4 روش ناب و پولساز برای کسب درآمد از تلگرام


همان طور که می‌دانید این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان منبع درآمد بسیار رایج شده است. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید حالا که افراد زیادی در حال کسب درآمد…

همان طور که می‌دانید این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان منبع درآمد بسیار رایج شده است. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید حالا که افراد زیادی در حال کسب درآمد از طریق کسب و کار اینترنتی هستند، شما هم برای خود شغل مورد علاقتان را در تلگرام راه اندازی کنید؟ امروزه یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار، تلگرام است. اگر تمایل دارید که با استفاده از تلگرام کسب و کار خود را راه اندازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله از رشدانا به شما خواهیم گفت که برای کسب درآمد از تلگرام چه کاری باید انجام دهید.

 

کسب درآمد از تلگرام چگونه است؟

تلگرام نرم افزار پیام رسانی است. اگر در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت دارید، احتمالا تا به الان با کسب و کارهای تلگرامی زیادی آشنا شده باشید. البته منظور ما از مشاغل تلگرامی، کانال‌هایی که محتوای سرگرم کننده، طنز یا سیاسی منتشر می‌کنند، نیست. درواقع مقصود ما از مشاغل تلگرامی، کسب و کارهایی است که با ارائه خدمات یا محصولات و یا از روش‌های دیگر به کسب درآمد می‌پردازند. اکثر این کسب و کارها به صورت خانگی و توسط تیم کوچکی اداره می‌شوند. به عنوان مثال یک نفر که در زمینه بدنسازی حرفه‌ای است، می‌تواند از طریق تلگرام به مخاطبین خود برنامه روزانه ورزش ارائه کند و از این طریق درآمد داشته باشد. افراد دیگری هم هستند که با انجام کارهای هنری و فروش آن‌ها در کانال تلگرامی به درآمد خوبی دست پیدا می‌کنند. به طور کلی به کسب و کارهایی که در بستر شبکه اجتماعی تلگرام ایجاد می‌شود، کسب و کار تلگرامی می‌گویند.

شاید برایتان عجیب باشد اما بسیاری از کانال‌هایی که مشاهده می‌کنید با وجود مخاطبین کمی که دارند، توانسته‌اند درآمدهای خوبی را از آن خود کنند. درواقع هدف اصلی این کانال‌ها افزایش مخاطبین کانال نیست، بلکه آن‌ها به دنبال شناخت نیاز مشتری و برطرف کردن آن هستند. به همین دلیل است که توانسته‌اند مشتریان وفادار را به خود جذب کنند. برای اینکه یک شغل تلگرامی داشته باشید، کافی است به مهارت‌های خود رجوع کرده و ببینید که چطور می‌توانید از تخصصتان درآمد داشته باشید.

 

پیشنهاد ویژه: دوره آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی از 0 تا 100

 

ایده های پولساز کسب درآمد از تلگرام کدام اند؟

شاید از خود بپرسید از میان صدها کاری که می‌توان در تلگرام انجام داد، کدام یک برای ما مناسب‌تر است و درآمد خوبی دارد؟ پاسخ به این سوال را خودتان باید بدهید! در واقع هر کس برای اینکه بتواند در کار خود موفق باشد، قبل از شروع هر کاری باید بیندیشد که به چه حوزه‌‌ای علاقه مند است و چه ایده‌ای برای آن موضوع می‌تواند ارائه دهد. در ادامه 4 مورد از ایده‌های پولساز کسب درآمد از تلگرام یا (Make Money From Telegram) را مطرح می‌کنیم تا بتوانید به کمک آن‌ها شغل مورد علاقه خود را بیابید.

ایده های پولساز کسب درآمد از تلگرام

 

کانال متخصص یاب

یکی از راه‌های کسب درآمداز تلگرام کنال‌های متخصص یاب است. به وسیله این کانال می‌توانید از افراد متخصص در حوزه‌های خاص بخواهید تا رزومه و نمونه کارهای خود را برای شما ارسال کنند. شما با معرفی این فرد در کانال خود کارفرماهایی که به دنبال متخصص هستند را به هدف خود می‌رسانید. به بیانی دیگر کارآیی این کسب و کار در حوزه منابع انسانی و معرفی نیروی متخصص می‌باشد. به عنوان کسب درآمد شما می‌توانید بابت قرار دادن رزومه این افراد در کانال، مبلغی دریافت کنید.

 

حتما بخوانید: 10 ایده خفن و پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 

کانال آموزشی راه اندازی کنید

این روزها آموزش را می‌توان جزو یکی از کارهای پولساز به حساب آورد. با داشتن یک کانال تلگرامی به راحتی می‌توانید کسب و کار آموزشی خود را راه اندازی کرده و به درآمد قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید زمانی در آموزش موفق هستید که محتوای باکیفیت تولید کنید. برای موفقیت بیشتر سعی کنید در آموزش‌های خود به محتوای متنی بسنده نکنید و از تصویر و ویدیو نیز بهره ببرید. معمولا مخاطب با محتواهای بصری بیشتر ارتباط برقرار می‌کند؛ به همین دلیل استفاده از این گونه محتواها توصیه می‌شود.

کانال ادمین یاب

کانال‌های ادمین یاب یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از تلگرام می‌باشد. امروزه باتوجه به استقبال بی‌نظیر مردم از کسب و کارهای تلگرامی، مشاغل زیادی در این شبکه به وجود آمده‌اند. از طرفی هرکدام از این کانال‌های کسب درآمد، نیازمند به ادمین هستند. شما می‌توانید برای این کانال‌ها ادمین بیابید و در مقابل مبلغی را دریافت کنید. در کانالی که شما تشکیل می‌دهید، افرادی که توانایی تولید محتوا را دارند، می‌توانند خود را معرفی کنند. بدین ترتیب کانال‌هایی که به ادمین نیاز دارند نیز به کانال شما مراجعه کرده و تخصص موردنظر خود را می‌یابند.

 

پیشنهاد ویژه: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

فروش کتاب‌های صوتی

یکی دیگر از روش‌هایی که به کمک آن می‌توانید کسب درآمد از تلگرام داشته باشید، فروش کتاب‌های صوتی است. بسیاری از افراد به دلایل مختلف، زمان کافی برای مطالعه کتاب را ندارند. چنانچه کتاب مورد علاقه آن‌ها به صورت صوتی درآید، مطمئنا مورد استقبال قرار می‌گیرد. در این روش ابتدا شما باید کانالی را تشکیل دهید و در آن شروع به تولید محتواهای صوتی کنید. برای شروع فعالیت در این حوزه، می‌توانید کتاب‌های پرفروش و مشهور بین المللی را به صورت خلاصه و صوتی در اختیار مخاطبینتان قرار دهید. برای کسب درآمد از این روش، پس از اینکه مخاطبینتان را به خلاصه کتاب‌ها علاقه مند کردید، فایل کامل آن را به فروش برسانید.

ایده های کسب درآمد از تلگرام

جمع بندی پایانی

در این مطلب 4 مورد از بهترین ایده‌های کسب درآمد از تلگرام را مطرح کردیم. به غیر از آنچه که بیان شد، راه‌های زیادی برای فعالیت در تلگرام وجود دارد که به درآمدزایی منجر می‌شود. اگر شما این ایده‌ها را با کمی چاشنی خلاقیت اجرا کنید، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین کانال‌های تلگرام را خواهید داشت.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. به نظر شما چه راه هایی دیگری وجود دارند که می توان از آن ها برای درآمد زایی در تلگرام استفاده کرد؟ نظرات ارزشمندتان را با ما مطرح کنید.

مدیر سایت

دوره آموزشی پیشنهادی

دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق

Online Business Starter Guide

کسب درآمد اینترنتی و دیجیتالی با رویکرد بازار ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin