مثل یک جنگجو استخدام شویم

رشدانا

Getting Hired

در دنیای امروز که مشاغل و نیازمندی ها مدام پیچیده و پیچیده تر میشوند،افراد نیز به همان تناسب برای استخدام شدن باید خود را مطابق فاکتورهای جامعه پیش ببرند.امروزه استخدام شدن به راحتی گذشته با مدرک های دانشگاهی یا مهارت های ساده نیست

توضیحات کارگاه آموزشی

آیا شما هم اینطور فکر می‎کنید که برای استخدام شدن در شرکت ها، سازمان ها، استارتاپ ها و نهادهای دولتی، نیاز به پول و پارتی دارید؟ اگر اینگونه فکر می‎کنید همراه ما باشید تا دانش و آگاهی های کم تر بیان شده برای استخدام همانند یک جنگجو را، در اختیارتان قرار دهیم.

 

چگونه استخدام شویم؟

اگر به تازگی در رشته دانشگاهی خود فارغ التحصیل شده و  یا در تلاش برای استخدام شدن در سازمانی موفق و پویا هستید و نمی‌دانید برای استخدام شدن چگونه و ازکجا باید شروع کرد، به این نکته مهم دقت کنید که: “رزومه ای بی هدف تهیه نکنید و آن را برای سازمان های مختلفی که نیاز به نیروی کار دارند ارسال کنید. تمام انسان ها در طول زندگی فرصت های زیادی برای تجارب مختلف کاری دارند اما اشتغال در هر جایی که سنخیتی با علائق و مهارت های شما ندارد اشتباهی بزرگ و جبران نا پذیری است.”

پس اولین و مهم ترین گام برای استخدام شدن، انتخاب صحیح سازمان و مجموعه ای است که میخواهید در آن استخدام شوید. در گام دوم باید اهداف و دستاوردهایی که برای آن همچون یک جنگجو باید بجنگید را مشخص کنید، اینکه به دنبال حقوق و دستمزد بالا هستید یا امنیت شغلی یا کسب موقعیت اجتماعی ویژه و یا هر دلیل دیگری که شما باید به آن پاسخ دهید.

گام سوم تهیه یک رزومه قوی و حرفه ای است. در گام های بعدی باید به جملات تخصصی حرفه مورد نظرتان مسلط باشید، در جلسه مصاحبه با پوششی مناسب حاضر شده و زبان بدن خود را تقویت کنید، درمورد سؤالات چالش برانگیز راجع به هدف تان از کار کردن و سؤالات مشابه مطالعه و تسلط کافی داشته باشید و در نهایت توانمندی های خود را باور داشته باشید.

 

چرا آموزش اصول استخدامی مهم است؟

ما در کشوری زندگی می‏‌کنیم که اقتصاد آن دارای ثبات نیست، نرخ بیکاری رو به افزایش است و از طرفی وجود نسل جوان نیازمند به شغل و حرفه مرتبط با تحصیلات دانشگاهی باعث شده آمار بیکاری همچنان سیر صعودی داشته باشد.

منصفانه نیست که تمام بار بیکاری موجود را بردوش اقتصاد بگذاریم، تعداد بسیاری از افراد تحصیلکرده در کشورمان، دارای مهارت و دانش کافی برای ورود به یک شغل نیستند و حتی در پیدا کردن شغل مناسب خود ناتوان اند.

بزرگ ترین دلیل هم این است که در دانشگاه ها و مدارس، مهارتی به نام رزومه نویسی حرفه ای را نیاموخته و اصلا نمی‌دانند رزومه چیست! مهارت های نرم و مرتبط با نحوه تعامل در محیط کار را در هیچ کجا آموزش ندیده و حتی در مهارت های سخت و فنی، هم دچار مشکل اند. از این رو یادگیری نحوه استخدام شدن در سازمان یا شرکت موردنظرتان نیاز به کسب مهارت هایی است که باعث توانمند شدن شما می‌شود.

 

مزایای ارزشمند کارگاه چگونه استخدام شویم

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

دستاوردهای پایان دوره آموزش چگونه استخدام شویم

در انتهای این کارگاه آموزشی به خوبی می‎دانید چگونه باید در جلسات رسمی و نفس گیر مصاحبه استخدامی حاضر شوید، همچون یک جنگجو دست از تلاش بر ندارید، رزومه ای قوی داشته باشید و پس از مراحل اولیه استخدام چگونه رفتار کنید تا جایگاه شغلی دلخواه تان را از آن خود کرده و موفقیت شغلی تان را تضمین کنید.

 

سرفصلها و کلیات

  • خصوصیات یک جنگجو چیست
  • چطور بفهمیم چه مهارتهایی نیاز روز است؟
  • چگونه یک رزومه تاثیرگذار بسازیم؟
  • معرفی ابزار های ساخت رزومه آنلاین
  • بعد از مرحله اولیه استخدام چگونه رفتار کنیم؟

انتخاب نوع ثبت نام

شهریه در حالت عادی : 330,000 تومان

course calendar جزئیات، ثبت نام

  • مدت زمان : یک جلسه سه ساعته
  • تاریخ برگزاری : به زودی اعلام می شود
  • اشتراک گذاری :
  • پیش نیاز: اینترنت و لپ‌تاپ
  • شهریه در حالت عادی : 330,000 تومان

    این کارگاه در مسیر(های) رشد زیر وجود دارد:

    Soft Skills Expert
    دوره آموزشی مهارت های نرم

cube مدرس و رشدآفرین

  • مصطفی پورعلی / مدیر عامل رشدانا
    مشاور کسب و کار دیجیتال، هکر رشد و مدیرعامل رشدانا،
    کارآفرین دیجیتال، هکر رشد و سرویس دیزاینر، 19 سال سابقه فعالیت تخصصی در فضای دیجیتال، 10 سال سابقه راهبری کسب و کارهای جدید، 9 سال سابقه مشاوره تخصصی کسب و کارهای جدید، 6 سال مشاور رسمی نظام صنفی رایانه‌ای کشور، 5 سال عضو هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای خراسان رضوی، 4 سال عضو هیئت مدیره هلدینگ گرین وب

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • مشهد
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی مثل یک جنگجو استخدام شویم - Getting Hired

پیش نیاز: اینترنت و لپ‌تاپ

در دنیای امروز که مشاغل و نیازمندی ها مدام پیچیده و پیچیده تر میشوند،افراد نیز به همان تناسب برای استخدام شدن باید خود را مطابق فاکتورهای جامعه پیش ببرند.امروزه استخدام شدن به راحتی گذشته با مدرک های دانشگاهی یا مهارت های ساده نیست.بلکه افراد باید بتوانند مجموعه از توانمندی ها یعنی مهارت های نرم و سخت را داشته باشند.علاوه بر انکه تکنین و اصولی وجود دارد که میتواند تاثیر چند برابر بر روی امان استخدام شدن یا نشدن افراد داشته باشد.بنابراین دانستن اینکه یک کارفرمای حرفه ای از کارمند خود چه انتظاراتی دارد و چه چیزهایی میتواند او زا اقناع کند،میتواند برروی روند و پیشرفتهای شغلی افراد تاثیر چشمگیری بگذارد.در این کارگاه شما یاد خواهید گرفت که چگونه میتوانید چندین پله از رقبان خود بالاتر باشید و گوی سبقت را از آنها بربایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin