آموزش طراحی بنر و پوستر

رشدانا

با یک پوستر حرفه ای و تاثیر گذار ورودی های وب سایت یا کانال خود را ده ها برابر کنید

Banner and Poster Designing

چگونه پوستری بسازیم که مخاطب را به بهترین شکل جذب کند.

توضیحات کارگاه آموزشی

طراحی بنر های تبلیغاتی یکی از مؤثر ترین روش های بازاریابی و تبلیغات در فضای مجازی هستند، طراحی بنر به تنهایی دشوارترین کار گرافیکی را از آن خود کند، چرا که شما به عنوان طراح پوستر بایستی درخلاصه ترین فرم و گاهی کمترین فضا، به خلق اثر هنری برای یک مقصد تبلیغاتی پرداخته و ذهن کاربر و مخاطب خود را درگیر سازید. یکی از نکات منحصر به فرد در طراحی پوستر عنصر سادگی و روانی در انتقال پیام است.

در این دوره ی آموزشی شما با مبانی طراحی پوستر به صورت مقدماتی آشنا خواهید شد.


ملزومات کارگاه

Adobe Photoshop 2018

سرفصلها و کلیات

  • تبلیغ نویسی در پوستر
  • هشتگ، لینک و آدرس اینترنتی
  • سایز مناسب برای مدیا های دیجیتال
  • کادر بندی مناسب و اندازه های باکس ها
  • رنگ بندی و انتخاب هوشمندانه رنگ ها
  • زمان و ساعت انتشار
  • تایپو گرافی و انتخاب صحیح فونت
  • کال تو اکشن و درخواست از کاربر
  • اسلوگان، شعار و پیام تبلیغاتی
  • المان های مناسب برای استفاده در پوستر و بنر
  • متن و کپشن جذاب و تحریک کننده
ثبت نام این کارگاه به اتمام رسیده است

course calendar جزئیات، ثبت نام

اتمام کارگاه
این کارگاه برگزار شده و مهلت حضور در آن به اتمام رسیده است. می توانید کارگاه های مشابه را دنبال کنید

cube مدرس و رشدآفرین

  • حمیدرضا عقیقی / طراح رابط و تجربه کاربری در اسکای‌روم
    مدرس طراحی رابط کاربری، کار تیمی، بوم مدل کسب و کار تجربه کننده با حضور در شتابدهنده MightyLabs شهر برلین در آلمان، مهارت مدیریت تیم و تیم سازی، فرهنگ کار تیمی، ساخت و توسعه محصول و کسب وکار، مذاکره و فروش و سایر مهارت های لازم در کارآفرینی را در آلمان کسب کرده و منتور چندین رویداد استارتاپی کشور و شتابدهنده فردوسی مشهد بوده است.

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش طراحی بنر و پوستر - Banner and Poster Designing

پیش نیاز: فتوشاپ مقدماتی

تبلیغات یکی از روش های آشنایی مخاطب برای ارائه خدمات و یا فروش محصولات است؛ و انواع متخلفی دارد. مانند تبلیغات در رسانه، تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغات در شبکه های مجازی و غیره. در عصره حاضر بدلیل پیشرفت علم و تکنولوژی، تبلیغات هم نوین و به روز شدن و از حالت سنتی خود خارج شده اند. در گذشته تبلیغات تنها معطوف به تابلو ها و بنر های شهری، روزنامه ها و در نهایت رسانه بود. اما در تبلیغات مدرن شما می توانید در اپلیکیشن های کاربردی، شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام و سایت ها اقدام به تبلیغ محصول یا خدمات خود کنید.

تبلیغات اینترنتی

به دلیل فراگیر شدن اینترنت، تبلیغات در آن بازدهی زیادی دارد. این تبلیغات می تواند به صورت تولید محتوای متنی یا تصویری و یا طراحی بنر تبلیغاتی باشد. شما می توانید در غالب پست های تبلیغاتی در وب سایت ها، طراحی پوستر فیس بوک و اینستاگرام (و یا دیگر شبکه های اجتماعی) و طراحی لوگو های تبلیغاتی، اقدام به تبلیغات گسترده در فضای آنلاین کنید. این تبلیغات باید به گونه ای باشد که مخاطب را مجذوب کند؛ به عبارت دیگر اگر  به عنوان مثال، تبلیغ شما به صورت محتوای متنی است، باید مخاطب با خواندن اولین سطر از محتوا، وادار به ادامه خواندن و تمام کردن متن شود، به این صورت رسالت تبلیغ شما به پایان رسیده است، و در قدم بعدی برای اثر گذاری آن تبلیغ در مشتری باید از روش های مخاطب شناسی و تحریک مخاطب استفاده شود. بنابراین تبلیغ باید در مرحله اول جذب کننده مخاطب و در مرحله پایانی موثر باشد. به این صورت که فرد پس از مشاهده و یا خواندن تبلیغ شما در فضای مجازی، احساس نیاز به آن محصول یا خدمات، داشته باشد.

 مزایای برند تبلیغاتی و ابزار طراحی آن

بنر های تبلیغاتی در فضای آنلاین، بینندگان بسیاری دارد، حتی اگر شما توجه ای به آن نداشته باشید، ناخود آگاه شما آن تبلیغ را دیده و تحلیل کرده است. بنابراین به هیچ وجه در امر طراحی بنر تبلیغاتی کوتاه نکنید. از مزایا بنر های تبلیغاتی می توان به معرفی برند، جذب مشتری و همین طور افزایش ترافیک بازدید است. ابزار های زیادی برای طراحی بنر تبلیغاتی موجود است، اعم از my bennar maker، banner wizard، dp animation maker و photo shop است. فتوشاپ به دلیل راحتی و عمومیت بیشتر، مخاطب بیشتر دارد، و شما تنها با گذراندن دوره های آموزشی آن می توانید خودتان اقدام به طراحی بنر های تبلیغاتی یا ساخت تصاویر متحرک بکنید، که هم از نظر هزینه مقرون به صرفه است و هم از لحاظ پیاده سازی طرح و علایق، کارآمد تر است.

 

با توجه به مطالب فوق، تمامی اثر بخشی و جذب مخاطب، توسط یک تبلیغ، به طراحی آن بر می گردد. برای این منظور و هم چنین برای به صرفه بودن و در دسترس بودن همیشگی آن، بهتر است خودتان دست بکار شده و اقدام به طراحی بنر های تبلیغاتی خود بکنید. کارگاه های آموزشی رشدانا با ارائه مدارک معتبر، می تواند اولین و بهترین انتخاب شما برای این امر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin