آموزش پیشرفته سئو و بهینه سازی وب سایت

رشدانا

دوست صمیمی گوگل شوید!

Advanced SEO

به طور کلی به کمک سئو می توانیم به رتبه یک در گوگل و سایر موتورهای جستجو دست پیدا کنیم، فروش خود را افزایش دهیم و درآمد بیشتری کسب کنیم، ترافیک رایگان را به سایت و یا وبلاگ خود بیاوریم، تجارت خود را گسترش دهیم و شیوه زندگی کردن را خودمان انتخاب کنیم!

توضیحات کارگاه آموزشی

سایتی که به سئو مجهز است به راحتی توسط موتورهای جستجو، به ویژه گوگل شناسایی و در رتبه‌های 1 تا 10 گوگل قرار می‌گیرد. سایت‌های صفحه اول گوگل، دارای اعتبار ویژه‌ای هستند که مخاطبان و مشتریان به راحتی به آنها اعتماد می‌کنند. بسیاری از مردم در سرچ‌های مختلف، تنها صفحه اول گوگل را بررسی می‌کنند بنابراین اگر سایتی در صفحه اول قرار بگیرد تعداد زیادی از بازدید‌های روزانه را خواهد داشت. میزان بالای بازدید سایت تنها به سئو وابسته نیست و محتوای مرتبط و جذاب نیز تاثیر زیادی دارد، به همین دلیل به مباحث مهم آموزش سئوی پیشرفته در ادامه سئو مقدماتی می‎پردازیم.

 

سئو پیشرفته چیست؟

اگر آموزش سئو مقدماتی را گذرانده باشید به خوبی می‌دانید که برای یک متخصص سئو، دنیایی بزرگتر و تخصصی تر از آنچه تصور می‎کنید در انتظار شما است. در سئوی پیشرفته مباحثی همچون افزونه yoast seo premium، روش های استفاده از گوگل ادورز برای تبلیغات اثرگذار، به کارگیری الگوریتم‌های موتورهای جستجو در رتبه بندی سایت، تولید محتواهای تخصصی مانند رپورتاژ نویسی، کار با ابزارهای تخصصی مانند گوگل آنالیتیکس، طراحی و اجراء کمپین های تبلیغاتی و بسیاری نکات دیگر وجود دارد که چشم پوشی از آن ها موجب کمتر دیده شدن سایت و شکست های متعدد در کسب و کارهای آنلاین می‌شود.

 

چرا یادگیری سئو پیشرفته ضروری است؟

امروزه همه کسب و کارها به این باور رسیده‌اند که استفاده از فناوری‌های دیجیتال به رشد و توسعه حرفه آنها کمک می‌کند. بسیاری از مشاغل سنتی نیز به این سمت روی آوردند.این گونه شد که، کسب و کارها، بیش از پیش به دنبال طراحی سایت و استفاده از فناوری‌های نوین برای ارائه محصول و خدمات خود به بازار هستند. تبلیغات جزء جدا نشدنی از بازاریابی است، اما به چه قیمتی؟

مطالبی که بر روی سایت درج می‌کنید سالیان سال باقی ‌مانده و از دست نمی‌روند. با استفاده از ابزار سئو پیشرفته می‌توانید روزانه صد‌ها نفر را بدون صرف هزینه به سایت خود وارد کنید. افرادی که به سایت شما وارد می‌شوند، جزء مخاطبان واقعی بوده و احتمال خرید یا ارتباط با شما را تا 90 درصد افزایش می‌دهند.

یادگیری آموزش سئو پیشرفته امکان دسترسی به تعداد بی‌شماری مشتری و مخاطب را در کمترین زمان به شما می‌دهد. بهینه سازی سئو دریچه‌هایی از بازارهای جدید را به روی کسب و کارها می‌گشاید. مهم نیست در کدام شهر یا کشور زندگی می‌کنید، توسعه کسب و کار و سازمان شما وابسته به آموزش سئو است و سایت بهینه شده کم هزینه‌ترین و سریع‌ترین روش رسیدن به اهداف مالی، اعتباری و توسعه‌ای است.

 

مزایای ارزشمند کارگاه آموزش سئو پیشرفته

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

دستاوردهای کارگاه آموزش سئو پیشرفته

در انتهای این دوره سئو به یک کارشناس سئو متبحر و تمام عیار تبدیل خواهید شد که با استفاده از آموزش های زیر و با پیاده کردن تکنیک ها ی بهینه سازی اصولی سایت، در رشد ترافیک و افزایش رتبه در نتایج جستجو، موفقیت های بسیاری کسب می‌کند:

سرفصلها و کلیات

  • انجام یک پروژه ی عملی از پیش تعریف شده طی سه هفته
  • مشاوره مداوم برای انجام پروژه تا پایان پروژه

course calendar جزئیات، ثبت نام

  • مدت زمان : دو جلسه سه ساعته
  • تاریخ برگزاری : 12 و 25 اسفند 1400‌
  • ساعت : 16:30 تا 19:30 الی 20:00
  • اشتراک گذاری :
  • پیش نیاز: اینترنت، لپ تاپ، گذراندن سئو مقدماتی و داشتن سایت وردپرسی

کارگاه آموزشی آموزش پیشرفته سئو و بهینه سازی وب سایت - Advanced SEO

پیش نیاز: اینترنت، لپ تاپ، گذراندن سئو مقدماتی و داشتن سایت وردپرسی

چرا آموزش سئو و اجرایی کردن آن مهم است ؟؟ شما احتمالا می دانید که چقدر مهم است که سایت شما و کسب و کارتان در فضای آنلاین در معرض دید همگان قرار بگیرید. اگر یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می تواند به رشد کسب و کار شما و رسیدن به اهداف تجاری تان کمک کند. بهینه سازی موتور جستجو بسیار ضروری است زیرا کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و با حضور در موقعیت های برتر برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، احتمال دیده شدن وب سایت را افزایش می دهد. یادگیری سئو گرچه زمان بر و نتیجه آن نیز ممکن است در همان لحظه مشخص نشود اما تاثیر آن در رشد و رونق کسب و کارتان مشهود خواهد بود لذا ارزش زمان و هزینه کردن را دارد. از طرفی دانش سئو روز به روز در حال تغییرات و به روز شدن می باشد که باید تغییرات الگوریتم های گوگل را به خوبی بررسی کرده و بشناسیم تا بتوانیم در جایگاه مناسبی قرار بگیریم و رتبه خود را همچنان بهبود دهیم.

به طور کلی به کمک سئو می توانیم به رتبه یک در گوگل و سایر موتورهای جستجو دست پیدا کنیم، فروش خود را افزایش دهیم و درآمد بیشتری کسب کنیم، ترافیک رایگان را به سایت و یا وبلاگ خود بیاوریم، تجارت خود را گسترش دهیم و شیوه زندگی کردن را خودمان انتخاب کنیم!

آموزش حرفه ای سئو

حال  اگر شما قبلا سعی کرده اید پروژه سئویی را به انجام برسانید  ولی در انجام آن موفق نبوده اید و همچنین اگر در رتبه بندی سایتی ناکام بودید ، نگران نباشید!!! چرا که شما در یک دوره مناسب و در مکان مناسب هستید، این دوره توسط متخصصین حرفه ای سئو تدریس می شود است که به راه اندازی بیش از ده ها کسب و کار اینترنتی کمک کرده اند. شما پس از پشت سر گذاشتن دوره مقدماتی سئو ، در دوره آموزش سئوی حرفه ای طبق اصول مقدماتی که از سئو یاد گرفته اید پیش می روید و در آن  با مرور اصول و مراحل سئو و اشنایی بیشتر در مورد آخرین الگوریتم های موتورهای جستجو گوگل ، به طور گام به گام این دانش را به چرخه عمل می رسانید. همچنین انواع سئو، ساختار صفحات نتیجه ی موتورهای جستجو و چگونگی کارکرد آنها، نکات مربوط به سئوی محتوا، معرفی هرم سئو و مطالب مربوطه را در قالب پروژه های عملی فرا می گیرید. بنابراین شما با پیاده سازی استراتژی هایی که در این دوره آموزش می بینید قادر خواهید بود به راحتی رقبای خود را کنار بزنید.

این دوره برای چه کسی است؟

این دوره مخصوص کسانی است که علاقه زیادی به یادگیری سئو دارند و سعی در جهت حرفه ای شدن و استفاده کاربردی از این دانش را دارند و بخصوص افرادی که آموزش های مقدماتی و تئوری خود را می خواهند به صورت عملی پیاده سازی کنند.

پس اگر تصمیم خود را گرفته اید ، با ما برای بهترین شدن همراه  باشید

1 دیدگاه

شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید.
برای نوشتن دیدگاه اینجا را کلیک کنید

  1. مریم رجبی

    دوره مقدماتی سئو رو در کالج رشدانا گذروندم و یه جزییاتی دقیق بلد نبودم، یه فوت و فنی لازم هست که هر جایی گفته نمیشه، سعی کنید تو دل کلاس از حرف و اشاره های استاد بگیرید اصل مطلب رو.
    یه جای کار واسه سایت تون نیاز دارین به بستن یه پلن و استراتژی که تو این دوره مطرح میشه. ابزارهای عالی معرفی میشن که واسه شما که قراره متخصص سئو بشین لازمه بدونین. مثلا من یه ابزاری یاد گرفتم خدایی هر زمان نتیجه آنالیزشو میبینم با ذوق تو دلم میگم “ایول”
    نمیگم اسمش چی بود، خودتون تو دوره سئو پیشرفته که کالج رشدانا برگزار میکنه میفهمین چی بود.
    یه مزیت عالی که داشت این بود که تمام سوال ها و مشکلی اگر داشتیم در مورد سئو سایت مون داخل گروههای تخصصی که تحت عنوان کمپ سئو بود مطرح میکردیم و پاسخ ش بی جواب نبود.
    فرض بر این هست که کسانی که میان این دوره، مقدماتی سئو میدونن و اگر میخواید متخصص سئو بشید پیشنهاد من اینه که حتما و حتما دوره ثبت نام و شرکت کنید.

    ممنون از رشدانا و تیم اجرایی آموزشی کالج رشدانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin