راه هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام


برای کسب درآمد اینترنتی باید مخاطبان علاقمند به کسب و کارتان را پیدا کنید. مخاطبانی که واقعا مشتاق آن چه که ارائه می دهید باشند. فرقی ندارد که حوزه کاریتان کسب درآمد از اینستاگرام باشد یا وب سایت و تلگرام، در هر صورت کسب و کارتان به مشتری وابسته است. در این مطلب با شیوه هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش درآمد از آن آشنا می شوید. در واقع فالوور زیاد درآمدتان را زیاد می کند. اما مهم تر از تعداد آن ها، هدفمند بودنشان است.

برای کسب درآمد اینترنتی باید مخاطبان علاقمند به کسب و کارتان را پیدا کنید. مخاطبانی که واقعا مشتاق آن چه که ارائه می دهید باشند. فرقی ندارد که حوزه کاریتان کسب درآمد از اینستاگرام باشد یا وب سایت و تلگرام، در هر صورت کسب و کارتان به مشتری وابسته است.

در ادامه با شیوه هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش درآمد از آن آشنا می شوید. در واقع فالوور زیاد درآمدتان را زیاد می کند. اما مهم تر از تعداد آن ها، هدفمند بودنشان است.

1- از امکانات جدید اینستاگرام غافل نشوید

گسترده شدن امکانات اینستاگرام باعث شده است چند قدم از رقیب هایش جلو بزند. شما نیز می توانید از این فرصت استفاده کرده و از طریق امکانات اینستاگرام با افزایش دادن فالوور هایتان به کسب و کار خود رونق ببخشید.

استفاده از ویژگی های استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام با داشتن قابلیت هایی چون تگ کردن پروفایل و نوشتن آدرس وب سایت و… باعث می شود بتوانید کاربر را به طور مستقیم به صفحه ی مورد نظرتان هدایت کنید. کسب درآمد از اینستاگرام از طریق پیشنهادات لحظه ای در استوری و تبلیغات نیز امکان پذیر است

لایو اینستاگرام

شما می توانید از لایو اینستاگرام برای شرح دادن حوزه کاریتان استفاده کنید. در کسب درآمد از اینستاگرام داشتن ارتباط مستقیم با مخاطب باعث جذب بیشتر و تاثیر گذاری بر روی او می شود. اگر فعالیت های جذابی مانند پرسش و پاسخ، معرفی کتاب و مسابقه در لایو انجام دهید، باعث همراهی فالوور ها و دعوت دوستانشان به لایو می شود. این گونه افراد جدیدی به دنبال کننده های خود اضافه کرده اید. حتما لایو خود را در استوری ها ذخیره کنید تا افرادی که به لایو نپیوستند با دیدن استوری ها ترغیب شوند پیج شما را دنبال کنند.

2- برای پست های اینستاگرامی خود بیشتر وقت بگذارید

در اینستاگرام بیشترین ارتباط با مخاطب را از طریق پست هایتان دارید. پس وقت زیادی روی آن ها بگذارید تا مخاطب به شما اعتماد کند. کسب درآمد از اینستاگرام به کیفیت پست ها وابسته است. به هیچ عنوان عکس ها را کپی نکنید. همیشه از برند خود استفاده کنید.

برای نوشتن کپشن هایتان وقت بگذارید. کپشن های طولانی شاید برای همه جذاب نباشد. اما مخاطب احساس می کند برای شما اهمیت دارد که زمان زیادی را صرف نوشتن برای او می کنید. سعی کنید کپشن ها جذاب باشد تا مخاطب را به خواندن ترغیب کند. وقت گذاشتن برای این موضوع باعث کسب درآمد از اینستاگرام می شود.

3- در ارسال پست ها تنوع داشته باشید

شاید بیشترین کسب درآمد از اینستاگرام از طریق به اشتراک گذاشتن عکس ها باشد. اما با اضافه شدن قابلیت هایی مانند پست کردن ویدیو های طولانی تر بهتر است تنوع را در پست هایتان افزایش دهید. برای مثال هر از گاهی میان عکس ها ویدیو پست کنید و استوری بگذارید.

خلاقیتتان را در منتشر کردن عکس ها افزایش دهید. از مشتری ها بخواهید عکسی از محصولات دریافتی از سوی شما را برایتان بفرستند. سپس آن را پست کنید و با جملات زیبا در کپشن از مشتری هایتان قدردانی کنید. پست های مناسبتی بگذارید. این گونه رابطه ی میان خود و مخاطب را صمیمی تر کرده اید. کسب درآمد از اینستاگرام به همین صمیمیت وابسته است.

4- با فالوورهای تان در تعامل باشید

برای آن که فالوور هایتان مشتاق به سر زدن به پیج شما شوند باید با آن ها ارتباط برقرار کنید. به عنوان نمونه یکی از کار هایی که می توانید بکنید جواب دادن به کامنت های آن ها است. زمانی را برای پاسخ گویی به نظرات مشتری باز کنید. مخاطب شما با دیدن پاسختان حس اعتماد بیشتری به برند شما پیدا می کند. همچنین احساس صمیمیت میانتان قوی می شود.

برای کسب درآمد از اینستاگرام به مخاطبانی فعال نیاز دارید. بنابراین هر از گاهی پست هایی با مضمون پرسش و پاسخ بگذارید. مثلا نظر آن ها را در رابطه با موضوع و یا عکسی که پست کردید بپرسید. از آن ها بخواهید علاوه بر این که نظر خودشان را برای شما بنویسند از دوستانشان دعوت کنند تا در این بحث شرکت کنند. اگر پیج شما جذاب باشد قطعا آن ها هم به جمع دنبال کنندگانتان می پیوندند. سوال پرسیدن در استوری هم امکان پذیر است اما پاسخ دادن آن به افراد کمتری محدود می شود.

دایرکت هایتان را حتما چک کنید. به نظرات مشتری واکنش نشان دهید. سوال هایشان را پاسخ دهید. مشکلاتشان را با برخوردی خوش برطرف کنید. این گونه میان مشتری ها محبوب می شوید. حتی گاهی لازم است برای کسب درآمد از اینستاگرام مشتری را با دادن هدیه سورپرایز کنید.

5- از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ های پر طرفدار را شناسایی کنید. با بررسی پیج رقبا می توانید از هشتگ های مناسب حوزه ی کاری خود مطلع شوید. کسب درآمد از اینستاگرام شباهت هایی با کسب درآمد از وب سایت دارد. هشتگ ها نقش کلمات کلیدی در بهینه سازی وب سایت را ادا می کنند.

اگر هشتگ های مناسب و پرطرفدار را پیدا کنید و درست و اصولی از آن ها استفاده کنید، علاقمندان حوزه ی کاریتان نیز می توانند پست های شما را ببینند. فراموش نکنید که هشتگی را به صورت دائمی برای معرفی برند محصولاتتان در پست ها استفاده کنید.

6- از دیگر فضا های کاری خود فالوور جذب کنید

اگر فعالیت خاصی در وب سایت یا تلگرام و … دارید، از کاربران خود دعوت کنید تا به صفحه ی اینستاگرام شما بپیوندند. مثلا اگر مدیریت وب سایت بر عهده ی شماست در مطالبی که در وب سایتتان منتشر می کنید اینستاگرام خود را معرفی کنید.

در ویدیو هایی که در آپارات یا یوتیوب به اشتراک می گذارید از پست های اینستاگرامی خود استفاده کنید تا مخاطب مشتاق شود به صفحه ی شما سر بزند. همچنین در لینکدین و خلاصه در هر شبکه ی اجتماعی دیگری به صفحه ی اینستاگرامتان اشاره کنید.

در این مقاله دیدید که کسب درآمد از اینستاگرام در کنار سخت بودن چقدر شیرین است و نیازمند صرف وقت زیادی است.امروزه دیجیتال مارکتینگ با ایمیل سخت تر شده است. البته ایمیل از اصلی ترین روش های ارتباطات در دیجیتال مارکتینگ می باشد. اما جذابیت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و ساده بودن بازاریابی از آن طریق باعث شده است طرفداران بیشتری پیدا کنند. شما می توانید با شرکت در دوره های آموزشی رشدانا با روش های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید.

مدیر سایت

دوره آموزشی پیشنهادی

آموزش اینستاگرام مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام

Earn money with Instagram

اینستاگرام، ابزار درآمدزایی رایگان

آموزش کسب و کار اینستاگرامی و بازاریابی در اینستاگرام | رشدانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin