آموزش طراحی و راه اندازی کمپین تبلیغاتی

رشدانا

بهترین آهنربا را برای خود بسازید

Marketing Campaign Planning

آموزش طراحی و بستن یک کمپین تبلیغاتی کامل برای فروش های فوق العاده خود همراه با آموزش و معرفی ابزار هایی برای سنجیدن و بررسی کردن وضعیت کمپین در حال اجرا.

توضیحات کارگاه آموزشی

امروزه بین کسب و کارهای مختلف رقابت بر سر ارائه محصول یا خدمت بسیار زیاد است و پیروزی از آن کسی است بیشترین سطح رضایت مشتری را داشته باشد.

 

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین در لغت به معنای پویش است. این واژه امروز بسیار زیاد شنیده می‌شود. کمپین تبیلغاتی یعنی برگزاری پویش‌های بزرگ تبلیغاتی برای جذب مخاطب از سوی شرکت‌ها و سازمان‌ها.

در سال‌های اخیر با گسترش فضای دیجیتال، رقابت بر سر جذب مخاطب واقعی بسیار افزایش یافته است. وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی زیادی با دادن آفرها و تخفیف‌های مختلف سعی می‌کنند، مخاطبان بالقوه را به بالفعل تبدیل و آنها را به سمت خود بکشانند.


چرا آموزش راه اندازی کمپین تبلیغاتی؟

طراحی و برگزاری کمپین تبلیغاتی نیاز به آموزش دارد. اگر شما نتوانید جامعه هدف خود را به خوبی شناسایی کنید و در ارائه محصولات خود به آنها دقت نکنید. نه تنها آنها را به سمت خود جذب نکردید بلکه آنها رابرای همیشه از دست می‌دهید و دیگراعتماد آنها را نخواهید داشت.

در رشدانا شما می‌آموزید چگونه مخاطبان هدف خود را شناسایی و چگونه آنها را از نظر روانشناسی آنالیز کنید. آنالیز روانشناختی مشتریان به شما این قدرت را می‌دهد که بتوانید در آنها نیاز ایجاد کنید و محصول و خدمت خود را به آنها به عنوان یک ضرورت ارائه کنید. کمپین تبلیغاتی می‌تواند سیلی از مشتریان واقعی و هدفمند را به سمت سازمان شما سرازیر کند.

همچنین نوع آفر و تبلیغ بسیار اهمیت دارد. جمله تبلیغات تیغ دو لبه است را بسیار شنیدید و اگر در انتخاب نوع تبلیغ دقت نکنید مشتریان فعلی را نیز از دست می‌دهید. در این مجموعه شما آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی را می‌آموزید. این که انواع تبلیغ چیست و کدام نوع تبلیغ برای سازمان شما مناسب است!

 

مزایای کارگاه آموزش سئو مقدماتی

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

دستاورد های رشدآموز در انتهای کارگاه

در رشدانا می‌آموزید چگونه استراتژی‌های طراحی کمپین را شناسایی و آن را در رسیدن به اهداف سازمانی به کار گیرید. این مجموعه دارای تیم متخصص و حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف کسب و کار است و به انواع کسب و کار‌ها کمک می‌کند که کمپین تبلغاتی موفقی داشته باشند.

این که شرکتی مخاطب جذب کند اهمیت دارد ولی این موضوع که بتواند مخاطبان خود را به صورت بلند مدت حفظ کند اهمیتی بالاتر دارد. رشدانا آموزش زیر ساخت‌های سازمانی و ابزار‌های آن را به صورت ویژه برای کمپین تبلیغاتی در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد. این موضوع می‌تواند یکی از نقاط قوت سازمان‌ها بعد از جذب مشتریان واقعی توسط کمپین باشد.

آموزش کمپین تبلیغاتی در رشدانا به علاقه مندان امتیازات ویژه‌ای می‌دهد. به طور مثال به سازمان‌ها اجازه می‌دهد به جای تبلیغات بیلبوردی و تلوزیونی که دارای هزینه‌های بسیار گزاف است، با هزینه‌ای معقول تعداد زیادی از مشتریان را به صورت هدفمند در کوتاه‌ترین زمان به سمت خود جذب کنند.

کالج رشدانا با شرایط بسیار ویژه و خاص تمام نیازمندی های مورد نیاز یک کسب و کار را شناسایی کرده و بهترین مسیر‌های رشد را در برابر رشد آموزان قرار می‌دهد.

با رشدانا می‌توانید بهترین کمپین‌های کشوری را در حوزه‌های تخصصی و عمومی در محصولات و خدمات متنوع با بهترین استاندارد جهانی برگزار کنید.

سرفصلها و کلیات

  • استراتژی تبلیغات آنلاین
  • انواع کانال ها و مدیوم های تبلیغاتی
  • بودجه های تبلیغاتی روش های بهنیه سازی بودجه
  • طراحی تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ
  • متریک ها و سنجه ها و روشهای بهبود نرخ تبدیل
  • طراحی کمپین طلایی با بهترین نرخ تبدیل
  • آموزش کار با گوگل آنالیتیکس

انتخاب نوع ثبت نام

course calendar جزئیات، ثبت نام

cube مدرس و رشدآفرین

  • محمد امین چیت ساز / مدیر واحد دیجیتال مارکتینگ رشدانا
    مشاور بازاریابی و فروش، بیش از ۵ سال سابقه کاری در حوزه‌ی بازاریابی و فروش. سوابق شغلی: مدیر فروش طوس همراه، هم بنیان گذار پدیا اپ، مشاور مارکتینگ استارتاپ کاردرست، مشاور مارکتینگ آقای نویسنده

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش طراحی و راه اندازی کمپین تبلیغاتی - Marketing Campaign Planning

پیش نیاز: اینترنت، لپ تاپ و آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

طراحی_و_لانچ_کمپین_تبلیغاتی_هدفمند

آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی هدفمند متناسب با کسب و کار شما
کمپین تبلیغاتی از آن دسته عبارت هایی است که این روز ها زیاد به گوش میخورد که بیشتر از هر کسی، ذهن فعالان حوزه بازاریابی و فروش (و صد البته دیجیتال مارکتر ها) را به خود معطوف کرده است.
اما کمپین تبلیغاتی چیست؟ آیا یک گردهمایی است؟ یک تکنیک برای فروش است؟ مهم ترین فاکتور برای اجرای آن چیست؟ خود کمپین به چه معناست؟ برای آموزش کمپین تبلیغاتی و نحوه طراحی و راه اندازی آن با رشدانا همراه باشید.
کلمه ی کمپین در حوزه فعالیت نظامی کاربرد دارد و به معنای پویش است. کمپین درواقع مجموعه ای از عملیات های نظامی است که با یک نوع جنگ خاص، در یک منظقه خاص و برای یک هدف خاص انجام می‌شود.
کمپین تبلیغاتی به مجموعه ای از فعالیت های تبلیغاتی مشخص گفته می‌شود که دارای اهدافی مشخص و مخاطبان مشخص است. کمپین های تبلیغاتی با اهدافی مثل ارتقاء برند ، ارتباط بیشتر افراد با مالک کمپین، افزایش مشتریان، بررسی مشتریان و… طراحی و راه اندازی می‌شوند.
طراحی کمپین تبلیغاتی جذاب و حرفه ای چیزی است که کمپانی های بزرگ امروزه از آن برای جذب هر چه بیشتر مشتریان خود از آن استفاده می کنند. اما صرفا طراحی آن کافی نیست بلکه باید بتوانیم نتیجه ای که از آن می گیریم را اندازه گیری نیز بکنیم تا بفهمیم آیا کمپین ما موفق بوده است یا خیر.
خیلی از افراد معتقدند برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موثر به سرمایه بسیار زیادی احتیاج است و آن را مهم ترین عامل میدانند در حالی که غافل شدن از سایر عوامل، باعث دور شدن شما از اهداف اصلی کمپین و از دست رفتن سرمایه می‌شود.
در کارگاه آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی رشدانا، شما به طور حرفه ای با مباحث آن و راه های سنجش یک کمپین وهمچنین ابزار های به خصوص آن به طور کامل آشنا خواهید شد.

آموزش طراحی کمپین تبلیغات

یکی از خبر های داغ در حوزه بیزینس کسب و کارها بحث کمپین های تبلیغاتی آنها است ، که معمولاً بحث مالی آن در اولویت فعالیت قرار خواهد گرفت. شاید شما هم شنیده باشید که شرکت‌های بزرگ ده ها میلیارد تومان برای تبلیغات خود خرج کرده اندیا کسب و کارهای کوچک تر با وجود نیاز در اجرای کمپین های تبلیغاتی در بحث مالی آن دچار مشکل هستند.

طراحی و لانچ کمپین تبلیغاتی هدفمند

طراحی و لانچ کمپین تبلیغاتی هدفمند

چیستی کمپین تبلیغاتی

در ابتدای بحث به این می پردازیم که اصلاً کمپین تبلیغاتی چیست و به چه میزان می‌تواند برای کسب و کار ها سودآوری داشته باشد. آیا میزان هزینه ای که صرف یک کسب و کار می‌شود با میزان برداشت و اثربخش بودن عملکرد آن تطبیق دارد؟ بحث تبلیغ در حوزه کسب و کار یکی از حوزه های عمیقی است که روش های متفاوتی برای تبلیغ و ارائه دادن یک کسب و کار وجود دارد .

طراحی و لانچ کمپین تبلیغاتی هدفمند

طراحی و لانچ کمپین تبلیغاتی هدفمند

کمپین تبلیغاتی

در ابتدا به مجموعه از فعالیت ها در حوزه تبلیغات که محور اصلی در آن رساندن پیام و ارزش کسب و کار خود به بهترین نحو به مخاطبین است و در ادامه با برنامه ریزی ، عملکرد درست و صحیح پیام به شکلی جذاب ، در بازه‌های زمانی درست ، با صرف هزینه و بودجه مشخصی ، به مخاطب مورد نظر به طوری که از بیشترین تعداد مخاطب آگاه نسبت به پیام و محتوا برخوردار شوید کمپین تبلیغاتی می گویند.

چگونگی کمپین تبلیغاتی

برخی از کسب و کارها در فضای مجازی ، اینستاگرام و … فعالیت خودشان را به صورت پررنگ ارائه می‌دهندو برخی از کسب و کارها به صورت کمپین های تبلیغاتی رسانه‌ای عمل کرده و با ارائه محتوا و تصاویر، خودشان را مطرح می کنند و هزاران روش دیگر که هیچ کدام از این روش‌ها به معنای حقیقی مخصوص یک نوع کسب و کار نیستند .

پنج فاکتور اصلی در کمپین تبلیغاتی

در بحث کمپین تبلیغات در ابتدا آشنایی کامل با اصول پایه و مشخصات آن را مطالعه می کنیم ، تا درک صحیحی از عملکرد درست یک کمپین تبلیغاتی سودآور و موفق را داشته باشیم. پنج فاکتور اصلی در تبلیغات شما بحث مالی و بودجه شما هست. بحث دیگر ارزیابی اثربخشی تبلیغات هست، که به چه میزان کمپین تبلیغاتی شما برای رفع نیاز مخاطب کاربرد دارد.

طراحی و لانچ کمپین تبلیغاتی هدفمند

طراحی و لانچ کمپین تبلیغاتی هدفمند

بحث بعدی این است که شما چگونه از چه طریقی کمپین تبلیغاتی خودتان را به مخاطبانتان ارائه می دهید و پیام و محتوای خاص خود را به کاربر و مردم ارائه می دهید.

در نتیجه، درک صحیح و درست از رفتار مشتریان و آشنایی بهتر با نیاز مخاطب، کمک شایانی در ارائه کمپین تبلیغاتی شما خواهد کرد.

روش من در کمپین تبلیغاتی چه باشد؟

شما برای ارائه بهتر محصول خود باید بهترین روش برگزاری کمپین خودتان را که متناسب با نوع خدمت و یا محصولتان است را پیدا و رصد کنید تا بیشترین بازدهی را داشته باشه. در طی این مسیر پرچالش شما با فراگیری تجربیات و دانش مورد نیازتان از این توانایی برخوردار خواهید شد که کمپین تبلیغاتی متناسب با کسب و کار خود را گزینش کنید تا بیشترین بهره را ببرید.

در طی دوره های رشدانا برای آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی ، در کنار فراگیری تمامی این مهارت ها با استادان با تجربه آشنا خواهید شدو مسیر ارتباطی خود را با آن ها خواهید ساخت . لازم به ذکر است که این دوره، یعنی آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی، آموزشی کاملاً پروژه محور بوده و در هر سطح از علم و مهارتی که قرار داشته باشید ، فراگیری این نکات در دوره های رشدانا ، به راحتی به شما انتقال خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin