کالج رشدانا چیست؟


/

رشدانا، پلتفرم توانمندسازی نیروی انسانی است که با هدف رشد و توسعه سرمایه های انسانی و بهبود فضای کسب و کار ها در حوزه فناوری دیجیتال فعالیت دارد. مشکل فقدان نیروی انسانی حرفه ای و…

رشدانا، پلتفرم توانمندسازی نیروی انسانی است که با هدف رشد و توسعه سرمایه های انسانی و بهبود فضای کسب و کار ها در حوزه فناوری دیجیتال فعالیت دارد. مشکل فقدان نیروی انسانی حرفه ای و کاربلد در کشور بیداد می‌کند و رشدانا اینجاست که با یک برنامه منحصر به فرد، شما سرمایه های انسانی را، به صورت اساسی و همه جانبه رشد دهد.

 

کالج رشدانا چیست؟

رشدانا متشکل از بخش های مختلفی است که کالج آموزشی رشدانا یکی از این بخش ها میباشد. کالج رشدانا یا کالج رشدآموزی رشدانا Roshdana College، همان جایی است که افراد تازه وارد به دنیای مهارت های دیجیتال می توانند کوله پشتی خود را به طور کامل بسته و وارد فضای رشد مهارتی شوند

ما در کالج رشدانا به برگزاری برنامه توانمندسازی (رشدآموزی) و همچنین دوره های آموزشی و مسیر رشد های شغلی – مهارتی که در راستای برنامه توانمندسازی قرار دارد، میپردازیم. کالج رشدانا برنامه توانمندسازی خود را در 2 ترم برگزار مینماید: ترم 1 شامل مهارت آموزی سطح جنرال و ترم 2 شامل مسیر رشد های شغلی – مهارتی میباشد.

کالج رشدانا

 

در ترم 1 برنامه توانمندسازی چه میگذرد؟

ترم یک شامل مباحث عمومی است که مهارت های مرتبط با فضای دیجیتال مانند تولید محتوا، سئو، دیجیتال مارکتینگ و برنامه نویسی و همینطور مباحث مرتبط با رفتار سازمانی، خودشناسی و مهارت های نرم به صورت عملی به افراد معرفی می‌شود. ترم 1 در واقع مقدمه ای برای ورود به ترم 2 خواهد بود.

همچنین در طول دوره از افراد صاحب نظری که تجارب بسیار مفیدی در هر حوزه داشته اند دعوت خواهد شد تا با انتقال تجارب خود، رشد شما را تسریع ببخشند.

 

چگونه میتوانم در ترم 1 این برنامه حضور پیدا کنم؟

متقاضیان این دوره میبایست فرم درخواست دوره به ادرس start.roshdana.com را پر کنند و در کانال اطلاع رسانی کالج رشدانا عضو باشند.

بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست، متقاضیان میبایست در تاریخی که توسط کالج رشدانا اعلام میشود، در تعدادی آزمون شرکت کنند. بعد از آن، بایستی در مصاحبه ای که به صورت آنلاین برگزار میشود حضور یابند.

در نهایت پس از انجام ارزیابی های لازم توسط هیئت علمی رشدانا، 25 نفر از افراد بورسیه 100 درصد خواهند شد و تعدادی از افراد نیز با بورسیه 70 و 50 درصد قادر به شرکت در برنامه توانمندسازی خواهند بود.

 

در ترم 2 برنامه توانمندسازی چه میگذرد؟

ترم دو یا مسیر رشد های شغلی – مهارتی، درواقع ادامه مسیر ترم 1 میباشند. در ترم دو، افراد میتوانند به صورت تخصصی یکی از مهارت های مرتبط با فضای دیجیتال مثل دیجیتال مارکتینگ، سئو، برنامه نویسی، طراحی سایت، UI و UX، طراحی گرافیک و موشن گرافیک را دنبال کنند.

در طول مسیر رشد، به هر فرد منتوری اختصاص پیدا میکند که آنان را در جهت رشد بهتر، یاری کند. علاوه بر این، افراد موظف خواهند بود پروژه های مختص به مسیر رشد خود را انجام دهند و بر اساس ارزیابی که از افراد و پروژه های آنان صورت میگیرد، این امکان وجود دارد که بعد از پایان دوره افراد به کسب و کارها و سازمان ها معرفی شوند.

 

آیا میتوانم بدون گذراندن ترم 1، در ترم 2 رشدانا شرکت کنم؟

بله این امکان برای شما وجود دارد. شما میتوانید به صورت مستقیم در تخصصی که خودتان به آن مطمئن هستید ورود پیدا کرده و آموزش ببینید. ترم 2 یا مسیر های رشد، در شاخه های مختلفی برگزار میشوند که با بررسی لینک زیر میتوانید از جزئیات آن اگاه شوید: roshdana.com/path

در صورت تمایل، این امکان وجود دارد که جلسه مشاوره رایگان برای شما ست شود تا به طور کامل در جریان مسیرهای رشد و فرایند برنامه های رشدانا قرار بگیرید و بهترین انتخاب ممکن مرتبط با توانمندی و علاقه‌مندی های خودتان را پیدا کنید.

 

 

مدیریت

توضیحات من

آمارهایی از کالج کارآموزی رشدانا

  • تعداد دوره های برگزار شده : 29
  • تعداد درخواست ها : 13000 درخواست
  • تعداد پذیرفته شدگان مرحله اول : 2100
  • تعداد پذیرفته شدگان نهایی : +1500
  • درصد اشتغال بکار (شخصی/استخدام): 75%

فرصت های شغلی مختص کارآموزان رشدانا

  • کارشناس دیجیتال مارکتینگ
  • طراح رابط کاربری
  • گرافیست و طراح
  • کارشناس سئو
  • برنامه نویس و کدنویس
  • کارشناس روابط عمومی
  • متخصص تولید محتوا
  • مدیر وبسایت و وبمستر
  • کارشناس شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin