راهنمای انتخاب بهترین هاست وردپرس


یکی از بزرگترین معضلات هر برنامه نویس و وبمستر ، انتخاب هاست و سرویس هاستینگ مناسب می‌باشد. آیا لیموهاست بهترین هاست وردپرس را ارائه می‌دهد؟ پشت پرده‌های «بهترین هاست وردپرس لیموهاست» چه می‌گذرد؟ هرچه سابقه‌ی…

یکی از بزرگترین معضلات هر برنامه نویس و وبمستر ، انتخاب هاست و سرویس هاستینگ مناسب می‌باشد. آیا لیموهاست بهترین هاست وردپرس را ارائه می‌دهد؟ پشت پرده‌های «بهترین هاست وردپرس لیموهاست» چه می‌گذرد؟ هرچه سابقه‌ی کار وبمستری و برنامه‌ی نویسی شما بیشتر باشد، احتمالاً جستجوهای بیشتری برای هاست با کیفیت انجام داده و بیشتر در میان هاستینگ‌ها مهاجرت کرده‌اید. برای حل این مشکل بهتر است فرمول کشف بهترین هاست وردپرس را بررسی کنیم، سپس فاکتورها را با هاستینگ‌های فعال بسنجیم. همچنین به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا لیموهاست بهترین هاست وردپرس را ارائه می‌کند یا این صرفاً ادعایی تبلیغاتی است.

 

برای خرید هاست وردپرس پرسرعت کلیک کنید.

 

بهترین هاست مناسب طراحی سایت

در روند انتخاب هاست، برخی عوامل وابسته به خود شما هستند. عواملی نظیر زبان برنامه نویسی‌، نوع دیتابیس مورد نیاز و میزان فضای مناسب برای پروژه شما. در ایران شرکت‌های هاستینگ متعددی وجود دارند که سرویس‌های مختلفی ارائه می‌دهند. از نمونه سرویس‌هایی که به تازگی بسیار مورد توجه واقع شده‌اند، سرویس‌های هاستینگ متناسب با زبان برنامه نویسی و سامانه مدیریت محتوا (CMS) خاص هستند. برای مثال هاست وردپرس که در واقع همان هاست لینوکسی می‌باشد اما برای نرم افزار وردپرس بهینه شده و یا هاست مخصوص Python و…

از آن جهت که سامانه مدیریت محتوا وردپرس همچنان مورد استفاده بخش اعظمی از طراحان وب و وبمستران می‌باشد‌، در ادامه به برخی ویژگی‌های هاست وردپرسی خوب میپردازیم.

 

بهترین هاست مخصوص وردپرس

وردپرس محبوب‌ترین CMS (Content Management System) حال حاضر دنیا می‌باشد و تاکنون بیش از 60 میلیون سایت با استفاده از این نرم افزار بارگذاری شده‌اند. همانطور که گفته شد سیستم مدیریت محتوا وردپرس با زبان متن باز (Open Source) Php برنامه نویسی شده و از دیتابیس Mysql پشتیبانی می‌کند.

 

حتما بخوانید: سیستم مدیریت محتوا CMS چیست و چه کاربردی دارد؟

 

چطور بهترین هاست وردپرس را تشخیص دهیم؟

برای این که بهترین میزبانی وب سامانه مدیریت محتوا وردپرس را تشخیص دهیم بایستی ابتدا نیازهای یک سایت وردپرسی را بررسی کنیم. در یک نگاه کلی اصلی‌ترین نیازهای وب‌ سایت وردپرسی به میزبانی وب تامین سرعت و امنیت و پشتیبانی مناسب است. در ادامه ویژگی‌هایی از هاست وردپرس را معرفی خواهیم کرد تا تشخیص کیفیت این سه عامل ساده‌تر شود.

بهترین هاست وردپرس، بهترین منابع را در اختیار دارد!

ارائه‌ی بهترین خدمات بدون به کارگیری بهترین منابع، بیشتر شبیه افسانه است تا واقعیت. به خصوص در مورد هاستینگ که منابع یکی از اصلی‌ترین پایه‌های امتیازدهی هستند باید توجه زیادی به منابع داشته باشید. اجازه بدهید سه منبع اصلی یک هاستینگ را به تفکیک بررسی کنیم تا این فاکتور روشن‌تر شود.

منابع سخت افزاری میزبانی وب


سخت افزار مورد استفاده‌ی هاستینگ در نوع عملکرد سایت شما تاثیرگذار است. هاردها و وب‌سرورها از اصلی‌ترین سخت‌افزارهای هاست به شمار می‌روند. وب سرور وظیفه پاسخگویی به درخواست‌های کاربران تحت پروتکل http دارد. در حال حاضر سرور وب‌های متعددی با کارایی‌های متفاوت وجود دارند اما می‌توان از وب سرور لایت اسپید (LiteSpeed) به عنوان یکی از سریع‌ترین و معروف‌ترین وب سرور‌های حال حاضر نام برد.
اگر وب سرور لایت اسپید اولویت شماست، احتمالاً برای خرید بهترین هاست وردپرس، لیموهاست بهترین گزینه‌ی پیش روی شماست.

منابع انسانی، امتیازی خاموش

در سرویس‌های هاستینگ بسیاری از مواردی که دیده‌ نمی‌شوند اما در نتیجه تاثیرگذار هستند، ماحصل کار نیروی انسانی متخصص است. طراحی و مهندسی بهینه‌ی پلن های میزبانی، پشتیبانی تخصصی، نگهداری اصولی از سرورها، حفظ امنیت و… همگی از این موارد هستند.

اگر بخواهیم هاست وردپرس لیموهاست را بر این اساس امتیاز بندی کنیم بایستی به یک نکته‌ی ویژه توجه کنیم. در دوره‌ای که حملات به وب سایت ها روی سامانه مدیریت محتوا وردپرس اوج گرفته بود، سیستم آنتی دیداسی که طراحی همین هوش انسانی بود توانسته بود آمار این حملات را در مشترکان این سرویس بسیار نادر نگه دارد. بنابراین تاثیر این منابع انسانی در هاستینگ ملموس است.

 

بهترین هاست وردپرس امنیت سایت شما را تضمین می‌کند

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، هاستینگ شما باید بتواند با بهترین ابزارهای امنیتی سایت شما را از حملات حفظ کند. سال ۲۰۲۱ به عنوان سالی پر از حملات سایبری اهمیت این موضوع را دوچندان کرده‌ است. ویژگی مهمی که در خرید هاست وردپرس باید توجه ویژه‌ای به آن داشت بحث امنیت سرور است. در دنیا سرویس‌های ارائه دهنده هاستینگ از تکنولوژی‌های متفاوتی برای تامین امنیت سرویس‌های خود استفاده می‌کنند. از شاخص‌ترین و به‌روزترین سیستم‌های امنیتی حال حاضر دنیا میتوان سیستم imunify360 را نام برد که از سرور در مقابل انواع حملات سایبری محافظت می‌کند و به طور مداوم آپدیت‌های امنیتی آن منتشر می‌شوند.

متاسفانه تعداد زیادی از سرویس‌ها، مخصوصا سرویس‌های ایرانی برای کاهش هزینه‌های خود از سرویس‌های نامطمئن و یا ضعیفی استفاده می‌کنند و همواره سرویس هاست کاربران آنها در خطر حملات سایبری قرار دارند که نمونه‌های بسیاری از اخبار مرتبط با این موضوع را اخیرا مشاهده کردیم. بنابراین در حوزه امنیت، لیموهاست بهترین هاست وردپرس در ایران به حساب می آيد. چرا که از این سیستم برخوردار است.

 

Wordpress Host Security

کشینگ چندلایه در سرویس میزبانی وب وردپرس

از مهمترین ویژگی هایی که میتوان برای بهترین هاست وردپرسی نام برد، سیستم کشینگ چندلایه در زیرساخت آن می‌باشد. با استفاده از این تکنولوژی سرعت پاسخگویی سرور در مقابل دستورات ارسال شده چندین برابر می‌شود و به طور کلی پرفورمنس وب‌سایت شما افزایش می‌یابد. متاسفانه این خدمات که در استانداردهای جهانی ضروری هستند، در برخی هاستینگ‌های داخلی نادیده‌ گرفته می‌شوند. در این بررسی نیز با در نظر گرفتن ماژول‌های کش و بهینه‌ برای وردپرس، لیموهاست بهترین هاست وردپرس در زمینه بهینه سازی به شمار می‌رود.

 

بهترین کنترل پنل هاست وردپرس

معروف‌ترین کنترل پنل‌های سرویس‌های هاستینگ تحت لینوکس که میتوان از آن‌ها به عنوان یک اثر خلاقانه نام برد‌، سی پنل و دایرکت ادمین می‌باشند. این نرم افزار‌های مدیریت هاست هر دو طرفداران خود را دارا هستند.

اگر زمانی قصد تهیه سرویس هاستینگ داشتید، حتما توجه کنید که ارائه دهنده میزبانی وب از آخرین نسخه‌های این نرم افزار‌ها استفاده کند.

 

 

وب سرور هاست وردپرسی

وب سرور نرم افزار یا سخت افزاری است که وظیفه پاسخگویی به درخواست‌های کاربران تحت پروتکل http دارد. در حال حاضر سرور وب‌های متعددی با کارایی‌های متفاوت وجود دارند اما میتوان از وب سرور لایت اسپید (LiteSpeed) به عنوان یکی از سریع‌ترین و معروف‌ترین وب سرور‌های حال حاضر نام برد.

اگر قصد تهیه بهترین هاست ممکن برای وبسایت وردپرسی خود دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید و سعی کنید سرویس‌های میزبانی وب با وب سرور لایت اسپید تهیه کنید.

 

بکاپ اتومات میزبانی وب سامانه مدیریت محتوا وردپرس

دیگر ویژگی بسیار مهم بهترین سرویس های هاستینگ، بکاپ اتومات و هوشمند از اطلاعات شماست. اگر زمانی به هر دلیلی وبسایت شما دچار مشکلاتی شود که نتوانید آنها را به درستی برطرف کنید ، بهترین راه حل پیش روی شما استفاده از فایل های بکاپ (Backup) و بازگردانی آنهاست. در این مواقع هر چه زمان تهیه نسخه بکاپ شما به تاریخ روز نزدیک‌تر باشد، نسخه به‌روزتری از نسخه سالم سایت شما بازگردانی می‌شود. در سرویس هاست وردپرس لیموهاست به صورت روزانه از تمام سایت مشترکان، نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌شود.

Wordpress Host Backup Data

پشتیبانی بهترین هاست وردپرس

پشتیبانی، مهمترین بخش از یک هاستینگ می‌باشد. در هر ساعت از شبانه روز ممکن است وبسایت وردپرسی شما با چالش های متفاوتی رو به رو شود و یا خود شما در اعمال تغییرات، دسترسی ها و… دچار مشکلاتی شوید که به تنهایی توانایی برطرف کردن آن مشکلات را نداشته باشید. اینجاست که پشتیبانی شرکت ارائه دهنده هاست اهمیت خود را نشان می دهد. اگر بخواهیم این فاکتور را درباره‌ی لیمو بررسی کنیم، این هاستینگ با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته تخصصی از سه روش تیکت، تماس و چت آنلاین استانداردهای بالای پشتیبانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

آیا لیموهاست بهترین هاست وردپرس را ارائه می‌کند؟

اجازه بدهید با توجه به معیارهای موثر در سرعت، امنیت و پشتیبانی مناسب هاستینگ‌ها به این سوال پاسخ دهیم.

در بخش منابع با وجود هاردهای نسل جدید و می‌شود به این سرویس‌دهنده امتیاز منابع را داد. کیفیت پشتیبانی، خدماتی مثل کشینگ و بک آپ گیری اتومات، اقدامات امنیتی و… همه مواردی هستند که میزبانی وب سامانه مدیریت محتوا وردپرس لیموهاست آن‌ها را پوشش می‌دهد.

بنابراین به نظر می‌رسد خرید هاست وردپرس از لیموهاست، انتخابی منطقی باشد.

 

منبع:

بهترین هاست و ۱۲ هاستینگ برتر ایران + دامنه رایگان در سال 1401

 

نیما طاحونی

مدیر سئو رشدانا. در مسیر سئو و دیجیتال مارکتینگ سعی می‌کنم قدم‌ بردارم و منابع انسانی، از جمله دغدغه‌های مهم من هست.

دوره آموزشی پیشنهادی

دوره آموزش طراحی سایت صفر تا صد + پروژه محور

Web Design Course

طراحی وب را صفر تا صد آموزش ببینید و پروژه های طراحی سایت بگیرید

1 دیدگاه

شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید.
برای نوشتن دیدگاه اینجا را کلیک کنید

  1. ایمان

    مشخصه که یک شرکت تازه کار نمیتونه بهترین هاستینگ باشه. یک شرکت برای اثبات کیفیت حداقل باید ۵ سال سابقه خدمات داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin