آموزش مقدماتی جاوا اسکریپت

رشدانا

طراح و توسعه دهنده اپلیکیشن اندروید شوید

JavaScript & jQuery

اگر قصد داریدوارد دنیای طراحی وب و برنامه‌نویسی شوید ، باید بدانید که یکی از مهم‌ترین شاهراه‌هایی که باید از آن عبور کنید زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت می باشد .

توضیحات کارگاه آموزشی

امروزه صاحبان سرمایه و کسب و کار ها به دنبال طراحان و برنامه نویسان قوی هستند تا بتوانند با طراحی نرم افزار ها و وبسایت های حرفه ای سرمایه آنان را دوچندان کنند. هر برنامه نویس، باید مهارت های لازم در زمینه فعالیت خود را به طور کامل فرا بگیرد تا بتواند در برنامه نویسی موفق شود. یکی از این مهارت ها، توانایی برنامه نویسی با زبان جاوا اسکریپت است که در ادامه توضیح کاملی از آموزش جاوا اسکریپت ارائه می‌دهیم.

 

جاوا اسکریپت چیست؟

جاوا اسکریپت (JavaScript) یکی از زبان های برنامه نویسی پویا و مبتنی بر شی (Object-based) می‌باشد. معمولا اکثر برنامه نویسان پس از تسلط بر HTML و CSS به سراغ فرا گرفتن جاوا اسکریپت می‌روند. زبان های HTML و CSS معمولا ساختار اولیه و ظاهر صفحات وب را مشخص می‌کنند و جاوا اسکریپت به کنترل نحوه عملکرد صفحات می‌پردازد. در واقع JavaScript صفحات وب را از حالت استاتیک به صفحات پویا و تعاملی تبدیل می‌کند و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

 

چرا آموزش جاوا اسکریپت؟

یکی از ارکان ورود به دنیای برنامه نویسی، تسلط بر زبان جاوا اسکریپت است، چرا که این زبان به همراه HTML و CSS سه هسته اصلی طراحی وب و نرم افزار محسوب می‌شوند. در واقع جاوا اسکریپت به فضای HTML منطق اضافه می‌کند و بدون آموزش جاوا اسکریپت نمی‌توان تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای شد. بنابراین اگر شما به تازگی وارد عرصه برنامه نویسی شده اید، یادگیری این زبان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از مزایایی که این زبان دارد، فریمورک ها و کتابخانه هایی است که بر پایه این زبان شکل گرفته اند. معروفترین این کتابخانه ها، Jquery است. این کتابخانه مجموعه ای از دستور های پیچیده جاوااسکریپت است که ساده سازی شده و در اختیار برنامه نویسان قرار می‌گیرد. از مهمترین کاربرد هایی که جاوا اسکریپت دارد، استفاده از آن در فرانت اند است. این زبان یک زبان سمت کاربر است و با استفاده از آن پروژه های فرانت اند انجام می‌گردد.

 

مزایای کارگاه آموزش جاوا اسکریپت

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

دستاورد های رشدآموز در انتهای کارگاه

در کارگاه حرفه ای آموزش جاوا اسکریپت در رشدانا، رشد آموز با استفاده از تدریس بی نظیر استاد مجرب این دوره، مفاهیم مقدماتی جاوا اسکریپت و مفاهیم مربوط به برنامه نویسی رویه ای را فرا‌ می‌گیرد و به دنبال آن، نکاتی که در ادامه آمده است را می‌آموزد.

  • آشنایی با ساختار برنامه ها در JavaScript
  • مفاهیم برنامه نویسی شی گرایی
  • آشنایی با مفهوم Multi Thread
  • معرفی دوره جی کوئری
  • ساختار دستوری جی کوئری

در پایان این کارگاه، رشد آموز به خوبی این زبان مهم برنامه نویسی را آموخته است و پس از تسلط کامل برآن و زبان های دیگر برنامه نویسی، می‌تواند به عنوان یک فرد حرفه ای به بازار کار وارد شود. اگر قصد دارید وارد دنیای طراحی وب و برنامه‌نویسی شوید، همین امروز تصمیم بگیرید و در این کارگاه ثبت نام کنید زیرا یکی از مهم‌ترین شاهراه‌هایی که باید از آن عبور کنید زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت است .


ملزومات کارگاه

لپتاپ

سرفصلها و کلیات

  • مفاهیم ابتدایی برنامه نویسی با جاوا
  • آشنایی با ساختار برنامه ها در java
  • مفاهیم برنامه نویسی رویه ای
  • مفاهیم برنامه نویسی شی گرایی(OOP)
  • آشنایی با مفهوم Multi Thread
  • معرفی دوره جی کوئری
  • ساختار دستوری جی کوئری

انتخاب نوع ثبت نام

course calendar جزئیات، ثبت نام

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش مقدماتی جاوا اسکریپت - JavaScript & jQuery

پیش نیاز: اینترنت، لپ‌تاپ، تسلط بر کدنویسی HTML5 و CSS3 و نرم‌افزار VS Code

همانطور که میدانید جاوااسکریپت (JavaScript) زبان برنامه‌نویسی سطح بالاو پویا مبتنی بر شی می باشد. از جاوااسکریپت در کنار  HTML و CSS، به عنوان یکی از سه هسته تشکیل دهنده صفحات وب، یاد می‌شود.

در واقع جاوااسکریپت یکی از زبان‌های اصلی برنامه نویسی مورد نیاز برای ورود به دنیای وب می باشد.

پس اگر قصد داریدوارد دنیای طراحی وب و برنامه‌نویسی شوید ، باید بدانید که یکی از مهم‌ترین شاهراه‌هایی که باید از آن عبور کنید زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin