آموزش طراحی پلن دیجیتال مارکتینگ

رشدانا

پلن دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را طراحی کنید

Digital marketing plan design

تفکر و برنامه ریزی استراتژیک عناصر اصلی هر برنامه بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) هستند

توضیحات کارگاه آموزشی

برای جلو بردن هر کاری و پیشرفت و موفقیت در آن ، برنامه ریزی لازم است. شرایط الان هم به گونه ای شده است که برای موفقیت در بسیاری از کسب و کارها دیجیتال ماکتینگ نیاز است و حال همین بازاریابی دیجیتال نیاز به برنامه ریزی و تنطیم نقشه دارد . پس در این جا برای این که بتوانیم دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار را خوب جلو ببریم نیاز به تنظیم پلن  داریم. در اینجاست که آموزش طراحی پلن دیجیتال مارکتینگ مطرح میشود.

تفکر و برنامه ریزی استراتژیک عناصر اصلی هر برنامه بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) هستند. در واقع برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ باید برنامه ریزی کنید و پلن خود را طراحی کرده و طبق آن پیش بروید چرا که روز به روز دیجیتال مارکتینگ در حال تغییر و تحولات مختلف است لذا باید علاوه بر به روز بودن،  قدم به قدم برنامه ریزی و پلن خود را مشخص کرده و استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما یک نمونه واضح و مشخص شده باشد.

به طور کلی افرادی که صاحب مشاغل و کسب و کارهای آنلاین هستند می خواهند درک کنند چگونه بازاریابی دیجیتال کار می کند و بهترین راه برای ایجاد برنامه ای برای وب سایت شان چیست تا بتوانند بیشترین و بهترین بازده را دریافت کنند. همچنین کارآفرینان و بازاریابانی که می خواهند نحوه ارزیابی عملکرد فروش وب سایت خود را درک کنند و یا از نتایج واقعی کمپین های پرداخت ناامید شده اند، اما دوست دارند یاد بگیرند که چگونه ارزیابی و ایجاد یک برنامه بازاریابی جامد آنلاین برای تجارت خود ایجاد کنند به دنبال آموزش و یادگیری طراحی پلن دیجیتال مارکتینگ می روند. پس در اینجا آموزش طراحی پلن دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم می شود.

ما در این دوره علاوه بر اینکه به شما یاد می دهیم چگونه پلن خود را برای دیجیتال مارکتینگ طراحی کرده به بررسی تجزیه و تحلیل بازار رقبا، استفاده از گزارشهای مختلف برای طراحی پرسونا، استراتژی، تاکتیک، اقدام و کنترل، تحلیل و اندازه گیری نتایج می پردازیم. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه تمام تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ را برای تولید نتایج واقعی تلفیق کنید، این دوره برای شما مناسب است.


ملزومات کارگاه

لپتاپ

سرفصلها و کلیات

  • تجزیه و تحلیل بازار رقبا
  • استفاده از گزارشهای مختلف برای طراحی پرسونا
  • استراتژی، تاکتیک، اقدام و کنترل
  • تحلیل و اندازه گیری نتیجه

course calendar جزئیات، ثبت نام

  • مدت زمان : یک جلسه سه ساعته
  • تاریخ برگزاری : به زودی اعلام می شود
  • اشتراک گذاری :

cube مدرس و رشدآفرین

  • مصطفی پورعلی / مدیر عامل رشدانا
    مشاور کسب و کار دیجیتال، هکر رشد و مدیرعامل رشدانا،
    کارآفرین دیجیتال، هکر رشد و سرویس دیزاینر، 19 سال سابقه فعالیت تخصصی در فضای دیجیتال، 10 سال سابقه راهبری کسب و کارهای جدید، 9 سال سابقه مشاوره تخصصی کسب و کارهای جدید، 6 سال مشاور رسمی نظام صنفی رایانه‌ای کشور، 5 سال عضو هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای خراسان رضوی، 4 سال عضو هیئت مدیره هلدینگ گرین وب

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش طراحی پلن دیجیتال مارکتینگ - Digital marketing plan design

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin