چگونه شرکتی معتبر برای کارآموزی در مشهد پیدا کنیم؟


اگر شما دانشجو یا فارغ التحصیلی هستید که در جستجوی راه‌های ورود به بازار کار می‌باشید و از طرفی دانش علمی و عملی زیادی ندارید که بتوانید در شرکتی استخدام شده و مشغول به کار…

اگر شما دانشجو یا فارغ التحصیلی هستید که در جستجوی راه‌های ورود به بازار کار می‌باشید و از طرفی دانش علمی و عملی زیادی ندارید که بتوانید در شرکتی استخدام شده و مشغول به کار شوید و این موضوع باعث درگیری‌های فکری برای شما شده، ‌پیشنهاد ما به شما این است که در دوره‌‌های کارآموزی در مشهد که توسط کالج کارآموزی رشدانا برگزار می‌شوند، شرکت کنید.

کارآموزی در مشهد و شرکت های مشهدی

کارآموزی یکی از مقدماتی‌ترین مراحل مهمی است که تقریباً بیشتر افراد قبل از ورود به بازار کار آن را تجربه می‌کنند. دانشجویان، فارغ التحصیلان، متخصصین، افراد جویای کار و … در شهر مشهد می توانند با کارآموزی در شرکت های معتبر مشهدی، نسبت به گذراندن دوره کارورزی اقدام کنند. چرا که بدین وسیله می‌توانند توانایی‌های خود را افزایش داده و شرایط بهتری را برای ورود به بازار کار برای خود فراهم آورند و همچنین تجربه اولیه‌ای از کار کردن را در گروه‌های مختلف کسب می‌کنند.

دوره‌های کارآموزی رشدانا

دوره‌های کارآموزی رشدانا در مشهد به دو نوع زیر تقسیم می‌شوند:

  1. دوره کارآموزی پیشه‌وران: این دوره مخصوص کسانی است که به تازگی می‌خواهند مهارت‌های مقدماتی کسب‌و‌کار و اشتغال را کسب کنند.
  2. دوره کارآموزی پیشتازان: این دوره مخصوص کسانی است که دوره پیشه‌وران را گذرانده‌اند و یا تجربه اشتغالی را داشته و قصد دارند در همان زمینه به طور تخصصی رشد داشته باشند.

اهداف دوره‌‌ کارآموزی

دوره کارآموزی یک فرصت طلایی برای دانش‌آموختگان به شمار می‌رود که علاوه بر مزایای قابل توجهی که دارد، تأثیرات مطلوبی را بر آینده شغلی دانشجویان در پی خواهد داشت. یک دوره کارآموزی در مشهد به هنگام برگزاری اهداف زیادی را در بر دارد که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

  1. آشنا شدن افراد با بازار کار، محیط‌های کاری و افراد با تجربه در آن حوزه کاری مد نظر
  2. آشنایی با موضوعات مختلفی از قبیل قوانین داخلی سازمان‌ها، اصول رفتار سازمانی، حقوق قانون کار، بیمه و…
  3. افزایش میزان یادگیری افراد با استفاده از آموزش‌های مرتبط در هر حوزه کاری
  4. شناسایی توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌های کاری افراد
  5. بروز استعدادها و به کارگیری خلاقیت‌های افراد در رویارویی با مسائل مختلف
  6. افزایش تبادل تجربیات بین کارآموزان
  7. پیاده‌سازی دروس دانشگاهی در محیط‌های واقعی کاری
  8. آشنایی افراد با کارهای عملی، کارگاهی و اجرایی
  9. افزایش خودباوری‌های افراد به دلیل به کارگیری مهارت‌ها و توانایی‌های افراد در حل مسائل
  10. تهیه رزومه کاری مناسب برای اشتغال در محیط‌های کاری بزرگ‌تر
  11. آمادگی هرچه بیشتر برای فرصت‌های شغلی ‌پیش‌رو

رشدانا

در کارآموزی چه مهارت هایی کسب می‌کنید؟

دوره‌های کارآموزی به منظور آشنایی با کسب‌ و‌ کار و ورود به بازار استخدام و اشتغال و چگونگی راه‌اندازی شغل های جدید، چگونگی درآمدزایی از کسب‌ و‌کارهای اینترنتی، طراحی سایت با وردپرس، مباحث کدنویسی و برنامه‌نویسی، روش تولید محتوای بهینه، شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن در کسب‌و‌کار، طراحی رابط کاربری، مسائل اولیه سئو و تأثیر آن در رشد وب‌سایت‌ها در موتورهای جستجو و… طراحی شده است که هر فردی با به کارگیری تلاش خود می‌تواند در همۀ این زمینه‌ها مهارت‌های لازم را کسب کند.

کالج کارورزی و کارآموزی رشدانا در راستای توسعه فرهنگ آموزش و پژوهش در بین جوانان و همچنین افزایش همکاری‌ها بین دانش‌آموختگان اقدام به پذیرش افراد علاقه‌مند در دوره‌های کارآموزی در مشهد نموده است. این دوره‌ها باعث می‌شود تعداد زیادی از دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین بسیاری از افراد دیگری از سطح شهر مشهد جهت گذراندن دوره‌های آموزشی و بالا بردن سطح دانش و توانایی‌های خود به این مجموعه اضافه شوند. لازم به ذکر است که این روش تعامل با دانشجویان نتایج مثبتی را برای آنان و این مجموعه به همراه داشته است.

شرکت در این دوره‌ها به گونه‌ای است که افراد علاقه‌مند می‌توانند پس از مراجعه به سایت و ارسال رزومه تحصیلی و کاری خود به این مجموعه، و همچنین گذراندن پذیرش اولیه، در یکی از دوره‌های کارآموزی پیشه‌وران یا پیشتازان شرکت کنند.

مدیر سایت

آمارهایی از کالج کارآموزی رشدانا

  • تعداد دوره های برگزار شده : 29
  • تعداد درخواست ها : 13000 درخواست
  • تعداد پذیرفته شدگان مرحله اول : 2100
  • تعداد پذیرفته شدگان نهایی : +1500
  • درصد اشتغال بکار (شخصی/استخدام): 75%

فرصت های شغلی مختص کارآموزان رشدانا

  • کارشناس دیجیتال مارکتینگ
  • طراح رابط کاربری
  • گرافیست و طراح
  • کارشناس سئو
  • برنامه نویس و کدنویس
  • کارشناس روابط عمومی
  • متخصص تولید محتوا
  • مدیر وبسایت و وبمستر
  • کارشناس شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin