آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی

رشدانا

شبکه های اجتماعی، یک بازار پر مخاطب برای شما

Social Media Marketing

آیا با مزیت های سودآور سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی آشنایی دارید؟ آیا می‎دانید شبکه های اجتماعی قدرت بسیاری در مطرح کردن و دیده شدن کسب و کار شما دارند؟ چه اندازه با تبلیغات…

توضیحات کارگاه آموزشی

آیا با مزیت های سودآور سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی آشنایی دارید؟ آیا می‎دانید شبکه های اجتماعی قدرت بسیاری در مطرح کردن و دیده شدن کسب و کار شما دارند؟ چه اندازه با تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی آشنا هستید؟

قطعا شما هم در گوشی موبایل تان یکی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر و… را نصب کرده و هر روزه در حال استفاده از مطالب آن هستید. رشد سریع این شبکه ها باعث شده حتی پدر و مادرهای شما هم از سوشال مدیا برای سرگرمی، آموزش مطالب مورد علاقه و حتی خرید استفاده کنند. تعداد بالای کاربران شبکه های اجتماعی در تمام سنین فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد اصولی و پایدار از این پلتفرم ها را فراهم کرده است.

با توجه به این نیاز جامعه و استقبال صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک از شبکه های اجتماعی و از طرفی استفاده حدود 97 درصد بازاریابان از سوشال مدیا برای حرفه خود، می توان گفت که: نادیده گرفتن این بستر در نهایت به اهداف اصلی کسب و کارهای آنلاین آسیب می‎رساند. از این رو آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی در برند سازی و تعامل با کاربران بسیار مفید خواهد بود.

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی Social Media Marketing که اصطلاحا SMM هم به آن گفته می‎شود یکی از شاخه های علم دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین است. این نوع بازاریابی در واقع با اهداف تجاری و اقتصادی مانند افزایش ترافیک سایت، افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر در شبکه های اجتماعی که در حال رشد روزافزون هستند، انجام می‌شود.

 

چرا آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی ضروری است؟

استفاده از سوشال مدیال در بازاریابی باعث می‌شود مشتریان و علائق آن ها را به خوبی بشناسید، با تولید محتوای معتبر رضایت مشتری را کسب کنید، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، رتبه بهتری در گوگل از آن خود کنید، هزینه های بازاریابی کسب و کارتان را کاهش داده و برندی ماندگار در ذهن مشتریان خود ایجاد کنید.

 

مزایای ارزشمند کارگاه آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • آشنایی با اینستاگرم مارکتینگ

دستاوردهای رشدآموز در انتهای کارگاه

در انتهای این دوره شما با کسب شناخت کافی از سوشال مدیا و تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی همچون ایمیل مارکتینگ، استراتژی محتوا، به کسب و کار خود رونق بیشتری می‎بخشید و ضمن آشنایی با محدودیت های این شبکه ها و با آموزش انتظارات کاربران هر یک از رسانه های اجتماعی، از تولید محتوا و تبلیغات مضر به کسب و کار خود جلوگیری کرده و سود بیشتر اما پایدارتری را در مسیر کسب و کارتان بدست می‎آورید.

همچنین فرآیند تولید محتوا در سوشال مدیا، تکنیک های جذب مخاطب در کمترین زمان، تبلیغات مؤثر بر مخاطبین و اصول سرعت بخشی به تبلیغات کسب و کار در شبکه های اجتماعی، برخی مفاهیم سوشال مدیا مانند هشتگ، اشتراک گذاری، پست وایرال و… را به شیوه ای کاربردی، در کنار اساتید مطرح کشوری آموزش دیده و تبدیل به یک بازاریاب حرفه ای شبکه های اجتماعی خواهید شد.

اینستاگرام این روزها طرفدارانی در حد طرفداران فوتبال دارد. این شبکه اجتماعی تصویر محور، قابلیت های بسیاری دارد که با هوشمندی می‎توانید از ظرفیت های درآمدزای آن به خوبی بهره ببرید. تفاوتی ندارد که شما در حال راه اندازی یک کسب و کار بزرگ باشید یا کسب و کاری در مقیاس کوچکتر مانند مشاغل دیجیتال خانگی، داشته باشید. اینستاگرام با جذابیت های فراوان خود، توانسته تعداد بی شماری از والدین را جذب کند و باعث شده جامعه هدف بازاریابی منحصر به جوانان و نوجوانان نباشد، بنابراین با افزایش مخاطبین در افزایش میزان سودآوری از طریق آموزش اینستاگرام مارکتینگ نباید تردید کرد.

سرفصلها و کلیات

  • اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • شبکه های اجتماعی پر اهمیت در ایران
  • تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
  • تفاوت کار در شبکه های اجتماعی با پیام رسان ها
  • راه کار های افزایش فالوور هدفمند
  • آموزش تبلیغات هدفمند
  • نکات و اصول بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • آموزش اجرای کمپین تبلیغاتی
  • آموزش ایمیل مارکتینگ
  • اهمیت داشتن تقویم محتوایی
  • مقدمه ای بر شبکه اجتماعی اینستاگرام
  • جمع آوری اطلاعات و آنالیز آنها
  • ایجاد اکانت تجاری در اینستاگرام
  • شناخت رقبا در اینستا
  • بررسی امکانات اینستاگرام
  • نحوه استفاده صحیح از هشتگ

انتخاب نوع ثبت نام

course calendar جزئیات، ثبت نام

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی - Social Media Marketing

بازاریابی و جذب مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی
اگر شما مدیر یک کسب و کار هستید حتما می دانید که برای جذب مخاطب و مشتری باید تبلیغات کنید و خودتان را تا جایی که می توانید به افراد بیشتری معرفی کنید. شما برای تبلیغات دو راه دارید:
یک راه تبلیغات فیزیکی و کلاسیک مانند پخش تراکت و چاپ بنر و … می باشد که هم هزینه ی بسیار بالایی دارد و هم مخاطبین کمی را (چند خیابان و یا حد اکثر در سطح شهر) در برمی‌گیرد. راه دیگر استفاده از فضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی پر طرفدار می باشد، شما با استفاده از این شبکه ها اغلب هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید یا هزینه ی بسیار کمی پرداخت می کنید و در عوض جامعه ی مخاطبین شما از سطح شهر به سطح کشور ارتقا پیدا کرده و افراد بسیار بیشتری شما را خواهند شناخت.
در این دوره ما به شما بهترین شبکه های اجتماعی برای معرفی کسب و کار را معرفی خواهیم کرد و به شما آموزش می دهیم که چگونه کسب و کار خود را به بهترین نحو معرفی کنید تا مخاطبین بیشتری را جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin