آموزش مدل های درآمدی و فروش

رشدانا

مشتریان خود را در فضای دیجیتال دنبال کنید

Online Sales Accountability Techniques

آموزش چیدن یک استراتژی فروش حرفه ای برای فروش طولانی مدت کسب و کار ها

توضیحات کارگاه آموزشی

هدف اصلی شما از کسب و کار آنلاین فروش موفق است، حال می خواهد فروش محصول باشد یا خدمات. اما سوال اینجاست که چگونه می توانیم بیشترین مقدار فروش را داشته باشیم؟ از آنجایی که بحث فروش در انواع کسب و کار ها در دنیای امروزی دیگر به سادگی گذشته نمی باشد، کسب و کار ها نیاز دارند تا برای فروش محصول یا خدمات خود استراتژی های به خصوص چیده و برای این کار واقعا وقت گذاشته و فکر کنند تا با ضرر و زیان مواجه نشوند. برای این کار معمولا کسب و کار های بزرگ از استراتژیست های فروش و متخصصان فروش استفاده می کنند.

در این دوره با انواع استراتژی های موفق پیاده سازی شده در انواع کسب و کار ها بزرگ دنیا آشنا خواهید شد و می توانید برای کسب و کار خود و یا دیگران استراتژی های جدیدی را بچینید.

 

سرفصلها و کلیات

  • آموزش انواع مدل های جریان درآمدی
  • آموزش تقسیم بندی مشتریان
  • آموزش قیمت گذاری هوشمندانه
  • معرفی استراتژی های نوآوارانه در حوزه فروش
  • آموزش انواع مدل های فروش در کسب و کار های آنلاین
ثبت نام این کارگاه به اتمام رسیده است

course calendar جزئیات، ثبت نام

اتمام کارگاه
این کارگاه برگزار شده و مهلت حضور در آن به اتمام رسیده است. می توانید کارگاه های مشابه را دنبال کنید

cube مدرس و رشدآفرین

  • مصطفی پورعلی / مدیر عامل رشدانا
    مشاور کسب و کار دیجیتال، هکر رشد و مدیرعامل رشدانا،
    کارآفرین دیجیتال، هکر رشد و سرویس دیزاینر، 19 سال سابقه فعالیت تخصصی در فضای دیجیتال، 10 سال سابقه راهبری کسب و کارهای جدید، 9 سال سابقه مشاوره تخصصی کسب و کارهای جدید، 6 سال مشاور رسمی نظام صنفی رایانه‌ای کشور، 5 سال عضو هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای خراسان رضوی، 4 سال عضو هیئت مدیره هلدینگ گرین وب

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش مدل های درآمدی و فروش - Online Sales Accountability Techniques

 

هر فردی در هر کسب و کار علاقه دارد تا موقعیت کاری خود را گسترش دارد و همین طور خواهان آن است تا فروش خود را بیشتر کند. برای دستیابی به موفقیت در این مسیر، شیوه ها و روش های زیادی وجود دارد. استراتژی فروش، علمی است برای مدیران کسب وکار، تا آن ها در راه رسیدن به هدفشان یاری کند، که خود تشکیل شده از چند زیر مجموعه ی مهم است. این زیر مجموعه ها به صورت جزیی تر و هدفمند تر روش های افزایش فروش را مورد بررسی قرار می دهند، که شامل :

  • استراتژی در جهت رفع نیاز مشتری برای افزایش فروش
  • استراتژی در تبلیغات
  • استراتژی خرید و فروش آنلاین و اینترنتی

 

Sales strategy

استراتژی در جهت رفع نیاز مشتری برای افزایش فروش

برای افزایش فروش محصولات خود، ابتدا باید شناخت کافی و دقیق در خصوص نوع مشتری و هم چنین نوع محصول خود داشته باشید، تا بتوانید براساس این اطلاعات، به نحوه ی انتخاب محصول توسط مشتری دست پیدا کنید. لزوم این امر برای کشف نیاز واقعی مشتری است. اهمیت این موضوع زمانی اشکار می شود که شما می توانید حتی نیاز های آتی مشتریان خود را پیش بینی کنید و برای رفع آن ها برنامه هایی مشخص طرح ریزی کنید. به عبارت دیگر در این نوع استراتژی فروش، شما با جذب مخاطب و ایجاد تقاضا در آن، می توانید محصول یا محصولات مورد نظر خود عرضه کنید، و همچنان با شناخت علایق و انتخاب های مشتری، در صدد ایجاد تقاضاهای جدید برای محصولات خود باشید. به این صورت شما با شناسایی نیاز های مشتری و رفع آن ها می توانید فروش خود را هم افزایش دهید.

اتراتژی در تسبلیغات

روی آوری به کسب و کار های آنلاین نیازمند تبلیغات پر بازده است، باید توجه داشت که برای داشتن تبلیغات مؤثر و هدفمند نیازمند شناخت استراتژی های مربوط به تبلیغات هستیم. برای تحقق این امر باید به تفاوت کمپین تبلیغات با استراتژی تبلیغات پی برد. کمپین برگرفته از برنامه های جدا و یک پارچه است در حالی که استراتژی چگونگی اجرای تبلیغات را نشان می دهد. به کمک طراحی و لانچ کمپین تبلیغاتی هدفمند می توان میزان  شناخت یک برند را بالا برد البته این مهم زمانی به وقوع می پیوندد که براساس استراتژی های بازاریابی و تبلیغات صورت گیرد.

 

استراتژی خرید و فروش انلاین و اینترنتی

فراگیری کسب و کار های اینترنتی در ایران به دلیل انعطاف پذیری و پیشرفت سریع تر نسبت به کسب و کار های سنتی، سبب گرایش بسیاری از افراد به فروش اینترنتی شده است؛ اگرچه راه اندازی کسب و کار های اینترنتی امری ساده به نظر می رسد، اما استراتژی های مخصوص به خود را داراست؛ بنابراین برای شروع بک کسب وکار آنلاین، تخصص و شناخت کافی نسبت به فضای مجازی و دنیای دیجیتال، هدف گذاری مشخص و شناخت و آنالیز بازار از اهمیت زیادی برخوردار است.

کارگاه های آموزشی استراتژی فروش رشدانا، با هدف آموزش دقیق و گام به گام شیوه های نوین فروش، آماده ثبت نام برای علاقه مندان به حوزه ی کسب و کار در فضای آنلاین است. با عضویت در کانال تلگرامی یا دنبال کردن صفحه ی اینستاگرام رشدانا، از برنامه های زمانی سایر کارگاه های آموزش آن آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin