آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته


امروزه اغلب کارها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. از این رو کسب و کارهای اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده است به همین دلیل طراحی وب سایت جزو پول سازترین شغل شناخته می‌شود. در این مقاله…

آموزشگاه دارکوب

امروزه اغلب کارها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. از این رو کسب و کارهای اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده است به همین دلیل طراحی وب سایت جزو پول سازترین شغل شناخته می‌شود. در این مقاله با معرفی دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته، هزینه، مدرک و… قصد داریم تا شما را با این حرفه درآمدزا آشنا کنیم. اگر می‌خواهید مدت زمان کوتاه به درآمد بالا برسید، تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

طراحی سایت چیست؟

به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت فروش محصول، اطلاع‌رسانی و معرفی شرکت؛ طراحی سایت یا وب دیزاین Web-Design)) گفته می‌شود. طراحی سایت پروسه‌ای شامل لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو است که در مراحل مختلفی انجام می‌شوند.

کلاس آموزش طراحی وب سایت

همانطور که در قبل نیز اشاره شد، طراحی وب سایت یکی از پردرآمدترین شغل‌ها است به طوری که پس از یادگیری به سرعت می‌توانید وارد بازار کار شوید. کلاس آموزش طراحی وب سایت در آموزشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود، اما باید بدانید که آموزشگاه و اساتیدی که از آن‌ها آموزش می‌بینید، تاثیر زیادی روی بازار کار شما دارند به طوری که اگر این حرفه پول ساز را از اساتید حرفه‌ای و مجرب آموزش ببینید، در همان مدت آموزش نیز می‌توانید وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید. در آموزشگاه دارکوب تمامی روش‌ها و برنامه‌های مورد نیاز برای طراحی سایت توسط اساتید حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند همچنین شما می‌توانید در زیر نظر اساتید در حین آموزش پروژه نیز انجام دهید و رزومه سازی خود را از همان ابتدا شروع کنید.

هزینه کلاس آموزش طراحی وب سایت

یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب دوره آموزش طراحی سایت، هزینه آن است. به طور معمول آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته توسط اساتید حرفه‌ای، قیمت بالایی دارد. با این حال افراد زیادی برای آموزش طراحی سایت اقدام می‌کنند؛ چرا که این دوره یکی از پول سازترین دوره‌ها محسوب می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید که به درآمد برسید می‌توانید در دوره‌های طراحی وب سایت، برنامه نویسی و تولید محتوا، آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی و اپلیکیشن با زبان‌های برنامه نویسی مختلف شرکت کنید. البته باید توجه داشته باشید که اساتید نقش زیادی در بازار کار شما دارند. در صورتی که شما به شکل حرفه‌ای آموزش ببیند می‌توانید پس از یادگیری به سرعت به درآمد برسید.

در آموزشگاه فنی حرفه‌ای دارکوب، تمامی دوره‌ها از مبتدی تا پیشرفته توسط اساتید مجرب تدریس می‌شود. این آموزشگاه سالیانه افرادی زیادی را وارد بازار کار می‌کند. اگر شما هم قصد دارید که به یک درآمد بالا برسید، دارکوب آماده است از شما یک فرد حرفه‌ای بسازد.

مدرک آموزش ساخت وب سایت

یکی از فاکتورهایی که در هنگام ثبت نام دوره آموزش طراحی سایت به آن توجه داشته باشید، ارائه مدرک است. شما باید در آموزشگاهی ثبت نام کنید که پس از یادگیری و گرفتن آزمون، به شما مدرک آموزش ساخت وب سایت داده شود. با داشتن مدرک شما بهتر و سریع‌تر می‌توانید وارد بازار کار شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از آن به کشورهای خارجی مهاجرت کنید. در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای دارکوب علاوه بر اینکه می‌توانید آموزش طراحی وب سایت از پایه را به صورت خصوصی دوره ببینید، می‌توانید در کلاس‌های آموزشی طراحی سایت عمومی شرکت کنید که در هر صورت به شما مدرک بین‌المللی فنی حرفه‌ای قابل ترجمه داده می‌شود.

یادگیری html و  css

Html و  cssدو ابزار قدرتمند و مرتبط به هم هستند که برای طراحی سایت بسیار به‌کار گرفته می‌شوند. یادگیری html برای ساخت وب سایت و css برای دیزاین و زیبا سازی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ورود به دنیای وب ابتدا باید htmlو  cssرا بیاموزید. یادگیری html و  cssپایه و اساس طراحی وب هستند و اگر شما این دوره را به طور کامل و صحیح آموزش نبینید، نمی‌توانید به یک توسعه‌دهنده فرانت تبدیل شوید. در آموزشگاه دارکوب شما توسط اساتید حرفه‌ای آموزش می‌بینید همچنین در حین آموزش به شما تمرین‌هایی داده می‌شود تا علاوه بر تقویت مهارت‌های خود، نقاط ضعف‌تان را نیز پیدا کنید و آن‌ها را نیز به نقاط قوت تبدیل کنید. لازم به ذکر است که پس از اتمام یادگیری می‌توانید در شرکت دارکوب به عنوان کارآموز مشغول به کار شوید و پس از اتمام دوره کارآموزی به عنوان کارشناس سئو شرکت دارکوب استخدام شوید.

از دیگر مزایای یادگیری html و  cssمی‌توان به آموزش پروژه‌ای محور، مشاوره و پشتیبانی، آموزش تخصصی، پرسش و پاسخ با مدرس، دسترسی دائم به منابع دوره و ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر اشاره کرد.

آموزشگاه دارکوب

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی وب سایت با وردپرس به مراتب راحت‌تر از روش‌های دیگر است. چرا که در این روش نیازی به کدنویسی و اطلاع داشتن از برنامه نویسی ندارید. با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس و انجام پروژه زیر نظر اساتید، می‌توانید از همان ابتدا یک رزومه قوی برای ورد به بازار کار خود درست کنید. بنابراین به یک آموزشگاه معتبر با اساتید مجرب مراجعه کنید و طراحی وب سایت با وردپرس را یاد بگیرید تا در مدت زمان کوتاه به درآمد فوق‌العاده برسید.

برای اینکه بتوانید با استفاده از وردپرس سایت بسازید باید با قالب‌ها و پلاگین‌ها آشنا باشید. شما با استفاده از پلاگین‌ها می‌توانید هر قسمت از وردپرس را سفارشی سازی کنید و برای انجام کارهای خود از پلاگین‌ها کمک بگیرید.

در دوره آموزش طراحی وبسایت آموزشگاه دارکوب، کار با افزونه و پلاگین‌های مختلف به شما آموزش داده می‌شود که می‌توانید به آسانی قابلیت‌های گوناگون را به سایت خود اضافه کنید. از پلاگین‌های مهم ورد پرس پلاگین المنتور و پلاگین ویژوال کامپیوزر هستند که در ادامه هر یک را به طور خلاصه و مفید توضیح می‌دهیم.

پلاگین المنتور: با استفاده از المنتور می‌توانید در وردپرس صفحه بسازید و آن را بسته به سلیقه خود طراحی کنید. المنتور قابلیت این را دارد که یک صفحه زیبا، کاربر پسند و بهینه سازی شده را در کمترین زمان ممکن تحویل دهد. اگر به آنلاین شاپ علاقه دارید، پس از یادگیری دوره طراحی سایت از آموزشگاه دارکوب، می‌توانید به سرعت یک فروشگاه آنلاین زیبا و کاربردی بسازید و سریع به درآمد بالا برسید.

پلاگین ویژوال کامپوزر: یکی دیگر از پلاگین‌های کاربردی، پلاگین ویژوال کامپیوزر است که به وسیله آن صفحات وردپرس طراحی می‌شود. این پلاگین به طور معمول روی تمامی قالب‌های معروف ورد پرس نصب می‌گردد که در دروه آموزش طراحی سایت با وردپرس شما به طور کامل یاد می‌گیرید که چگونه از آن‌ها استفاده کنید.

آموزش ساخت سایت یک صفحه‌ای در وردپرس

قبل از اینکه به مراحل طراحی وب بپردازیم، ابتدا باید ساخت صفحه را در وردپرس بیاموزید. صفحه‌ها قسمت‌های کوچکی از وب سایت هستند هر کدام از آن‌ها می توانند طراحی منحصر به فرد خود را داشته باشند. به عنوان مثال یک وب سایت داخل صفحه‎های جداگانه قرار می‎گیرد، همچنین صفحه‌های تماس با ما، درباره ما و… اجزایی از یک وب سایت هستند که هر کدام کارایی و مفهوم جدا را به کاربر انتقال می‎دهند.

برای اینکه در وردپرس صفحه بسازید، در ابتدا باید وارد قسمت مدیرت وردپرس یا پیشخوان شوید و از قسمت نوشته‎ها، افزودن را انتخاب کنید. با این کار یک صفحه جدید در وردپرس ایجاد می‎شود و شما می‎توانید در صفحه جدید عنوان و نوشته جدیدی را بنویسید.

گام به گام طراحی وب

برای طراحی وب باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در این قسمت به بررسی گام به گام طراحی وب می‌پردازیم.

گام اول: تعیین نوع سایت

در مرحله اول باید نوع سایت را مشخص کنید. همانطور که می‌دانید هر نوع وب سایت امکانات مخصوص به خود دارد. از انواع وب سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وب سایت‌های شرکتی: فعالیت سایت‌های شرکتی به طور معمول به معرفی خدمات یا محصولات یک شرکت مربوط می‎شوند. در این سایت‌ها اخبار شرکت و مجموعه مدیریت نیز قرار دارد.
  • وب سایت‎های فروشگاهی: این دسته از سایت‎ها برای فروش کالا و خدمات طراحی می‌شوند. معمولا سایت‌های فروشگاهی دارای درگاه پرداخت آنلاین هستند. البته در این سایت‌ها امکان فروش کالا یا خدمات به صورت آفلاین نیز وجود دارد.
  • وب سایت‌های تخصصی: این نوع وب سایت‎ها معمولا برای یک کسب و کار خاص و یا هدف خاصی طراحی می‎شوند. طراحی این سایت باید به گونه‎ای تنظیم شود که تمام نیازهای مدنظر را برطرف کند.

گام دوم: تعیین مخاطبین

در مرحله بعدی باید مخاطبین خود را بشناسید. در این مرحله باید از خود سوال کدام دسته از افراد مخاطبین سایت هستند؟ پاسخ درست به این سوال در زمینه طراحی سایت به شما کمک فراوانی می‌کند و امکانات مورد نیاز مخاطب را به صورت منظم در وب سایت قرار می‌گیرند.

گام سوم: تعیین امکانات

قبل از طراحی سایت، امکانات و اهداف مورد نیاز خود و مشتریان و بازدیدکنندگان سایت را بشناسید و آن‎ها را برآورده کنید.

ویژگی‌های یک وب سایت موفق

یک وب سایت موفق ویژگی‌هایی دارد که باید حتما آن‌ها را بشناسید تا بتوانید در کار خود به بهترین نحو عمل کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های وب سایت موفق می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو یا واکنش‌گرا به معنای نمایش سایت شما در هر دستگاهی با هر سایزی است. اهمیت این موضوع به اندازه‌ای زیاد است که گوگل در سال 2018 اعلام کرد 55 درصد کاربران گوگل از طریق تلفن همراه اقدام می‌کنند. بر اساس همین موضوع باید بر روی واکنش‌گرا بودن سایت خود وقت زیادی بگذارید.

2.    بهینه سازی برای موتورهای جستجو

معمولا بازدیدکنندگان سایت‌های از طریق موتورهای جستجو هستند. از این رو شما باید با بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جستجو، وب سایت خود را به صورت رایگان در نتایج گوگل قرار دهید. برای انجام این مراحله شما باید با اصول سئو آشنا باشید و آن‌ها را بکار ببرید و یک محتوای خوب در وب سایت بارگذاری کنید.

3.    سرعت سایت

سرعت سایت در رضایت کاربران تاثیر زیادی دارد. در صورتی که سرعت وب سایت بالا باشد به گونه‌ای که کاربران هنگام بازدید از سایت منتظر بازدید از وب سایت نباشند، می‌توانید کاربران زیادی را به سوی وب سایت خود جذب کنید.

4.    به‌روز رسانی

به‌روزرسانی محتوای سایت در رتبه وب‌سایت و موتورهای جستجو بسیار تاثیر گذار است. یکی از ویژگی‌های مهم یک وب سایت خوب، به روزرسانی و انتشار محتوای جدید است به خاطر همین موضوع در طراحی سایت باید به گونه عمل کنید که به‌روزرسانی و انتشار محتوای جدید کار سختی نباشد.

5.    پشتیبانی سایت

یکی از نکات مهم در خصوص وب‌سایت، پشتیبانی از آن است. شما باید پیمانکاری را انتخاب کنید که از سایت پشتیبانی کند.

اشتباهات رایج در طراحی سایت

1)    طراحی سایت استاتیک

طراحی سایت استاتیک قادر به برآورده کردن تمامی نیازهای کسب و کارها نیست زیرا برای ایجاد تغییری بسیار جزئی، باید منتظر طراح سایت بود. پیشنهاد ما این است که وب‌سایت‌هایی را طراحی کنید که بصورت داینامیک باشند تا بتوانید کلیه محتوای سایت را مدیریت کنید چرا که وب‌سایت‌های داینامیک نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت ندارند.

2)    تهیه هاست قبل از طراحی سایت

در هنگام انتخاب هاست وب‌سایت باید به فاکتورهایی همچون سیستم عامل هاست، میزان حجم مصرفی، پهنای باند و شرکتی که از آن هاست را خریداری می‌کنید، توجه داشته باشید.لازم به ذکر است که ابتدا باید سایت خود را طراحی و سپس به خرید هاست بپردازید.

3)    طراحی گرافیکی وب سایت توسط گرافیست

یکی از اشتباهات صاحبان کسب‌وکار این است که طراح وب سایت را به گرافیست می‌سپارند. طراحی وب سایت باید توسط طراح وب مسلط اصول  uiو  ux و نرم افزار انجام شود.

4)    طراحی برای مدیر نه کاربر

مدیران کسب‌وکارها در برخی مواقع بر روی دیزاین، چینش محتوایی و فرآیندهای داخلی وب سایت نظر می‌دهند و می‌خواهند نظرشان حتما انجام و اعمال شود. این در حالی است که باید طراحی وب سایت را به یک طراح کاربلد و حرفه ای بسپارید و در کار آن دخالت نکنید.

5)    اصرار بر تکنولوژی خاص

تکنولوژی و زبان‌های برنامه‌نویسی تفاوتی باهم ندارند و نیاز شما را برطرف می‌کنند. بنابراین بر روی استفاده از تکنولوژی خاصی تمرکز نکنید.

چگونه طراح سایت حرفه ای شویم؟

تا این قسمت از مقاله به بررسی طراحی سایت و هزینه آموزش طراحی وب سایت پرداختیم. اما قبل از اینکه بخواهید دوره طراحی وب را از یک آموزشگاه خوب ببینید، باید نکاتی را بدانید که در ادامه برایتان فراهم کرده‌ایم:

·       تحقیق کنید.

قبل از اقدام به یادگیری این شغل، ابتدا در مورد آن تحقیق کنید. مزایا، معایب و چالش‌های آن را مطالعه کنید و سپس تصمیم به یادگیری این شغل بگیرید.

·      تخصص‌های لازم را بشناسید.

برای طراحی سایت به تخصص‌های زیر نیاز دارید که می‌توانید با توجه به علاقه خود هر یک از این تخصص‌ها را یاد بگیرید و در طراحی سایت از آن استفاده کنید.

  • گرافیست سایت: به‌طورمعمول کارهای اولیه طراحی وب، طراحی اشکال، تصویر سازی، طراحی لوگو و… کاملا بر عهده گرافیست است. گرافیست برای موفق بودن در کار خود نیاز به انگیزه و خلاقیت خیلی بالا دارد.
  • برنامه‌نویس سمت کاربر: طراحی رابط کاربری یا همان پوسته سایت بر عهده برنامه‌نویس رابط کاربری است. رابط کاربری معمولا از زبان‌های html css، javascript، استفاده می‌کنند.
  • برنامه‌نویس سمت سرور: این مورد با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی همچون asp ،php برای ارتباط مرورگر با سرور به‌کار برده می‌شود.

·       مسیر یادگیری را برای خود طراحی کنید.

برای اینکه در این مسیر موفق باشید بهتر است مسیر یادگیری خود را در اینترنت و مقاله مطالعه کنید و در صورت امکان آن را روی کاغذ طراحی کنید. با این کار میسر برایتان هموار می‌شود و بهتر می‌توانید مسیر تبدیل به یک طراح سایت موفق را طی کنید.

لازم به ذکر است که در آموزشگاه دارکوب ابتدا تمام مسیر موفقیت شما در طراحی سایت برایتان توضیح داده خواهد شد و سپس طی یک برنامه دقیق، آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته برایتان تدریس می‌شود.

شروع طراحی سایت

HTML: زبان استاندارد طراحی صفحات وب، html است. کدهای موجود در صفحه به کدهای html تبدیل و توسط مرورگر نمایش داده می‌شوند. بنابراین اجزای صفحه مانند عکس و متن و… به کمک تگ‎های html در وب قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که در آموزشگاه دارکوب تمامی نکات مربوط به html به طور کامل و توسط اساتید حرفه‎ای در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته تدریس می‌شود.

css: طراحی سایت با scc در برخی از مراحل لازم است. برای مرتب کردن و گونه‎ای از طراحی سایت از css استفاده می‌شود. به عنوان مثال اگر می‌خواهید به متن رنگ و سایزهای متفاوت بدهید باید با زبان css آشنا باشید.

جاوا اسکریپت: این زبان برای پویاتر کردن صفحه به‌کار گرفته می‌شود. به عنوان مثال با این زبان می‌توانید صفحه‌ای با منوی کشویی طراحی کنید.

زبان برنامه نویسی سمت سرور: به کمک این زبان اطلاعات بین مرورگر و سرور تبادل می‌شود. به عنوان مثال برای ثبت اطلاعات کاربر در دیتابیس از زبان سمت سرور استفاده می‎شود. دو زبان PHP و ASP.NET دو زبان قدرتنمد در این زمینه هستند که برای موفقیت در کار خود باید آن‎ها را یاد بگیرید. آموزشگاه فنی حرفه‌ای دارکوب تمامی نکات، کدها، زبان‌ها و… که برای طراحی سایت نیاز است، در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته توسط اساتید مجرب تدریس می‎کند. برای اطلاع از نحوه ثبت نام، هزینه، دریافت مشاوره و… با شماره‎های درج شده در انتهای صفحه تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی طراحی سایت و آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته پرداختیم. امروزه طراحی سایت به یکی از شغل‎های پردرآمد تبدیل شده است که اگر می‎خواهید وارد بازار کار شوید باید ابتدا آموزش ببینید و سپس با تمرین و تکرار به یک طراح سایت حرفه‎ای تبدیل شوید. البته برای طراحی سایت آموزش‎های رایگانی نیز گذاشته شده است اما اگر به‌طور جدی می‎خواهید یک طراح سایت حرفه‌ای شوید، نمی‎توانید با دیدن این فیلم‎ها به هدف خود برسید.

توصیه ما به شما این است که در یک آموزشگاه معتبر دوره آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته را شرکت کنید. با این کار هم به صورت اصولی طراحی سایت را آموزش می‎بینید و هم به شما مدرک معتبر بین‌المللی اعطا می‎شود که می‏توانید با استفاده از آن کارهای مهاجرت خود را نیز انجام دهید. آموزشگاه فنی و حرفه ‏ای دارکوب برگزار کننده دوره های طراحی سایت، با چندین سال سابقه توانسته است در بین مردم امتیاز بالایی را کسب کند.

این آموزشگاه با هزینه مناسب هر نوع آموزشی را که بخواهید به شما تدریس می‏کند و کنار شما تا زمانی که حرفه‏ای شوید، می‌ماند. آموزشگاه دارکوب از مشاوره و پشتیبانی برخوردار است که به شما این امکان را می‌دهد تا با صحبت با مشاورین حرفه‎ای سایت، بهترین حرفه مناسب خود را انتخاب کنید.

همچنین در آموزشگاه دارکوب هم زمان با برگزاری دوره به صورت حضوری و آنلاین، از مطالب تدریس شده فیلم گرفته می‎شود و این امکان برای حرفه جویان مهیا است که در هر زمان و مکانی به منابع دوره دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که بعد از یادگیری کامل دوره شما می‌توانید در شرکت دارکوب مشغول به کار شوید و رزومه خود را قوی کنید.

البته این آموزشگاه از سامانه آزمون آنلاین نیز برخوردار است که برای آشنایی دانشجویان با سوالات فنی و حرفه‌ای را تهیه شده است. لازم به ذکر است که پس گذارندن هر دوره‌ای، می‌توانید مدرک معتبر آن را نیز از این آموزشگاه دریافت کنید.

سوالات متداول

آیا برای طراح سایت شدن به تحصیلات دانشگاهی نیاز است؟

درست است که مرتبط‎ترین رشته تحصیلی به این شغل، رشته IT و کامپیوتر است و با تحصیل در این رشته‎ها از جزئیات بیشتری آگاهی دارید اما هر شخصی می‎تواند با گذراندن دوره‎های آموزشی توسط اساتید مجرب، به یک طراح سایت حرفه‎ای تبدیل شود. اما همانطور که گفته شد این آموزش باید توسط اساتید مجرب تدریس شود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد. آموزشگاه فنی حرفه‌ای دارکوب با بهره‌گیری از بهترین استادها، آماده خدمت به حرفه جویان عزیز است.

مدت زمان یادگیری طراحی سایت چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مدت زمان لازم برای یادگیری این شغل کاملا به خودتان بستگی دارد. در صورتی که سطح تلاش شما و مدت زمانی که برای یادگیری صرف می‌کنید بیشتر باشد، سریع‌تر وارد بازار کار می‌شوید. اما به طور معمول و حداقل 3 ماه زمان نیاز است.

چگونه یک طراح سایت حرفهای شویم؟

برای حرفه‎ای شدن در هر کاری باید تلاش و تمرین زیادی را بکار برد. شما باید بعد از یادگیری، اصول کدنویسی و … را روبه‌رو خود قرار دهید و تمرین کنید. البته یادگیری در یک آموزشگاه معتبر و نزد استاد با تجربه و حرفه‌ای نیز تاثیر زیادی در روند حرفه‎ای شدن شما دارد.

فرزانه فانی

فارغ التحصیل کارشناسی معماری و مشغول فعالیت طراحی گرافیک و افزایش سطح مهارت خود در این زمینه هستم. رشدآموز دوره پانزدهم رشدانا بودم و به نوشتن و تولید محتوا علاقه مندم و مدتی است به عنوان کارشناس محتوا در رشدانا فعالیت می‌کنم. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده نویسندگان محتوا، تمام تلاشمو می‌کنم تا محتوا های ارزشمندی تولید کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin