آموزش فروش آنلاین و اینترنتی

رشدانا

فروش خاک در بیابان کار هر کسی نیست

Online Sales Skills

بسیاری از کسب و کار های قدیمی وقتی وارد فضای آنلاین می شوند همان روند قدیمی خود را برای تبلیغات و مارکتینگ پی می گیرند در حالی که تبلیغات در فضای آنلاین با تبلیغات در فضای واقعی کاملا متفاوت است.

توضیحات کارگاه آموزشی

با فراگیر شدن کسب و کار های اینترنتی و آنلاین، رقابت در سطح اینترنت به شدت افزایش یافته و دیگر به سادگی نمی‌توان محصولات یا خدمات را به راحتی به مشتریان فروخت و همانند کسب و کار ها فیزیکی، شما نیاز خواهید داشت که از یه سری تکنیک های خاص برای جذب مشتریان خود استفاده کنید. آموزش و یادگیری تکنیک های فروش اینترنتی همان چیزی است که به آن نیاز دارید!

 

چرا آموزش فروش اینترنتی؟

کسب و کارهای سنتی در سال‌های اخیر فراز و فرودهای زیادی را تجربه کردند. در بهترین حالت یک شغل سنتی می‌تواند در یک محله یا خیابان خدمات دهی کند. اگر پیشرفت خوبی داشته باشد در بهترین حالت در یک شهر شناخته می‌شود و امکان ارائه خدمات دارد. اما اینترنت فضایی را برای کاربران فراهم می‌کند که بتوانند محصولات مختلف را بدون محدودیت در هر نقطه‌ای از کشور و در سایر کشورها نیز عرضه کنند.

مشتریان نیز می‌توانند محصول درخواستی خود را به راحتی در اینترنت جستجو کنند. مردم می‌توانند بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را که قیمت و هزینه مناسبی هم دارد در کمترین زمان سفارش داده و تحویل بگیرند.

تبلیغات در حوزه کسب و کار دارای هزینه‌های گزافی است که برای اکثر کسب و کار‌ها، استفاده از آن مقدور نیست. همچنین تبلیغات سنتی دارای زمان محدودی است و بعد از آن تعداد مشتریان کاهش می‌یابند.

اما خرید و فروش اینترنتی بستری را فراهم می‌کند که مطالب و محتوایی که برای محصولات و خدمات در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، سالیان سال بر روی اینترنت می‌ماند و بازدیدکننده دارد. زمان ماندگاری مطالب منتشر شده در فضای اینترنتی به شما بستگی دارد و هرچه از عمر یک وب سایت بیشتر بگذرد، مشتریان و مخاطبین واقعی بیشتری خواهد داشت.

 

مزایای ارزشمند کارگاه آموزش فروش اینترنتی

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

دستاورد های رشدآموز در انتهای کارگاه

در انتهای این کارگاه تکنیک‌های فروش و روش‌های اعتماد سازی و شخصیت شناسی مشتری به صورت تخصصی آموزش داده می‌شود. در واقع این کارگاه به شما کمک می‌کند تا بتوانید نیازهای مشتریان را شناخته و حتی در آنها احساس نیاز به محصولات و خدمات را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید انواع محصولات و خدمات خود را بدون محدودیت در سایت و شبکه‌های اجتماعی مورد نظر ارائه دهید.

با آموزش فروش اینترنتی در کالج رشدانا انواع روش‌های بازاریابی تخصصی در بستر اینترنت، برای استفاده حداکثری از منابع شرکت و کسب و کار و ایجاد مزیت‌های رقابتی به صورت تخصصی به علاقه مندان آموزش داده می‌شود.

سرفصلها و کلیات

  • آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای
  • اعتماد سازی در بحث فروش آنلاین
  • آموزش قیف فروش یا Sales Funnel
  • مزیت های رقابتی فروش آنلاین نسبت به فروش فیزیکی
  • آشنایی با پرسونای مشتری
  • تفاوت های موجود در فروش خدمات و محصولات
  • آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی
  • تست های شخصیتی در فروش

انتخاب نوع ثبت نام

course calendar جزئیات، ثبت نام

cube مدرس و رشدآفرین

  • مرتضی شجاعی اصل / مدیر مارکتینگ بلوط
    مرتضی شجاعی اصل 11 سال سابقه مارکتینگ در کسب و کارهای مختلف (آژانس تبلیغاتی، تجهیزات پزشکی، لوازم تحریر و اسباب بازی، کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری رویداد، نرم افزار و سرویس های آنلاین)

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش فروش آنلاین و اینترنتی - Online Sales Skills

پیش نیاز: اینترنت، لپ تاپ، آشنایی با وردپرس و داشتن وب سایت

با فراگیر شدن کسب و کار های اینترنتی و آنلاین، رقابت در سطح اینترنت به شدت افزایش یافته و دیگر به سادگی نمی توان محصولات یا خدمات را به راحتی به مشتران فروخت و همانند کسب و کار ها فیزیکی شما نیاز خواهید داشت که از یه سری تکنیک های خاص برای جذب مشتریان خود استفاده کنید.

در این دوره شما با یکسری تکنیک های فروش آنلاین و به ویژه ابزار های مخصوص این کار آشنا خواهید شد تا با استفاده از این ابزار ها فروش حداکثری در کسب و کار خود را تجربه کنید. همچنین در این دوره شما با تیپ های شخصیتی انواع مشتریان خود آشنا می شوید تا با هر مشتری با توجه به تیپ شخصیتی مخصوص خودشان ارتباط برقرار کنید.

اگر شما بتوانید محصولات یا خدمات خود را آنلاین بفروشید به زودی به استقلال مالی و بعد از آن به دارایی‌های مالی فراوانی خواهید رسید. برخی از کاسبان قدیمی که از اهمیت فروش اینترنتی مطلع می‌شوند، سعی می‌کنند که کسب و کار خود را آنلاین کنند اما از همان شیوه های قدیمی برای مدیریت و تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنند! شما در کارگاه آموزش فروش آنلاین و اینترنتی یاد خواهید گرفت که چطور کسب و کار آنلاین خود را مدیریت کنید و برای آن تبلیغات کنید تا بیشتر بفروشید. در ادامه سرفصل‌ها و تکنیک‌هایی که در کارگاه آموزش فروش آنلاین و اینترنتی رشدانا یادخواهید گرفت را بیشتر بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آموزش فروش آنلاین و اینترنتی

آموزش فروش آنلاین و اینترنتی

آموزش فروش و تکنیک های فروشندگی حرفه ای

در کارگاه آموزش فروش آنلاین و اینترنتی شما باید مهارت های عمومی یک فروشنده حرفه ای را بصورت کامل یاد بگیرید. مهارت های عمومی فروش حرفه ای مواردی هستند که فرقی نمی کند از آن ها برای کسب و کار سنتی خود استفاده می‌کنید و یا کسب و کار آنلاینتان.  با این مهارت‌ها به راحتی می‌توانید فروش خود را چند برابر کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

آموزش فروش آنلاین و اینترنتی

آموزش فروش آنلاین و اینترنتی

اعتماد سازی در بحث فروش آنلاین

در خرید آنلاین و غیر حضوری که مشتری می‌خواهد از کسب و کار شما خرید کند نیاز دارد که به شما اعتماد کند! تکنیک اعتماد سازی در بحث فروش آنلاین یکی از مهم ترین تکنیک هایی است که با انجام آن‌ می‌توانید کسب و کار خود را رشد دهید.

آموزش قیف فروش یا Sales Funnel

با قیف فروش در این کارگاه آشنا می‌شوید و مراحلی که یک فرد طی می‌کند تا تبدیل به مشتری شما شود را بررسی می‌کنید. شما با شناسایی این مراحل می‌توانید آن را برای مشتریان خود ساده سازی کنید و به درآمد بالایی از فروش محصولات خودتان برسید.

مزیت های رقابتی فروش آنلاین نسبت به روش فیزیکی

روش فروش آنلاین مزیت هایی دارد که باید آن را بصورت کامل بررسی کنید! در واقع همین مزیت ها باعث شده است که خیلی از افراد کسب و کار اینترنتی را انتخاب کنند و به پیشرفت‌های بالایی برسند.

آشنایی با پرسونای مشتری

پرسونا (Persona) مشتری اصطلاحی است که به تازگی استفاده از آن رواج پیدا کرده است و به معنای این است که همه چیز را از دید خود نبینید! این که شما مخاطب، خریدار و مشتری را مانند خودتان فرض کنید و فکر کنید که نیازها، دغدغه‌ها و خواسته هایی شبیه به شما دارند می‌توانند به کسب و کار شما آسیب فراوانی بزند. در کارگاه آموزش فروش آنلاین و اینترنتی بیشتر با این موضوع آشنا خواهید شد.

آموزش فروش آنلاین و اینترنتی

آموزش فروش آنلاین و اینترنتی

تفاوت های موجود در فروش خدمات و محصولات

تفاوت های عمده ای در بین فروش یک محصول و فروش یک خدمت وجود دارد که با توجه به کسب و کارتان می‌توانید این تفاوت‌ها را شناسایی کنید و از نوع مورد نظر خودتان در کسب و کار استفاده کنید.

آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی

حقیقت این است که دیگر روش های سنتی برای کسب و کارهای اینترنتی خیلی جوابگو نیستند و شما می‌توانید از طریق ابزارهای نوین برای بازاریابی کسب و کار خودتان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin