آموزش پیشرفته موشن گرافیک

رشدانا

متحرک سازی اشیای بی جان در موشن

Motion Graphic Advanced

این روزها کم‌تر کسی هست که اسم موشن گرافیک را نشنیده باشد! بسیاری از افراد تصور می‌کنند که انیمیشن و موشن گرافیک یکسان هستند و با یک هدف تولید می‌شوند. در صورتی که تفاوت این…

توضیحات کارگاه آموزشی

این روزها کم‌تر کسی هست که اسم موشن گرافیک را نشنیده باشد! بسیاری از افراد تصور می‌کنند که انیمیشن و موشن گرافیک یکسان هستند و با یک هدف تولید می‌شوند. در صورتی که تفاوت این دو، از زمین تا آسمان است! در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که منظور از موشن گرافیک چیست و چه کاربردی دارد.

موشن گرافیک چیست؟

درست است که شباهت‌های زیادی میان انیمیشن و موشن گرافیک وجود دارد، اما تفاوت‌های فاحش آن‌ها سبب شده تا هرکدام تعریف جداگانه‌ای برای خود داشته باشند. یکی از تفاوت‌های اساسی این دو رشته این است که انیمیشن روایت‌گر یک داستان بلند بوده، در حالی که در موشن گرافیک بیشتر به موضوعات سمبولیک پرداخته می‌شود و در برندسازی و تبلیغات مورداستفاده قرار می‌گیرد.

یکی از پرطرفدارترین رشته‌های دنیای دیجیتال، موشن گرافیک است که در قالب یک علم استاندارد نرم‌افزارهای مهمی را در برمی‌گیرد. در گرافیک متحرک، بایستی در ابتدا طرح خود را در نرم‌افزارهای گرافیکی، مانند ایلاستریتور یا فتوشاپ ایجاد کنید. سپس در برنامه‌هایی مانند افترافکت یا Apple Motion اقدام به متحرک‌سازی آن‌ها نمایید. امروزه افراد زیادی به دلیل جذابیت بالا و درآمد قابل توجه به این حوزه وارد می‌شوند. اما نکته‌ حائز اهمیت این است که برای موفقیت در این کار، باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشته باشید. علاوه بر این، امکاناتی که یک موشن گرافیست نیاز دارد، یک سیستم پرقدرت است که بتواند با استفاده از آن رندرهای سریع و باکیفیت بگیرد.

چرا آموزش موشن گرافیک پیشرفته؟

هدف از تولید موشن گرافیک، انتقال محتوا به صورت متحرک است. طبق تحقیقات صورت گرفته، اطلاعاتی که توسط این هنر منتقل می‌شوند، نسبت به محتواهای تصویری یا متنی بسیار ماندگارتر هستند. هنر دیجیتال موشن گرافیک انواع مختلفی را شامل می‌شود که باتوجه به حوزه موردنظر، هریک از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارند. از آنجایی که این روزها بسیاری از افراد کم حوصله شدند، محتواهای متنی کم‌تر موردتوجه قرار می‌گیرند.

به عبارتی دیگر، صرفا افرادی به سراغ محتواهای متنی و طولانی می‌روند که زمان کافی برای مطالعه داشته باشند. به همین دلیل متخصصان و مدیران مربوطه اگر بخواهند اطلاعات و یا موضوع مهمی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند، حتما از موشن گرافیک استفاده می‌کنند. این هنر در حداقل زمان، به طور واضح و کامل پیام موردنظر را به صورت جذاب و خلاقانه به مخاطب خود انتقال می‌دهد. باتوجه به اهمیت موشن گرافیک، این روزها افراد زیادی به دلایل مختلف به سراغ یادگیری آن می‌روند. بازار کار عالی، درآمد قابل توجه و جذابیت کار از دلایلی هستند که افراد را به سمت یادگیری این تخصص سوق می‌دهد. لازم به توجه است که پیش نیاز شرکت در این دوره گذراندن دوره مقدماتی موشن گرافیک می‌باشد.

مزایای کارگاه موشن گرافیک پیشرفته

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروزه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

دستاوردهای رشدآموز در انتهای دوره موشن گرافیک پیشرفته

در طی شرکت در دوره موشن گرافیک پیشرفته شما می‌توانید به صورت کامل با مفاهیم اساسی موشن آشنا شوید، کار با نرم‌افزارهای تخصصی را به خوبی فرا بگیرید و درنهایت به صورت یک فرد متخصص وارد بازار کار شوید. اساتید مجرب این دوره پیشرفته، در کنار شما هستند تا تمامی نکات ریز و درشت را بیاموزید و در کار خود متخصص شوید. سرفصل‌هایی که در دوره آموزش موشن گرافیک پیشرفته داده می‌شوند، به شرح زیر است:

  • انواع افکت
  • پلاگین motion
  • پلاگین rubberize it
  • پلاگین newton
  • پریست‌ها

ملزومات کارگاه

لپ تاپ به همراه فتوشاپ و افترافکت

سرفصلها و کلیات

  • افکت ها
  • پریستها
  • اسکریپت motion
  • پلاگین newton
  • پلاگین rubberize it

    چنانچه متقاضی برگزاری این دوره هستید، اطلاعات خود را وارد نمایید.

    course calendar جزئیات، ثبت نام

    • مدت زمان : چهار جلسه دو ساعته
    • تاریخ برگزاری : پاییز 1401‌
    • ساعت : 17:00 الی 19:00
    • اشتراک گذاری :
    • پیش نیاز: اینترنت، لپ تاپ، گذراندن موشن گرافی مقدماتی و نرم افزار افتر افکت
      • چنانچه متقاضی برگزاری این دوره هستید، اطلاعات خود را وارد نمایید.

      location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

      • آموزش مجازی
      اسکای روم آموزش آنلاین

      کارگاه آموزشی آموزش پیشرفته موشن گرافیک - Motion Graphic Advanced

      پیش نیاز: اینترنت، لپ تاپ، گذراندن موشن گرافی مقدماتی و نرم افزار افتر افکت

      آموزش پيشرفته موشن گرافيك

      آيا تا به حال از خود پرسيده ايد كه چگونه در كمپين هاي تبليغاتي مخاطبين بيشتري را توسط گرافيك هاي متحرك جذب كنيد؟ چرا بايد آموزش پيشرفته موشن گرافيك را در دستور كار خود قرار دهيم؟ اهميت اين موضوع در چيست؟

      موشن گرافیک به بیان ساده به معنی به حرکت در آوردن تصاویر است؛ و موضوع مورد بحث یا تحقیق را به گونه ای توضیح می دهد که تصویر از بیان آن عاجز است. یکی از نمونه های موشن گرافیک که هر روزه در حال تماشای آن مي باشيد از رسانه های اجتماعی مانند تلویزیون، پیام های بازرگانی یا برنامه های کوتاهی هستند که به صورت تصویر در حال حرکت یا به عبارت دیگر به صورت دو بعدی به نمایش گذاشته می شود. در سطح پیشرفته ی موشن گرافیک، موشن گرافیک دیزاینر اقدام به خلق آثار با موضوعاتی جذاب می کند تا ببینده را برای دقایقی مجذوب کند و آن را وادار کند تا پایان اثر همراه آن باشد. افکت ها و پلاگین های مختلفی برای موشن گرافیک دیزاین وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

      آموزش پيشرفته موشن گرافيك

      افکت ها و پلاگین ها

      برای ساخت موشن گرافیک ابزار های مختلفی وجود دارد، اعم از اسکریپت motion، پلاگین newton، پلاگین rubberize it و غیره. هر کدام از ابزارهای نامبرده دارای مزایایی هستند که با توجه به نوع کاربری شما مورد استفاده قرار می گیرند. پرچم دار برنامه های موشن گرافیک، افترافکت است. در این برنامه شما می توانید اقدام به ساخت انیمیشن کنید و یا فضاهای دو بعدی یا سه بعدی را در هم ادغام و یا تغییر دهید. در افترافكت (AE) شما علاوه بر عناصر دو بعدی، می توانید از عنصر های سه بعدی نیز استفاده کنید. برای راحتی و سهولت در استفاده از ابزارها و برنامه، شما نیازمند آموزش پیشرفته موشن گرافیک هستید تا بتوانید به طور دقیق خواسته ی خود در امر موشن گرافیک برآورده کنید.

      آموزش پيشرفته موشن گرافيك

      انواع موشن گرافیک

      براي آموزش پيشرفته موشن گرفيك بايد با انواع موشن گرافيك ها كه در موضوعات و موارد زیادی کاربرد دارند آشنا شويد، مانند: آیکون های نرم افزارها، ساخت لوگو، ساخت گیف برای شبکه های اجتماعی، گرافیک پخش که نمونه آن را در زیرنویس خبری تلویزیون دیده اید، ساخت عناوین فیلم ها، ساخت ویدئوهای کوتاه تبلیغاتی ساده و غیره. موشن گرافیک تبلیغاتی و صدا گذاری شده پر مصرف ترین آن ها است که کار کردن به صورت حرفه ای در آن می توانید بسیار پر سود باشد؛ زیرا همیشه تقاضا برای ساخت آن وجود دارد و برای ساخت آن بیشتر از موشن گرافیک 3D استفاده می شود.

      آموزش پيشرفته موشن گرافيك

      همان طور که در مطالب فوق بیان شد، برای بهره مندی 100% از تمامی امکانات موشن گرافیک و موفقيت در آن، لزوم آموزش پیشرفته موشن گرافیک امری حیاتی است. روش های زیادی برای یادگیری وجود دارد؛ اما پیشنهاد ما به شما شرکت در کارگاه های آموزشی رشدانا است، که به طور تضمینی اقدام به آموزش پیشرفته موشن گرافیک می کند. به این صورت که شما پس از شرکت در این کارگاه ها می توانید به صورت کاملا حرفه ای وارد عرصه ی ساخت موشن گرافیک شوید که به طبع سود آوری قابل توجه ای هم به ارمغان می آورد. برای اطلاع بیشتر از این کارگاه ها و ثبت نام در آن، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




      مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00
      
      ×
      roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin