دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید (جاوا)

رشدانا

بهترین نرم افزار را بر روی محبوب ترین دیوایس طراحی کنید

android programming with java

برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید که محبوب ترین سیستم عامل دنیا می باشد می تواند بسیار پر سود و در مقابل بسیار زیان آور باشد. جدای از ایده ای که برای برنامه وجود دارد، برنامه نویسی پشت برنامه نیز تاثیر زیادی در محبوبیت و نگهداری کاربران جذب شده دارد. پس چه بهتر است که این کار به روش اصولی انجام بگیرد.

توضیحات کارگاه آموزشی

قبل از آن كه بحث در مورد آموزش برنامه نويسی اندرويد (android) را دنبال كنيم، بهتر است اهميت اين موضوع را بررسی كنيم كه چرا برنامه نويسی مسئله اي مهم و پررنگ در دنيای امروز است.

برنامه نویسی در زندگی روزمره ما برای تقویت و افزایش قدرت رایانه ها و اینترنت امری مهم و بسيار حائز اهميت است. برنامه نویسی برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای ورودی و خروجی در یک ماشین بسیار مهم بوده و به برنامه ریزی برای خودکار سازی، جمع آوری، مدیریت، محاسبه، تجزیه و تحلیل دقیق پردازش داده ها و اطلاعات كمك می‌كند.

اين جمله ي معروف استيو جابز كه می‌گويد: ” هر كسي بايد ياد بگيرد كه چگونه برنامه نويسی را انجام دهد زيرا به شما ياد مي دهد كه چگونه فكر كنيد.” بيانگر اين است كه در واقع برنامه نويسی، يك هنر در جهت تفكر خلاق است.

 

آموزش برنامه نویسی اندروید (جاوا)

از اين ميان، برنامه نويسی و طراحي اپليكيشن براي سيستم عامل اندرويد (android) كه مبتنی بر سيستم عامل لينوكس است و در حال حاضر محبوب ترين سيستم عامل دنيا محسوب می‌شود، می‌تواند جذاب و شگفت انگيز باشد؛ لذا آموزش برنامه نويسی اندرويد يكي از مباحث مهم روز دنيا در بحث كسب و كاري هاي اينترنتي بوده كه بسياری از برنامه نويسان و علاقه مندان آن را دنبال می‌كنند.

در واقع سيستم عامل اندرويد به توسعه دهندگان برنامه اجازه می‌دهد تا ايده های جديدی را توليد كنند و با طيف گسترده اي از تلفن هاي هوشمند كار كنند و اين، يكي از دلايل مهمی است كه افراد زيادی به دنبال آموزش برنامه نويسی اندرويد و يادگيری نكات مربوط به آن می‌روند.

چرا كه امروزه اكثرا مردم بيشتر اوقات فراغت خود را صرف كار با تلفن هاي هوشمند می‌كنند و اين بستر، يكی از بهترين موقعيت ها براي برنامه نويسانی است كه با ايده هاي خود می‌توانند اپليكيشن های كاربردی و مفيدی برای اين پلتفرم طراحي نموده و از اين طريق كسب درآمد كنند.

براي آموزش برنامه نويسی اندرويد با جاوا و درك بهتر عمق و وسعت پلتفرم اندرويد، حتما در اين كارگاه شركت كنيد.

سرفصلها و کلیات

  • مفاهیم مقدماتی ساختار برنامه های اندروید
  • معرفی نرم افزار های مورد نیاز برای برنامه نویسی اندروید
  • آموزش برنامه نویسی به زبان جاوا با محوریت اپ اندروید
  • آموزش کار با android studio
  • ساخت و اجرای یک اپلیکیشن ساده بر روی گوشی
  • ساخت و اجرای یک اپ پیچیده بر روی تلفن همراه
ثبت نام این کارگاه به اتمام رسیده است

course calendar جزئیات، ثبت نام

اتمام کارگاه
این کارگاه برگزار شده و مهلت حضور در آن به اتمام رسیده است. می توانید کارگاه های مشابه را دنبال کنید

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • مشهد
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید (جاوا) - android programming with java

تاریخچه مختصری از اندرويد (Android)

اندرويد یک سیستم عامل تلفن همراه مبتنی بر نسخه اصلاح شده هسته لینوکس و سایر نرم افزارهای منبع باز است که در درجه اول برای دستگاه های موبایل لمسی مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها طراحی شده است. پلتفرم اندرویدی از تلاشهای سازمانی موسوم به Open Handset Alliance یا OHA که در ابتدا ماموریت همکاری برای “ساختن یک تلفن همراه بهتر” را بر عهده داشت، ناشی شد كه هم اكنون بازارياب تجاري گوگل مي باشد. در حال حاضر سامسونگ ، به لطف اندروید ، تولید کننده پیشرو دستگاه های گوشی های هوشمند در سراسر جهان است.

آموزش برنامه نویسی اندروید (جاوا)

 

كدام زبان برنامه نويسي؟ چرا اندرويد؟

حال به سراغ اين پرسش هاي مهم مي رويم چرا برنامه نويسي مهارتي است كه بايد ياد بگيريد؟ بهترین زبان برنامه نویسی برای آینده کدام است؟

جامعه برنامه نویسی با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال پیشرفت است. زبان های مختلفي در برنامه نویسی پدیدار می شوند که برای دسته های بسیار متفاوت توسعه دهندگان از مبتدیان تا متخصصان مناسب مي باشند. همچنین برای موارد مختلف، مانند برنامه های وب، برنامه های تلفن همراه، توسعه بازی، سیستم های توزیع شده و غیره مناسب هستند.

آموزش برنامه نویسی اندروید (جاوا)

انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی بخشی از دانستن این مسئله مي باشد كه چرا برنامه نویسی مهارتی است که شما باید یاد بگیرید. ما بر اساس محبوبیت و ضرورت، 5 زبان برنامه نویسی برتر برای آینده را لیست کرده ایم:

  • پایتون
  • جاوا
  • php
  • جاوا اسکریپت
  • سويفت

در اين ميان ما از آموزش برنامه نویسی جاوا (java) در توسعه برنامه اندرويد (android) استفاده مي كنيم چرا كه زبان رسمي برنامه هاي اندرويد است. این یک انتخاب بسیار محبوب در بین توسعه دهندگان است و برای ده ها سال باقی مانده است بنابراين آموزش برنامه نويسي اندرويد با جاوا يكي از پرطرفدارترين مباحث در بين علاقه مندان به اين موضوع مي باشد. اين زبان برنامه نويسي بسیار گسترده برای ساختن برنامه های وب در مقیاس سازمانی استفاده می شود و بسیار پایدار بوده و به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های بزرگ جاوا را انتخاب کرده اند.

آموزش برنامه نویسی اندروید (جاوا)

با رشد اندروید، دستگاه های مختلفی از جمله تلویزیون، پروژکتور، اتومبیل و حتی وسایل نقلیه تفریحی نيز تحت تاثير اين سيستم عامل قرار گرفته اند. آیا می خواهید چراغ ها را در اتاق خود خاموش كنيد یا سایبان را فعال کنید؟ برای اين كار به راحتي مي توانيد از رابط کاربری صفحه لمسی مبتنی بر اندرويد استفاده کنید. یا از تلفن هوشمند خود مجهز به بلوتوث برای ارتباط با سیستم کنترل مبتنی بر اندرويد بهره ببريد. در اين بين اپليكيشن هاي مختلف كاربردي زيادي جهت سهولت انجام بسياري از كارها ايجاد شده اند كه با آموزش برنامه نويسي اندرويد شما نيز مي توانيد به جمع افرادي كه داراي ايده هاي خلاقانه جهت توليد و توسعه اين پلتفرم هستند، ملحق شويد! هدف این است که آموزش برنامه نويسي اندرويد (android) شما را در مسیری برای ساختن برنامه های جذاب برای هر عرصه اي که احساس می کنید باعث کمک به پيشرفت شما شود، در پیش بگیرد.

در آموزش برنامه نويسي اندرويد (android)، شما مفاهیم مقدماتي و اساسی برنامه نویسی اندرويد را با استفاده از آموزش برنامه نویسی جاوا (java) و یادگیری این زبان فرا می گیرید. همچنين برنامه های متنوعی را ایجاد می کنید، با نرم افزارهاي مورد نياز برنامه نويسي اندرويد آشنا مي شويد، آموزش كار با اندرويد استديو (android studio) را فرا گرفته و از مؤلفه های ساختاري اندرويد در جهت ساخت اپليكيشن استفاده می کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید (جاوا)

همانطور كه اشاره شد اندرويد یک سیستم عامل محاسبات رایج مبتنی بر سیستم عامل لينوكس است. نسخه تجاری اولیه اندروید در سال 2008 در قالب یک پلتفرم تلفن همراه وارد بازار شد، زمانی که محبوب ترین تلفن همراه برای یک کاربر تجاری بلك بري بود، و هنگامی که آیفون شروع به ایجاد امواج معنی دار در همه بخش ها کرد و موقعي كه اکثر کاربران تلفن هنوز در حال ضبط متن از تلفن بودند. در مدت زمان 10 سال، اندروید با تعدادی از اقدامات به طور مؤثر تبدیل به محبوب ترین سیستم عامل جهان شده است و بازارهاي جهاني را تحت الشعاع قرار داده است. از اين رو آموزش برنامه نويسي اندرويد با جاوا يكي از گام هاي مهم و اساسي براي ورود به اين فضا و از همه مهمتر كسب درآمد مي باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin