کامنت مارکتینگ چیست


امروزه هر کسی دوست دارد که در زمینه کسب و کار خودش پیشرفت ‌های شگفت ‌انگیزی داشته باشند. این افراد سعی می‌کنند با استفاده از روش‌ های گوناگون در کسب‌ و کار خودش پیشرفت نمایند….

امروزه هر کسی دوست دارد که در زمینه کسب و کار خودش پیشرفت ‌های شگفت ‌انگیزی داشته باشند. این افراد سعی می‌کنند با استفاده از روش‌ های گوناگون در کسب‌ و کار خودش پیشرفت نمایند. برای این‌ گونه افراد روش های مختلف و متفاوتی برای بهتر کردن شرایط کار مانند کامنت مارکتینگ وجود دارد. کامنت مارکتینگ یک روش بازاریابی از طریق نظر کاربران می باشد که تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت و بالاتر رفتن میزان فروش کالا و خدمات دارد و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در بهتر کردن کسب‌ و کار شما داشته باشد. بازاریابی دیدگاه و یا کامنت مارکتینگ همان‌ طور که از نام آن پیداست بر روی  نظر مشتریان شما پایه ‌گذاری شده است و تاثیر بسیار زیادی در بهتر کردن شرایط سایت شما دارد. ما در ادامه در رابطه با کامنت مارکتینگ بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد. اما توجه نمایید که در مرحله اول شما باید سعی کنید که یک محتوای مناسب بنویسید تا افراد بسیار بیشتری تشویق شوند که برای مطلب شما کامنت بگذارند تا شما بتوانید از طریق کامنت مارکتینگ یا بازاریابی دیدگاه کسب‌ و کار خودتان را پیشرفته‌تر نمایید. توجه کنید که اگر شما بتوانید از قابلیت بازاریابی دیدگاه به خوبی استفاده نمایید می توانید سئو  سایتتان را تا حد بسیار خوبی بالاتر ببرید که این موضوع می‌توانند برای کسب و کار شما بسیار مفید و مناسب باشد.

 

کامنت مارکتینگ چیست؟

همان ‌طور که از نام این روش پیداست، بهتر کردن شرایط سایت و کسب‌‌و کار از طریق نظرات کاربران کامنت مارکتینگ نام دارد. شما میتوانید از طریق بازاریابی دیدگاه بازدیدکنندگان بسیار بیشتری را به سمت سایت خودتان جذب نمایید. این موضوع می‌تواند در نهایت تاثیر بسیار زیادی در بالاتر رفتن سئو سایت شما و رتبه گوگل شما داشته باشد. به طور کلی الگوریتم ‌های گوگل به این نحو می باشند که محتوا و متنی را که توسط کاربران دیده شده و کامنت های مختلفی در رابطه با آن قرار گرفته است را به‌ عنوان یک محتوای مفید تلقی می‌کند.  وجود یک محتوای مفید در سایت شما باعث می‌شود که گوگل سایت شما را بهتر کند و رتبه سایت شما را تا آن‌جا که می شود بالاتر ببرد. پس در نتیجه شما می‌توانید در مرحله اول با تولید یک محتوای مناسب و قرار دادن آن در سایت خودتان افراد گوناگون را ترغیب نمایید که با استفاده از روش کامنت مارکتینگ به بهبود سایت شما کمک نمایند، توجه نمایید که هر چه کامنت های موجود در سایت شما بالاتر رود، این موضوع از طرف گوگل تحسین می شود و باعث بهبود شرایط سایت شما می شود.‌ شما باید به موضوع توجه نمایید برای این ‌که افراد ترغیب شوند تا زیر متون شما کامنت بگذارند، ترفند هایی وجود دارند که ما در ادامه توضیح در رابطه با این روش، به این موضوعات نیز اشاره خواهیم کرد. برای موفق شدن در زمینه‌ای با بازاریابی دیدگاه باید حتماً در رابطه با ویژگی ‌های این روش مطالعه نمایید و از افرادی که در استفاده از این روش متخصص می‌باشند مشاوره بگیرید تا بتوانید در نهایت بهترین بازخورد را از این روش دریافت کنید.

 

چگونه با استفاده از کامنت مارکتینگ افراد و ترغیب نماییم تا در سایت ‌های ما کامنت بگذارند؟

برای موفقیت در روش کامنت مارکتینگ یا بازاریابی دیدگاه شما باید در مرحله اول یک محتوای ارزشمند را تولید نمایید. سعی کنید که در این محتوا به تمامی نیاز های مخاطب خودتان پاسخ دهید و در ذهن آن‌ ها سوال های گوناگونی را به وجود بیاورید. استفاده از محتوا این با این ویژگی ‌ها باعث می‌شود که افراد گوناگون سوال ‌های مختلفی را در رابطه با متن شما در کامنت ‌ها بپرسند که این موضوع می‌تواند تعداد کامنت‌ ها در سایت شما را بالاتر ببرد. در مرحله بعد از ترغیب خوانندگان در روش کامنت مارکتینگ این است که شما باید سعی کنید به‌ صورت کاملاً واضح و شفاف و در اسرع وقت به ابهامات و سوالات کاربران سایت خودتان پاسخ دهید تا آن‌ها ترغیب شوند که در ادامه نیز آن سوال ‌های ذهنی خودشان را از شما بپرسند. همچنین یکی دیگر از نکات مهم در بازاریابی دیدگاه این است که شما سعی نمایید که هنگام صحبت کردن با مخاطبان خودتان ادب و احترام را رعایت نمایید و سعی کنید که با لحنی رسمی و دوستانه با آن‌‌ ها صحبت نمایید و به آن‌ها بفهمانید که نظرات و دیدگاه‌های آن ‌ها برای شما ارزشمند می باشد. با این روش این‌گونه افراد ترغیب شوند که دوباره به سایت شما سر بزنند. همچنین سعی کنید که در انتهای مقاله خود نیز در روش کامنت مارکتینگ از خوانندگان بخواهید که در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال آن را از شما در چت باکس بپرسند تا افراد ترغیب شوند که سوالات خودشان از شما بپرسند سعی کنید که تا آنجا که می شود گذاشتن کامل را برای آن ‌ها آسان‌تر نمایی تا این ‌گونه افراد پس از طی زمانی طولانی پشیمان نشوند که قصد داشتند بر سایت شما کامنت بگذارند!

مدیر سایت

دوره آموزشی پیشنهادی

دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی

Digital Marketing Course

یک دیجیتال مارکتر حرفه ای شوید و کسب درآمد از این راه داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin