کارخانه نوآوری گرگان اولین کارخانه نوآوری استان گلستان


کارخانه های نوآوری بستر هایی با هدف ایجاد، گسترش و کمک به جوامع نوآور کشور هستند. مکان هایی که می توانند منابع و سازمان های مختلف نظیر شتبادهنده ها، استارتاپ ها، شرکت های خلاق، سرمایه…

کارخانه های نوآوری بستر هایی با هدف ایجاد، گسترش و کمک به جوامع نوآور کشور هستند. مکان هایی که می توانند منابع و سازمان های مختلف نظیر شتبادهنده ها، استارتاپ ها، شرکت های خلاق، سرمایه گذاران خطر پذیر، شرکت های ارائه دهنده خدمات و … را کنار هم جمع و باعث تحول و دگرگونی اکوسیستم نوآوری یک منظقه شوند.

در همین راستا کارخانه های نوآوری متعددی در شهر های مختلف ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، قم و… احداث شده اند تا بتوانند مراکز مناسبی برای گره همایی جوامع استارتاپی و فناوری این شهر ها باشند.

گرگان دیگر شهری است که به زودی کارخانه نوآوری گرگان، اولین کارخانه نوآوری استان گلستان در آن احداث خواهد شد.

در نمایشگاه اینوتکس 2021، دکتر مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان در راستای اهمیت حضور استارتاپ ها  و فعالان استارتاپی، خبر از احداث کارخانه نوآوری گرگان در ماه های آینده را داد. احداث این فضا می تواند تاثیر بسیار زیادی در رشد و بهبود زیر ساخت های فیزیکی استان گلستان در این زمینه داشته باشد و افراد و فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری این استان را کنار یکدیگر جمع کند. استان گلستان به لحاظ وجود زیر ساخت های فیزیکی در این حوزه یکی از ضعیف ترین استان های کشور به حساب می آید و امید است احداث این مجموعه شروعی بر پیشرفت و ارتقا رتبه این استان به لحاظ زیر ساخت و همچنین فعالیت های فناورانه و استارتاپی باشد.

کارخانه نوآوری گرگان قرار هست در دو بخش تجاری و فرهنگی احداث و تجهیز شود. فضای های کار اشتراکی، مکان هایی برای توسعه و طراحی ایده ها و دفاتر شرکت های فعال در این حوزه از جمله فضا هایی است که وجود آن ها در این کارخانه برنامه ریزی شده است.

 

کارخانه نوآوری گرگان

 

نیما طاحونی

مدیر سئو رشدانا. در مسیر سئو و دیجیتال مارکتینگ سعی می‌کنم قدم‌ بردارم و منابع انسانی، از جمله دغدغه‌های مهم من هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin