آموزش جذب سرمایه و مذاکرات با سرمایه گذار

رشدانا

با پول سرمایه گذار خود رفیق شوید!

Fundraising

مذاکره با سرمایه گذاران و جذب سرمایه برای استارتاپ ها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که کسب و کار های نوپا در اول راه معمولا با محدودیت شدید بودجه سر و کار دارند و از آن طرف سرمایه گذار می خواهد سرمایه اش را در اختیار یک گروه تازه کار قرار دهد. پس خیلی مهم است که چگونه با سرمایه گذار روبرو شویم.

توضیحات کارگاه آموزشی

نیاز به جذب سرمایه برای استارتاپ ها در حوزه راه اندازی، خرید تجهیزات، اجاره دفتر کار و استخدام نیرو در هر کسب و کار نوپایی کاملاً بدیهی است. چرا که بدون جذب سرمایه ادامه فعالیت برای یک استارتاپ تقریباً غیرممکن می‌گردد. بعضی از استارت‌آپ‌ها سرمایه مورد نیازشان را خودشان مهیا می‌سازند اما هستند سرمایه‌گذارانی که حاضرند همه سرمایه مورد نیاز یک استارت آپ را تقبل کنند اما جذب آنها دشوار با پیچیدگی های زیادی همراه خواهد بود. سرمایه‌گذاران برای ترغیب نیاز دارند که در زمینه کالای تولیدی و رشد واقعی در بازار اطلاع‌رسانی کامل شوند . سرمایه‌گذار، به شخصی گفته می‌شود، که دارایی خود را با هدف بازگشت اقتصادی سرمایه‌گذاری می‌کند ؛ سرمایه‌گذاری به معنی گذاشتن پول در چیزی با انتظار سود از آن است. به طور دقیق تر سرمایه‌گذاری تعهد پول یا سرمایه برای خرید مالی وسایل یا دارائی‌های دیگر، به منظور منفعت برگشت‌های سودمند است .

سرفصلها و کلیات

  • سرمایه گذاران چه کسانی هستند ؟
  • اهمیت سرمایه در کسب و کار ها
  • راهکار های جذب سرمایه گذار
  • روش های تامین سرمایه برای استارتاپ
  • چگونگی ارائه طرح و ایده برای سرمایه گذار
  • چگونگی یافتن و برقراری ارتباط با سرمایه گذاران
ثبت نام این کارگاه به اتمام رسیده است

course calendar جزئیات، ثبت نام

اتمام کارگاه
این کارگاه برگزار شده و مهلت حضور در آن به اتمام رسیده است. می توانید کارگاه های مشابه را دنبال کنید

cube مدرس و رشدآفرین

  • دکتر علی جاهدی / مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان
    کارشناس ارشد کارآفرینی و دانشجوی دکترای علم اطلاعات و مدرس کارآفرینی دانشگاه فردوسی مشهد، مشاور راه اندازی و توسعه کسب و کارهای نوپا (استارتاپها) و شرکت های دانش بنیان

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • مشهد
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش جذب سرمایه و مذاکرات با سرمایه گذار - Fundraising

جذب سرمایه

روش های جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذار

امروزه برای بسیاری از ایده های جدیدی که به استارتاپ تبدیل می شوند، هزینه های مربوط به پیاده سازی ایده یک معضل بزرگ به حساب می آید. از این رو بسیاری از استارتاپ ها به دنبال افرادی می گردند که بتوانند از طریق آن ها سرمایه جذب کنند. اگر استارتاپ از مجموعه افرادی بسیار با تجربه و قوی هم تشکیل شده باشد، بدون سرمایه نمی تواند به موفقیت دست پیدا کند.

جذب سرمایه و مذاکرات با سرمایه گذار

جذب سرمایه و مذاکرات با سرمایه گذار

می توان نتیجه گرفت که سرمایه یکی از اجزای بسیار مهم در موفقیت یک استارتاپ می باشد و کارآفرینان برای دستیابی به موفقیت باید به دنبال سرمایه گذار و جذب سرمایه باشند. مذاکره با افراد سرمایه گذار هم آداب خاصی را می طلبد.

اگر شما هم می خواهید با روش های جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذار آشنا شوید، شرکت در دوره های رشدانا را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

توانایی جلب اعتماد از طریق مذاکرات، یکی از شروط سرمایه گذاران

همانطور که گفته شد، شرکت های استارتاپی برای تامین هزینه های خود نیازمند جذب سرمایه هستند. سرمایه گذاران نیز در صورتی این هزینه‌ها را متقبل می شوند که ایده آن استارتاپ بسیار کامل و متقاعد کننده باشد و مدیر استارتاپ چشم انداز آن را به خوبی درک کرده باشد.

متقاعد کردن معمولا بدین معناست که سرمایه گذاران بدانند نمونه محصول موردنظر در بازار وجود دارد و از پیشرفت آن تا حدی اطمینان داشته باشند. بنیان گذاران باید اولا از کارایی ایده خود مطمئن باشند؛ دوما از فن بیان بالایی برخوردار باشند تا بتوانند سرمایه گذاران را قانع کنند و آن ها را تحت تاثیر قرار دهند.

جذب سرمایه و مذاکرات با سرمایه گذار

جذب سرمایه و مذاکرات با سرمایه گذار

اگر شما هم به عنوان یکی از اعضای شرکت استارتاپی به دنبال یادگیری مهارت هایی از قبیل توانایی جلب اعتماد از طریق مذاکرات هستید، می توانید در کارگاه آموزشی جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذار که توسط رشدانا برگزار می گردد، شرکت کنید.

 

نکاتی برای جلسه ملاقات با سرمایه گذاران

در زمان ملاقات با افراد سرمایه گذار، چند نکته مهم وجود دارد که قبل از شروع ملاقات باید به آن ها توجه کنید. اول اینکه باید از شناخت مخاطب خود اطمینان حاصل کنید و بدانید که معمولا در چه زمینه هایی علاقه دارد سرمایه گذاری کند.

دوم اینکه ایده ی خود را به ساده ترین حالت ممکن بیان کنید. پس از آن باید با دقت به صحبت های سرمایه‌گذار گوش کنید و سعی کنید تمامی ابهامات ذهن او را برطرف کنید. اگر بتوانید شرایطی را ایجاد کنید که سرمایه گذار از شما بیشتر صحبت کند احتمال معامله را افزایش داده اید. بطور کلی باید سعی کنید تا با سرمایه گذار ارتباط خوبی برقرار کنید.

جذب سرمایه و مذاکرات با سرمایه گذار

جذب سرمایه و مذاکرات با سرمایه گذار

نکته بعدی این است که شما باید در طی مذاکرات خود، تعادلی بین اعتماد به نفس و تواضع را برقرار کنید. به هیچ عنوان نباید مغرور باشید و تدافعی سخن نگویید و نسبت به انتقادات سرمایه گذار جبهه گیری نکنید.

در آخر، حواستان باشد که جلسه را بدون نتیجه نهایی ترک نکنید. نکات زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا در جلسه مذاکره به راحتی اعتماد سرمایه گذار را جلب کنید و با او وارد معامله شوید.این نکات را می توانید در کارگاه آموزشی جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذار، فرا گیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin