می‎توانید یک پاسخ کوتاه به آن‎ها بدهید و برای اطلاعات بیشتر، مقاله خود را معرفی کنید. البته این روش همیشه موثر نیست؛ چراکه ممکن است پاسخ شما توسط مدیر سایت مقابل تایید نشود.

تبادل تبلیغ

علاوه بر این‏که با استفاده از روش‌های تبلیغاتی متفاوت، اقدام به جذب ترافیک می‌کنید، می‎توانید در فضای تبلیغاتی سایت خود نیز سایر کسب و کارها را معرفی نمایید و از آن‎ها بخواهید که متقابلا همین کار را انجام دهند. این کار چیزی شبیه به تبادل لینک می‌باشد، اما به جای لینک، یک بنر مبادله می‌شود.

تغییرات اساسی و آپدیت مقالات قدیمی

پست‏های قدیمی وبلاگ خود را بیابید و محتوای آن‏ها را به روزرسانی کنید. شما می‏توانید باتوجه به نیاز روز، بخشی از مطالب قدیمی را حذف کنید و یا به آن‎ها اضافه نمایید. پس از انجام این کار، متوجه خواهید شد که ترافیک سایتتان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. طبق تجارب به دست آمده، اعمال تغییرات در پست‌های قبلی وبلاگ، ترافیک سایت را چندین برابر می‌کند.

استفاده از ویدئو مارکتینگ

هرچند که محتوای متنی نقش بسیار اساسی در پیشرفت کسب و کار شما و افزایش ترافیک سایت دارد، اما در این میان نباید از تاثیر فوق‌العاده محتوای ویدئویی غافل شوید. این دسته محتواها از نظر کاربران بسیار جذاب هستند و می‌توانند به بهتر شدن سایت شما کمک کنند. طبق بررسی‌های انجام شده، اطلاعاتی که به صورت تصویری به انسان منتقل می‌شود، بسیار ماندگارتر از مطالب خواندنی است. بنابراین بازاریابی ویدئویی یک تکنیک عالی برای جلب توجه مخاطبین و افزایش ترافیک سایت می‌باشد. شما می‌توانید از محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید، ویدئوهای مختلفی تهیه کنید و در سایت‌هایی مانند یوتیوب و آپارات به اشتراک بگذارید و در پایان، بازدیدکنندگان را به بازدید از سایت خود دعوت کنید.

video marketing

بهینه‌سازی جستجوی تصویری

بهینه‌سازی تصاویر استفاده شده در سایت به شما کمک می‌کند تا از یک منبع بکر که بیشتر رقبا از آن غافلند، به جذب ترافیک قابل توجهی برسید. خوب است بدانید که این روزها، جستجوی بصری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل یکی از تکنیک‌های ویژه افزایش ترافیک، بهینه‌سازی جستجوی تصویر است. برخی افراد بر این باورند که منظور از این کار، صرفا درج آلت تگ‌ها برای عکس‌ها است، در صورتی که این‌گونه نیست! بدین منظور لازم است موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:

  • تگ های alt
  • اسم فایل‌های استفاده شده
  • تغییر اندازه عکس‌ها به سایز دلخواه
  • کاهش حجم تصاویر
  • ایجاد نقشه سایت برای عکس‌ها
  • بارگذاری تصاویر در سیستم توزیع محتوا

برگزاری رویداد

یکی دیگر از راه‌های افزایش ترافیک سایت، برگزاری رویداد حضوری و غیرحضوری است. این کار باعث می‌شود تا افراد زیادی به منظور دریافت فایل، ثبت‌نام در رویداد و کسب اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات، وارد سایت شما شوند. همین امر کمک زیادی به بیشتر شدن آمار ترافیک سایت می‌کند.

به کار بردن ابزارهای تحلیلی

امروزه ابزارهای تحلیلی زیادی مانند سرچ کنسول گوگل و گوگل آنالیتیکس به صورت رایگان در دسترس هستند که با کمک آن‌ها می‌توانید گزارش‌های ارزشمندی از روند پیشرفت سایت خود دریافت کنید. با استفاده از اطلاعات به دست آمده، متوجه خواهید شد که نقاط قوت و ضعفتان کجاست، عملکرد کمپین‌ها به چه صورت است و ترافیک ورودی کدام بخش می‌باشد.

 

حتما بخوانید: با این ۵ ابزار تحلیل وب سایت به راحتی سایت خود را تحلیل کنید

 

تبلیغات ریتارگتینگ

خوب است بدانید که تنها یک درصد از افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند، در همان اولین بار متقاعد به خرید یا هرکار دیگر موردنظر شما می‌شوند! اما این موضوع نباید شما را نگران کند؛ چراکه استفاده از تبلیغات ریتارگتینگ به شما کمک می‌کند تا بتوانید در فرصت‌های دیگر بازدیدکنندگان خود را به مشتری و یا مخاطبین دائمی تبدیل کنید. در این دسته از تبلیغات، شما باید تلاش کنید که کاربر موردنظر مجددا از سایت شما بازدید کند.

روند تبلیغ به این شکل است که پس از بازدید از سایت، تبلیغات شما در سایر سایت‌ها در مقابل او قرار می‌گیرند و این امر باعث بازگشت مجدد او خواهد شد. واضح است که شما برای جذب هر مخاطب زحمت می‌کشید، بنابراین نباید اجازه دهید که به همین راحتی‌ها از دستتان برود!

همکاری با اینفلوئنسرها

همان‌طور که می‌دانید، منظور از اینفلوئنسر افراد شناخته شده‌ای هستند که در شبکه‌های اجتماعی، ازجمله اینستاگرام، دنبال کنندگان زیادی دارند و می‌توانند روی سبک زندگی مردم یک جامعه تاثیر بگذارند. به همین دلیل اجرای کمپین مشترک با آن‌ها و اصطلاحا اینفلوئنسر مارکتینگ، تاثیر زیادی بر روی افزایش ترافیک سایت شما خواهد داشت.

 

کلام پایانی

علاوه بر پیشنهاداتی که در این مقاله با هدف افزایش ترافیک سایت بیان شد، راه های زیاد دیگری نیز وجود دارد. به یاد داشته باشید که یکی از مهم‌ترین راه های رسیدن به بازدیدکننده زیاد، تولید محتوای مفید و ارزشمند و جلب نظر موتورهای جستجو با استفاده از روش های مختلف است. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما از چه روش های آنلاین و یا حتی آفلاینی برای افزایش ترافیک سایتتان بهره می برید؟ نظرات عالی خود را با ما در میان بگذارید.

فرزانه فانی

فارغ التحصیل کارشناسی معماری و مشغول فعالیت طراحی گرافیک و افزایش سطح مهارت خود در این زمینه هستم. رشدآموز دوره پانزدهم رشدانا بودم و به نوشتن و تولید محتوا علاقه مندم و مدتی است به عنوان کارشناس محتوا در رشدانا فعالیت می‌کنم. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده نویسندگان محتوا، تمام تلاشمو می‌کنم تا محتوا های ارزشمندی تولید کنم.

دوره آموزشی پیشنهادی

دوره جامع آموزش سئو SEO و بهینه سازی سایت

SEO Specialist Course

سایت خود یا مشتریانتان را هدفمند به صدر گوگل برسانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin