چگونه در رشدانا بورسیه شویم

ما در پلتفرم رشدانا همواره دغدغه داشتیم تا به توسعه و رونق دهی کسب و کار کمک کنیم و پس از بررسی‌هایی که در این حوزه انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که باید از سرچشمه شروع کرد. سرچشمه‌ای که باعث می‌شود یک کسب و کار از ابتدا اصلاح شود یا به درستی بنا شود و سپس رشد و توسعه داشته باشد. این رشد و توسعه قطعا به رونق و جهش تولید آن، خواهد انجامید.

به همین منظور با ایده محوری توانمندسازی سرمایه های انسانی که تاثیرگذار ترین قسمت در یک کسب و کار به شمار می‌آید، برنامه ویژه‌ای برای این سرمایه‌های ارزشمند موجود در کسب و کار که منابع انسانی هستند طرح ریزی کردیم. این برنامه بر اصلی‌ترین قسمت توانمندسازی منابع انسانی و تبدیل آنها به یک سرمایه تاکید دارد و آن هم کسب مهارت و تخصص و آماده شدن برای فعالیت حرفه ای جهت رسیدن به اهداف سازمانی و رونق بخشی به فعالیت های کسب و کار می باشد.

در همین راستا تلاش کردیم که با برگزاری دوره‌های مهارت آموزی و توانمندسازی سرمایه های انسانی با عنوان دوره مقدماتی (مهارت‌های جنرال) و بعد از آن با تمرکز بر یک دوره تخصصی (مهارت آموزی تخصصی) در این موضوع تاثیر گذار باشیم و به همین منظور تا کنون با برگزاری ده‌ها برنامه توانسته‌ایم در این راه گام بزرگ و موثری برداریم.

چگونه بورسیه شویم

در این راه با توجه به مدل فعالیت پلتفرم رشدانا (کارآفرینی اجتماعی به روش کراود سورسینگ)  برنامه توانمندسازی سرمایه انسانی با بورسیه برگزار می گردد که اصلی‌ترین هدف آن حمایت از سرمایه‌های انسانی و به کارگیری ظرفیت‌های جمعی برای رشد این ظرفیت‌های موثر در کسب و کار‌ها می‌باشد.

نحوه بورسیه نمودن افراد و استفاده از این فرصت به شرح زیر توضیح داده شده است:

 

۱- بورسیه ورود از دوره مقدماتی به دوره های تخصصی

دوره مقدماتی همواره به علت عمومی برنامه رشدآموزی همواره و آشنایی با مهارت‌های دیجیتالی و مباحث ارائه شده از استقبال بیشتری از سوی مخاطبین مواجه شده است به صورتی که در هر سری از برگزاری بین 1500 تا 3000 درخواست برای حضور در آن برنامه در فرم مربوطه ثبت می شود.

از آنجا که ما در رشدانا همواره تلاش میکنیم تا این فرصت‌ها در اختیار مستعد‌ترین افراد قرار گیرد، بورسیه‌ای بر اساس ارزیابی صورت گرفته در طول دوره مقدماتی متناسب با شرایط دوره حداکثر تا 40 درصد کمک هزینه ورود (بورسیه) به دوره تخصصی یا مسیر رشد در نظر گرفته می‌شود.

۲- بورسیه سازمانی

در صورتی که هم اکنون مشغول به فعالیت در یک سازمان یا شرکت هستید و برای ارتقای جایگاه فنی و مهارتی خود در سازمان مشغول فعالیت، به ارتقای سطح مهارتی خود نیاز دارید، میتوانید صرفا با ارائه یک معرفی‌نامه از سوی سازمان یا شرکت محل فعالیت خود، مبنی بر تایید فعالیت در آن سازمان یا شرکت، بدون هیچگونه قید و شرطی می‌توانید از 20 الی 30 درصد بورسیه سازمانی که توسط پلتفرم رشدانا در اختیار شما گذاشته می‌شود، استفاده نمایید. (میزان دقیق بورسیه بعد از ارسال معرفی‌نامه به شما اطلاع داده می‌شود.)

کارآموزی رشدانا

۳- بورسیه علمی

جهت استفاده از فرصت بورسیه علمی در برنامه رشدآموزی پیشتازی (کارآموزی تخصصی) رشدانا، کافیست تا از واحد ارتباط با صنعت دانشگاه یا دانشکده خود یا معاونت پژوهشی یا مسئول مرتبط در این حوزه مدرسه محل تحصیل خود، معرفی نامه‌ای دریافت کرده و با ارائه آن به پلتفرم رشدانا، بدون هیچگونه قید و شرطی و به صورت مستقیم از ۲۰ درصد بورسیه علمی که توسط پلتفرم رشدانا در اختیار شما گذاشته می‌شود، استفاده نمایید.

در حال حاضر پلتفرم رشدانا به عنوان کارگزار رسمی پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی در حوزه توانمندسازی سرمایه‌های انسانی خدمات خود را به اعضای محترم و فرهیخته این مجموعه علمی ارائه می‌کند.

توجه نمایید که برای استفاده از فرصت بورسیه در یکی از 3 حالت فوق، کافیست با روابط عمومی رشدانا ارتباط گرفته و مدارک خود را ارائه کنید تا شما را در خصوص چگونگی استفاده از فرصت بورسیه در برنامه های مهارت آموزی رشدانا راهنمایی کنند.

اکنون با اطلاعاتی که در خصوص شرایط و ضوابط بورسیه در اختیار شما گذاشته شده است می‌توانید علاوه بر انتخاب یکی از برنامه‌های توانمندسازی سرمایه‌های انسانی، هم اکنون درخواست استفاده از فرصت بورسیه و حضور خود در برنامه رشدآموزی دوره مقدماتی ثبت نام بفرمایید

 


8 دیدگاه

شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید.
برای نوشتن دیدگاه اینجا را کلیک کنید

  1. meliii_kvn

    سلام وخداقوت، وقتتون بخیر
    من به تازگی ثبتنام اولیه ی دوره توانمندسازی رو انجام دادم نیازی هست از الان برای تهیه مدارک بورسیه اقدام کنم یا فرصت دارم که اول ترم ۱ رو کامل بگذرونم و بعد تصمیم بگيرم؟

    • مهری نیشابوری

      سلام وقتتون بخیر
      میزان بورسیه شما به ارزیابی تون در طول ترم یک بستگی خواهد داشت و مواردی که تاثیرگذار هست و میزان بورسیه تون به آزمون و تسک های فردی و حضورتون در جلسات آنلاین بستگی خواهد داشت.

  2. Mahdi_MooN

    سلام و عرض خسته نباشید ببخشید بورسیه ورود از دوره مقدماتی به دوره های تخصصی با بورسیه سازمانی و علمی قابل جمع هستند که مثلا از 60 درصد کمک هزینه یا حتی بیشتر استفاده کنیم؟
    و سوال دیگر این که امکان بورسیه در چند دوره تخصصی به صورت همزمان هست یا خیر؟

    • مهری نیشابوری

      سلام وقتتون بخیر
      خیر یکی از آنها به شما تعلق میگیرد و امکان استفاده کردن از بورسیه فقط در یک دوره وجود دارد.

  3. امین

    سلام روزتون بخير و متشكر از سايت خوبتون. من به شدت نياز دارم در دوره مديريت محصول بورسيه شوم. ممنون ميشم در اين مسير با من همكاري كنيد

    • nima

      سلام. خیلی ممنون از لطفتون. لطفا با روابط عمومی در ارتباط باشید. 09301302890

  4. حسینی

    سلام و تشکر از پیگیری تون
    من هم بشدت نیازمند این دوره بصورت کار آموزی و بورسیه هستم.
    لطفا مراهم در دوره های بورسیه وکار اموزی خبر کنید .

    تشکر فراوان

  5. صدیقه صالحی طاهر

    سلام ضمن تشکر از دست اندر کاران این برنامه.
    اگه واقعا عملیاتی بشه و از ظرفیت و توانمندی خود افراد استفاده بشه نه روابط شخصی ، ما واقعا در همه زمینه ها با داشتن افراد متخصص حتما جهش های تولید بالایی را به لطف پرودگار خواهیم داشت.
    به امید همکاری هرچه نزدیکتر با این سازمان.
    ای کاش لیست بخش های مورد نیاز شما ذکر می شد.
    موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin