آموزش ایمیل مارکتینگ حرفه ای

رشدانا

بازاریابی ایمیلی، راهی مطمئن برای ارتباطات دیجیتال

Email Marketing Course

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های نسبتا قدیمی برای تبلیغات دیجیتالی می باشد که اگر به صورت اصولی و پیشرفته انجام نشود تقریبا هیچ بازدهی نخواهد داشت ولی اگر با فکر و اصولی انجام شود می تواند بازدهی خوبی داشته باشد.

توضیحات کارگاه آموزشی

امروزه با پیشرفت وتوسعه شبکه‌های اجتماعی، سرعت انتقال مطالب به حدی گسترش یافته که در کسری از ثانیه حجم بالایی از مطالب را می‌توان انتقال داد. در این بین یکی از قدیمی‌ترین ابزارها می‌باشد. شاید تصور کنید امروزه کسی از ایمیل استفاده نمی‌کند و منسوخ شده، اما لازم است بدانید که مکاتبات ایمیلی و ایمیل مارکتینگ در سراسر دنیا مرسوم است و دارای اعتبار ویژه است.

 

ایمیل مارکتینگ چیست؟

این روش یکی از مقرون به صرفه‌ترین و معتبر‌ترین روش‌های تبلیغاتی و ارتباطی در کشورهای مختلف می‌باشد. کارکردن با ایمیل بسیار آسان است و کاربرد‌های فراوانی دارد. اصطلاح ایمیل مارکتینگ به معنی استفاده از ایمیل و پیام برای مخاطبان هدف است که باعث جذب مشتریان جدید و حفظ مشتری‌های قدیمی می‌شود. محتوا ایمیل می‌تواند موارد تبلیغاتی، پیشنهادان و تخفیفات و… باشد.

 

چرا آموزش ایمیل مارکتینگ؟

درون صندوق دریافتی و بخش اسپم ایمیل هر کدام ازما تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی و هرزنامه‌های مختلف است که کارایی زیادی ندارد. اما برخی شرکت‌ها با هدفمندی ویژه می‌توانند از این ابزار برای اهداف سازمانی خود به شکل بسیار موثر استفاده کنند. کسب و کارها در مراحل مختلف استراتژی های سازمانی می‌توانند از ایمیل مارکتینگ استفاده کنند.

این ابزار به شما قدرت می‌دهد با کمترین هزینه و بالاترین سرعت و کیفیت پیام خود را منتقل کنید. رسمیت این ابزار از سایر ابزارهای انتقال پیام بسیار بیشتر است. کمپانی‌های مختلف در سراسر دنیا از ایمیل برای مکاتبات استفاده می‌کنند و دانستن اصول و قواعد استفاده از آن می‌تواند شرکت شما را بسیار حرفه‌ای نشان دهد.

 

مزایای کارگاه آموزش ایمیل مارکتینگ

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

دستاورد های رشدآموز در انتهای کارگاه

کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها به دلیل محدودیت در منابع مالی ناچار به گزینش استفاده از تبلیغات هستند. هزینه تبلیغات برای شرکت‌ها بسیار مهم است و زمان بازگشت سرمایه، اهمیت زیادی دارد. مدیران بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند هزینه، سرمایه گذاری چه بازخورد و فیدبکی دارد. اگر تبلیغات ایمیلی به صورت اصولی و درست انجام شود می‌تواند نتایج شگفت انگیزی داشته باشد. ایمیل مارکتینگ نرخ تبدیل بالایی دارد و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

کافی است ایمیلی شامل حراجی و تخفیفات و شرایط ویژه فروش در 24 ساعت را برای مشتریان ارسال نمایید. در دقایقی بعد سیل عظیمی از پیام‌ها و مخاطبین را خواهید داشت. اما این ابزار نیز مانند سایر روش‌های بازاریابی نیازمند به آموزش و تخصص دارد در غیر این صورت نتیجه عکس می‌دهد. در مجموعه رشدانا، دوره آموزش ایمیل مارکتینگ به صورت حرفه ‌ای و تخصصی زیر نظر اساتید این حوزه برگزار می شود.  این دوره شامل اصول و قواعد تبلیغاتی و انواع روش‌های استفاده موثر از ایمیل مارکتینگ است.


ملزومات کارگاه

لپ تاپ یا موبایل یا تبلت با اینترنت
داشتن اکانت در سایت mailerlite.com

سرفصلها و کلیات

  • آیا هنوز ایمیل مارکتینگ کاربرد دارد
  • آموزش انتخاب بازار هدف
  • آشنایی با ابزار های ایمیل مارکتینگ
  • آشنایی با ابزار میلرلایت Mailerlite
  • آموزش محتوای مناسب برای ایمیل مارکتینگ
  • مزیت های بازاریابی ایمیلی نسبت به مدل های دیگر بازاریابی

انتخاب نوع ثبت نام

course calendar جزئیات، ثبت نام

cube مدرس و رشدآفرین

  • محمد امین چیت ساز / مدیر واحد دیجیتال مارکتینگ رشدانا
    مشاور بازاریابی و فروش، بیش از ۵ سال سابقه کاری در حوزه‌ی بازاریابی و فروش. سوابق شغلی: مدیر فروش طوس همراه، هم بنیان گذار پدیا اپ، مشاور مارکتینگ استارتاپ کاردرست، مشاور مارکتینگ آقای نویسنده

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش ایمیل مارکتینگ حرفه ای - Email Marketing Course

پیش نیاز: اینترنت، لپ تاپ و آشنایی اولیه با دیجیتال مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ پیشرفته رشدانا

(EMAIL-MARKETING)  – ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی اسم و یا روشی که شاید به نظر شما با وجود راه ها و لاین های ارتباطی رایج امروزی مثل اینستاگرام ،فیس بوک ، تلگرام ، مقداری قدیمی شده و از تاریخ مصرفش گذشته باشد.

ممکن است فکر کنید که دیگر کسی ایمیل خودش را چک نمی کند اما بهتره بدانید سخت در اشتباهید و بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ در عین قدیمی بودن ، هنوز یکی از مهم ترین و اساسی ترین روش های بازاریابی آنلاین به عنوان یکی از شاخه ها و راهبرد های دیجیتال مارکتینگ به حساب میاید و هنوز نامه های الکترونیکی به عنوانی ابزاری مناسب و زود بازده برای تبلیغات دیجیتالی و فضای آنلاین به شمار می آیند که کم هزینه ترین راه در بین روش های بازار یابی انلاین شناخته میشود. اگرچه باید با هدف ، اصولی و درست انجام شود تا کارایی و بازخورد لازم را داشته باشد.

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با وجود محبوبیت و داشتن تاثیر بسزا در بازاریابی شرکت ها و سایت ها ، ایراداتی هم به همراه دارند مانند تعداد بالای شبکه ها و لاین ها و تفاوت افراد در استفاده از انها، عدم دسترسی همه به شبکه ها و تایم لاین بودن انها که منجر میشود بعصی مواقع پست ها و پیام ها دیده نشوند یا دیر دیده بشوند. بنابراین در کنار این روش ها برای بازاریابی آنلاین باید از ایمیل مارکتینگ نیز استفاده شود چرا که حداقل همه افراد برای کاربر شدن در خیلی از سرویس ها مانند گوگل و حتی عضویت در در شبکه های اجتماعی یک ایمیل دارند و احتمال از بین رفتن ان خیلی بعید است پس این روش میتواند هنوز یک روش کارآمد به حساب آید.

اگر شما نگاهی به کارکرد سایت ها و شرکت های بزرگ و مطرح بیاندازید متوجه می شوید که هنوز آنها با گرفتن ایمیل مشتریان شان و مخاطبانی که میتوانند هدفشان باشند از طریق ایمیل مارکتینگ و فرستادن ایمیل به آنها نه تنها برای محصولاتشان تبلیغات می کنند بلکه پشتیبانی خدمات و محصولاتشان را میتوانند انجام دهند و رضایت مشتریان شان را بیشتر به دست آورند و همیشه آنها را به استفاده از خدماتشان ترغیب کنند.

در کارگاه آموزش ایمیل مارگتینگ رشدانا شما با اصول حرفه ای و پیشرفته این شاخه از دیجیتال مارکتینگ به طور کامل آشنا خواهید شد و می توانید از ایمیل به عنوان یک ابزار کارآمد برای بازاریابی استفاده کنید.

اگر شما شخصی هستید که قصد راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کاری اینترنتی را در آینده‌ ای نزدیک دارید یا به تازگی پا در عرصه کسب‌ و‌ کار های دیجیتالی گذاشته‌ اید، اگر می خواهید کسب‌ و‌ کار خود را رونق بخشیده و از یک روش ارزان که در عین حال بازده مناسبی نیز داشته باشد تجارت اینترنتی خود را به عموم مردم معرفی کنید و آن‌ ها را در جریان خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید قرار دهید اما به دلیل تنوع در شیوه‌ های بازاریابی اینترنتی نمی‌دانید کدام روش را انتخاب کنید، نگران نباشید. چرا که ما در این مقاله سعی داریم یکی از راههای مناسب برای بازاریابی را در اختیار شما قرار دهیم

در دنیای اینترنتی امروز یکی از ارزان‌ ترین و کاربردی‌ ترین ابزار های بازاریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ است. در این مقاله از کالج کارآموزی رشدانا قصد داریم به آموزش ایمیل مارکتینگ بپردازیم و مزایای آن را برشماریم  تا شما بتوانید با یادگیری ان در کار خود به موفقیت بیشتری دست یابید؛ پس با ما همراه باشید.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی یکی از روش‌ های پرکاربرد بازاریابی کسب‌ و‌ کار های اینترنتی است که برای معرفی و ترویج خدمات و محصولات هر کسب‌ و‌ کاری پیامی با استفاده از پست الکترونیکی (Email) به عدۀ زیادی از افراد فرستاده می‌شود و از این طریق به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند. در این روش بازاریابی، ارسال ایمیل برای ایجاد رابطه و یا گسترش آن با مشتریان جدید و مشتریان فعلی می‌باشد.

مزایای آموزش ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی در واقع شکل تکامل‌ یافته و امروزی همان بازاریابی از طریق پست می‌باشد. در ادامه به مزایای قابل توجهی که این شیوه بازاریابی در مقایسه با سایر روش‌ ها دارد اشاره می‌کنیم.

1-صرفه‌ جویی در هزینه و زمان

ایمیل مارکتینگ در مقایسه با دیگر روش‌ های بازاریابی مقرون به صرفه‌ تر و سریع‌ تر می‌باشد چرا که در این روش شما تنها به یک لیست از آدرس ایمیل‌ های افراد نیاز دارید و در کم ترین زمان ممکن می‌ توانید پیغام خود را به عدۀ بی‌ شماری از افراد ارسال کنید.

2-انعطاف‌پذیری

در بازاریابی ایمیلی می‌توانید هر نوع محتوایی از قبیل متن، عکس، پادکست، ویدیو، فایل‌های مختلف و همچنین لینک را به مخاطبین خود ارسال کنید و به موفقیت بیش تری در بازاریابی کسب‌ و‌ کار خود دست یابید.

3-هدف‌ گیری آگاهانه و مستقیم

با استفاده از بازاریابی ایمیلی این امکان را دارید تا پیغامی را با هدفی مشخص برای عده‌ ای از قبل تعیین شده که مخاطب هدف شما هستند، ارسال کنید.

4-افزایش بازگشت سرمایه

در این روش بازاریابی به طور دقیق می‌ توان میزان صرف پول و بازگشت آن را محاسبه کرد. تجربه ثابت کرده اگر بازاریابی به درستی صورت گیرد نرخ بازگشت سرمایه در این روش افزایش چشمگیری خواهد داشت.

5-امکان آزمایش محتوا

با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌توان زمینه آزمایش انواع مختلف محتوا ها را فراهم کرد و از بهترین نوع آن بیش ترین بهره را برد.

امروزه سایت‌ های زیادی با آموزش ایمیل مارکتینگ سعی دارند به رشد و توسعه کسب‌ و‌ کار های اینترنتی کمک کنند تا از طریق این کار ها با افزایش مشتریان خود به فروش و اعتبار بیش تری نیز دست یابند. ما در کارگاه اموزش ایمیل مارکتینگ رشدانا سعی داریم با فراهم کردن آموزش‌ های مناسب همپای شما در رسیدن به موفقیت باشیم.

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می باشد. بسیاری از افراد مفهوم بازاریابی ایمیلی را با تبلیغات ایمیلی اشتباه میگیرند.

وقتی از بازاریابی ایمیلی صحبت میکنیم منظورمان استفاده از ایمیل برای ترویج کسب و کار است حال آنکه در تبلیغات ایمیلی برای معرفی یک محصول و یا کسب و کار با استفاده از لیست ایمیلی که به راحتی از طریق بانک ها قابل دسترس است به ارسال انبوه ایمیل بدون در نظر گرفتن نیاز کاربران میپردازند که به راحتی میتوانیم در ایمیل های ناشناس و یا پوشه اسپم ایمیل خود آن هارا مشاهده کنیم .

اگر بخواهیم یک تعریف دقیق از ایمیل مارکتینگ داشته باشیم میتوان گفت به ارسال ایمیل برای گسترش روابط با مشتریان فعلی و آینده بازاریابی ایمیلی میگوییم .به طور کلی میتوان گفت بازاریابی ایمیلی فرم تکاملی بازاریابی سنتی میباشد.

1 دیدگاه

شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید.
برای نوشتن دیدگاه اینجا را کلیک کنید

  1. هادی عظیمی

    سلام مقالتون خیلی مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin