انتخاب بهترین تیم و شرکت سئو با هزینه مناسب


این یک رپورتاژ آگهی است و این سایت ناقض یا تایید کننده محتوای آن نیست. پیدا کردن سئوکار قوی و خوب سخت شده است؟ برای اعتماد کردن و هزینه کردن نمی توانید چند ماه صبر…

این یک رپورتاژ آگهی است و این سایت ناقض یا تایید کننده محتوای آن نیست.

پیدا کردن سئوکار قوی و خوب سخت شده است؟ برای اعتماد کردن و هزینه کردن نمی توانید چند ماه صبر کنید؟ اگر هزینه کنم و بعد از چند ماه هیچ نتیجه ای نگیرم چه می شود؟ رتبه یک شدن در همه کلمات کلیدی ممکن است؟

سوالاتی که برای همه کسانی که بدنبال سئو کار یا یک شرکت سئو هستند  پیش می آید و در این مقاله میخواهیم به این عزیزان کمک کنیم تا کمی با فضای سئو و همکاری با شرکت های سئو  آشنا شوند تا راحت تر اعتماد کنند.

اگر میخواهید با سئو سایت مشتری بگیرید و فروش اینترنتی را تجربه کنید. با شماره 09153258941 تماس بگیرید و آنالیز اولیه وبسایت را در جلسه حضوری با جواد یاسمی داشته باشید.

نمونه کار سئو سایت با جواد یاسمی - رتبه 1 گوگل

نمونه کار سئو سایت با جواد یاسمی – رتبه 1 گوگل

هزینه و قیمت سئو در مشهد

هزینه های سئو چقدر است؟ سئو از ماهانه 5 میلیون تومان شروع می شود البته بدون هیچ متنی، طراحی سایتی، پشتیبانی وبسایت، گرافیست، تعهد و … بله این هزینه ممکن است چند ماه پرداخت شود و نتیجه ای هم نداشته باشد مگر برای کلمات کلیدی خیلی خیلی آسان که در حد اسم برند هستند و اصلا هیچ رقابتی بر سر آنها نیست.

هزینه های سئو واقعی بیشتر از این حرف ها هست و کار با کیفیت نیز با این هزینه ها ممکن نیست.

هزینه سئو یک سایت که بخواهد عالی کار شود ماهان  40 میلیون تومان است. در ادامه به صورت کامل ریز هزینه ها و کارهای اجرایی برای عالی بودن سئو و سایت را خواهید دانست.

رشد بازدید کنندگان یک پروژه موفق سئو

رشد بازدید کنندگان یک پروژه موفق سئو

نحوه انتخاب شرکت سئو در مشهد

برای پیدا کردن یک شرکت سئو خوب مواردی را پیشنهاد می دهیم که در ذهن داشته باشید و این موارد را حتما اگر طرف مقابل از دوستان و آشنایان هست هم حتما  بپرسید.

برای انتخاب شرکت سئو به موارد زیر دقت کنید:

  • نمونه کارهای سئو
  • عمر کسب و کار و مدت زمان همکاری با شرکت ها
  • هزینه ها
  • تیم و توان اجرایی
  • موارد خاص
  • مدت زمان همکفری و جلسات مشاوره با شما
  • تعهد و تضمین در کار
رشد بالای ماندگاری در استراتژی سئو حرفه ای

رشد بالای ماندگاری در استراتژی سئو حرفه ای

نمونه کارهای سئو سایت

  • دقت کنید که اگر موارد زیر را دیدید احتمالا خیلی سئوکار ماهر نیست
  • رتبه گرفتن در چند کلمه کلیدی برای یک سایت
  • رتبه داشتن در مقالات و آن هم مقالات با عبارت های طولانی
  • رتبه نداشتن در کلمات کلیدی با عبارت قیمت یا خرید
  • فقط رتبه داشتن درکلمات کلیدی که مشهد دارند. (برای کسب و کارهای محلی ولی خوب هستند.)

نمونه کار سئو قوی و خوب را هم بشناسید و بدانید که چطوری باید آنها را با نمونه کار ضعیف تمیز دهید.

  • رتبه داشتن در تمامی کلمات کلیدی لایه های مختلف
  • رتبه داشتن در کلمات کلیدی شروع با قیمت و خرید
  • رتبه داشتن در کلمات کلیدی تک کلمه ای
  • رشد های مناسب در سرچ کنسول ها
  • بالا نگه داشتن سایت ها و درکلمات سخت در بازه های طولانی مدت چندساله

سرویس سئو یاسئومی با مدیریت جواد یاسمی

همه افراد می خواهند کارشان عالی پیش رود واگر بدانند و آگاه باشند که هر روز کارهای زیادی درلاین های کاری مختلف روی سایتشان انجام می شود خوشحال می شوند و احتمالا پول بیشتری هم خرج فضای مجازی می کنند.

حالا فکر کنین اگر در ماه خیلی کم روی سایت تایم بگذارید و صفحات جدید از جنس های محصول، مقاله، دسته، تگ، لندینگ و شهر را سالانه توسعه ندهید و آپدیت نکنین و خوشحال باشید که در چند کلمه کلیدی رتبه دارید شما ….. احتمالا رشد معنا دار و پیشرفت خودتان برایتان خیلی مهم نیست و یا اینکه فعلا شروع به این مدل فکر کردن نکرده اید.

سرویس سئو یاسئومی را بشناسید که بدانید نتیجه گرفتن در سئو به چه معناست.

رتبه یک شدن در اکثر کلمات کلیدی هدف و کلمات کلیدی تک کلمه ای و عبارت های اصلی کسب و کار که این یعنی در خیلی از کلمات کلیدی طولانی و دم بلند در رتبه یک خواهید بود.

بهترین شرکت سئو در مشهد کدام است؟

بهترین شرکت سئو در شهر مشهد شرکت تخصصی سئو یاسئومی با مدیریت جواد یاسمی است. و دلیل این انتخاب تیم، نرم افزار، توانایی تولید و توسعه، قدرت رقابت پذیری در کلمات کلیدی سخت و هزینه مناسب است.

رشد رتبه ها و کلیک روزانه نمودار سرچ کنسول

رشد رتبه ها و کلیک روزانه نمودار سرچ کنسول

بهترین سئوکار مشهد کیست؟

بهترین سئوکار در مشهد جواد یاسمی است و البته ایشون با توجه به تجربه سئو سایت های عربی و انگلیسی یکی از بهترین سئوکاران حال حاضر ایران است. دید سئو متفاوت و خلاقیت و داشتن تیم منسجم و مدیریت عالی ایشان + نمونه کارهای سئو به راحتی این را نشان می دهد.

هزینه سئو در مشهد چقدر است؟

هزینه های سئو شرکت یاسئومی از 12 میلیون تومان شروع می شود و تا 40 میلیون تومان به صورت وی آی پی امکان ارائه خدمات سئو تخصصی هست.

دقت کنید این هزنیه ها برای

  1. مدیریت پروژه
  2. استراتژی سئو و محتوا
  3. طراحی سایت و پشتیبانی
  4. تولید محتوا
  5. تولید بنر، عکس و مدیا
  6. ادمین سایت
  7. ساختن بکلینک ها
  8. سئو فنی
  9. سئو داخلی فول
  10. آپدیت های محتوایی و ساختاری
  11. توسعه صفحات سایت
  12. کمپین های رپورتاژآگهی
  13. و …

است.

مشاوره طی قرارداد و کمک در جهت توسعه وبسایت و دیده شدن و تارگت کردن همه کلمات کلیدی از مشخصات کلیدی و متمایز سئو با جواد یاسمی است.

حالا دقت کنید که تمامی کارها را با پرداخت هزینه ماهانه دارید و نیازی به کسی نیست و در هر شرایطی کارهای شما به نحو احسن جلو می رود.

نه درگیر جذب این همه تخصص می شوید و نه در گیر موارد اداری و کاری و …فقط از این تیم کمک می گیرید و در گوگل رشد می کنید.

داشتن یک تیم 4 نفره بدون تخصص و هزینه های فضا و میز کار و… را حساب کنید که حداقل 20 میلیون تومان در ماه است و اگر این 4 نفر متخصص در سطح کیفیتی تیم ما باشد ممکن است حداقل 2 برابر برای شما هزینه داشته باشد.

آموزش سئو در مشهد برای متخصص سئو شدن

اگر بدنبال آموزش دیدن در سئو هستین و تمایل دارین تا از آموزش های عالی استفاده کنین لطفا به صفحه آموزش سئو در مشهد وبسایت رشدانا مراجعه کنید.

آموزش ها سئو می تواند به شما کمک کند تا با اصول سئو آشنا شوید ولی کار اصلی در سئو برای با تجربه شدن و نتیجه گرفتن کارعملی و تمرین است.

برای خودتان یک سایت بزنید و با همه موارد سئو کردن سایت ها آشنا شوید.

توضیحات تکمیلی برای آشنا شدن با سئو و شرکت سئو

سئو و رتبه یک گوگل بودن خیلی مهم است و مهم تر می شود اگر بدانید می توانید خیلی دیده شوید و خیلی مشتری بگیرید. فکر کنین یک محصول یا خدمت دارین و افراد مختلف در گوگل به دنبال آن هستند و شما در هر مدل نوشتاری کلمه کلیدی که سرچ می کنند دیده می شوید، احتمالا حتما به سایت شما سری می زنند و مشتری شما می شوند.

سئو فقط دیده شدن و بازدید کننده نیست، بلکه بهتر دیده شدن در چشم بازدید کننده و قانع کردن او برای گرفتن سرویس و محصولات ما است.

فکر نکنید یک سایت طراحی می کنید و میدین به کسی برای سئو شدن در گوگل و تمام (البته بسته به بودجه و شرایط این حالت هم خیلی پیش می آید ولی مخاطب هدف ما کسی هست که میخواهد در سطح کشوری رقابت کند.)

اگر فکر میکنید که نمیتوانید رقابت کنید و در سطح کشور دیده شدن سخت هست و … پس احتمالا سرویس سئو یاسئومی با مدیریت جواد یاسمی برای شما خیلی مناسب نیست.

مدیریت

توضیحات من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin