آموزش مقدماتی سئو و بهینه سازی وب سایت

رشدانا

با دوره تخصصی سئو و بهینه سازی سایت خود کسب و کار آنلاین خود رونق دهید

Search Engine Optimization

کارگاه آموزشی فشرده سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو در دو جلسه سه ساعته همراه با معرفی و آموزش ابزار های کاربردی برای راهبری سئوی سایت، آموزش سئوی داخلی و خارجی و سئوی کلاه سیاه و کلاه سفید.

توضیحات کارگاه آموزشی

برخی از افراد تصور می‌کنند که SEO، ابزاری برای فریب موتورهای جستجو و عملی غیر اخلاقی است. این باور بسیار اشتباه است، زیرا سئو روشی است که همه جنبه‌های سایت شما را بهینه می‌کند. این روش با توجه به نوع سایتی که دارید مانند: فروشگاهی، خبری و… آن را در سرچ کلمات کلیدی مورد نظرتان بهینه کرده و بهبود می‌بخشد.

درواقع با توجه به نوع مخاطبین کسب و کارتان، سئو به شما کمک می‌کند در سرچ مخاطب‌های خود بیشتر نمایش داده شوید و ورودی به سایت شما بسیار بالا رود. در آموزش سئو مقدماتی مطالب و نکات بسیاری وجود دارد که به مهم ترین آن ها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

 

سئو یا SEO چیست؟

واژه سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو است. سئو شامل تمام فعالیت هایی است که به واسطه آن یک سایت در دراز مدت، به رتبه های اول گوگل دست پیدا می‌کند. این فعالیت ها در راستای بهبود وضعیت سایت در بخش فنی و کدنویسی قالب، بخش خارجی و برندینگ سایت و همچنین بخش داخلی و محتوای وبسایت صورت می‌گیرند.

اما چرا باید سایت خود را بهینه کنیم؟ وقتی عبارتی را در گوگل جستجو می‌کنیم، این مرورگر هزاران صفحه را برای موضوع مورد نظر، نشان می‌دهد، اما تعداد سایت‎های کمی در صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شوند.

حدود 99 درصد مردم، موضوع مورد سرچ خود را در صفحه اول و در سایت‌های 1 تا 10 گوگل جستجو می‌کنند و کمتر از سایت‌های موجود در سایر صفحه ها بازدید می‌کنند. سایت‌های صفحه اول گوگل به شدت بازدید و فروش بالایی دارند که ناشی از محتوای بسیار خوب و بهینه سازی اصولی این سایت ها است.

 

اهمیت آموزش سئو در سطح مقدماتی

برای ورود به بازار کسب و کار نیاز است که مخاطبان و مشتریان، شما را بشناسند و از محصولات و خدمات شما آگاهی پیدا کنند. آموزش مقدماتی سئو به شما این توانایی را می‌دهد که در هر مرحله ای از کسب و کار خود، بتوانید سایت تان را به صفحه اول گوگل منتقل کنید و سیلی از مخاطبان را به آن سرازیر کنید.

دیده شدن، کسب اعتبار، اعتماد سازی و افزایش فروش بخشی از مهم ترین مواردی است که صاحبان کسب و کار های اینترنتی و مشاغل آنلاین به آن توجه ویژه دارند.

سئو کمک می‌کند که وبسایت مدنظر شما در نتایج گوگل دیده شود و به برندینگ کسب و کار ها کمک زیادی می‌کند. این در حالی است که سئو نسبت به سایر روش های بازاریابی دیجیتال مانند تبلیغاتی کلیکی، هزینه بسیار اندکی صرف می‌کند اما بازدهی بیشتری دارد.

 

مزایای کارگاه آموزش سئو مقدماتی

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

 دستاورد های رشدآموز در انتهای کارگاه

دوره سئو مقدماتی در کالج رشدانا برای همه افراد، سازمان‌ها و صاحبان کسب و کارها مورد استفاده است. سئو باعث گسترش مرزهای کسب و کار می‌شود و محدودیت‌های مکانی و زمانی را پشت سر می‌گذارد. همچنین ماندگاری و عمر حرفه شما را تضمین می‌کند. از این رو در انتهای کارگاه آموزش سئو مقدماتی رشدانا، الفبای مبانی سئو را با بهترین کیفیت و بازدهی می‌آموزید و به یک کارشناس سئو تبدیل می‌شوید که تمام مهارت های زیر را به خوبی به کار می‌برد:

  • Structured Data
  • ساختار صفحه نتایج موتورهای جست و جو یا SERP
  • ربات های خزنده یا Crawlers SEO
  • انواع الگوریتم‌های گوگل و موارد مورد نظر الگوریتم‌ها
  • تکنیک‌های سئو کلاه سفید و کلاه سیاه
  • سئو داخلی و خارجی
  • تحلیل و بررسی رقبا برای انواع کسب و کارها
  • هرم سئو

ملزومات کارگاه

لپ تاپ

سرفصلها و کلیات

  • آشنایی با سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو
  • آشنا شدن با ساختار صفحات نتیجه ی موتورهای جستجو
  • چگونگی کار و فعالیت موتور های جستجو
  • آشنایی با خزنده ها و ربات های گوگل
  • معرفی و بررسی نکات و موارد مورد نظر الگوریتم های گوگل
  • معرفی سئو درونی و سئو خارجی
  • معرفی black seo و white seo
  • نکات مربوط به سئوی محتوا
  • معرفی هرم سئو

انتخاب نوع ثبت نام

course calendar جزئیات، ثبت نام

cube مدرس و رشدآفرین

  • نیما طاحونی / مدیر سئو رشدانا
    نیما طاحونی مدیر سئو و سرپرست واحد فنی رشدانا، سابقه فعالیت روی بیش از 30  وبسایت در حوزه گردشگری، مارکتینگ، منابع انسانی، فروشگاه اینترنتی و...

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش مقدماتی سئو و بهینه سازی وب سایت - Search Engine Optimization

پیش نیاز: اینترنت، لپ تاپ، داشتن سایت وردپرسی و آشنایی با پنل وردپرس

سئو و بهینه سازی وب سایت

حتی اگر شما بهترین خدمات با بهترین قیمت را ارائه دهید ولی کسی نتواند به شما دسترسی پیدا کند، احتمالا باید به زودی کسب و کار خود را جمع کنید. این مشکلی است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند؛ اما سئو و بهینه سازی سایت به شما کمک می‌کند در شلوغ ترین بازارها و مکان‌های دنیا یعنی موتورهای جست و جو در معرض دید مشتریان خود باشید. در کارگاه آموزش سئو و بهینه سازی سایت، شما به صورت فشرده در دو کارگاه ۴ ساعته یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید. با رشدانا همراه باشید تا بیشتر در مورد این کارگاه اطلاعات کسب کنید.

کارگاه آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت

آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت

این که شما بتوانید در موتورهای جست و جو در جایگاه بالاتری از رقبای خود قرار بگیرید، امری بسیار مهم و کاربردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در این کارگاه شما می‌توانید راهکارها و تکنیک‌هایی را یاد بگیرید تا با کلید واژه‌های پرتکرار و ترند در جایگاه‌ مناسب‌تری در معرض دید مخاطبان خود باشید. در ادامه سرفصل‌های آموزشی کارگاه آموزش سئو و بهینه سازی سایت را با هم بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با سئو سایت برای موتورهای جست و جو

سئو یا SEO (Search Engine Optimization) یکی از پرکاربردترین مهارت‌های بازاریابی دیجیتال است که برای تمامی کسب و کارها به شدت مفید می‌باشد و شما از این طریق به راحتی می‌توانید مشتریان بیشتری کسب کنید. در ابتدای کارگاه، شما به صورت کلی با سئو، کابردهای آن برای کسب و کار خود و اهمیت توجه به آن آشنا خواهید شد.

آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت

آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت

آشنا شدن با ساختار صفحات نتیجه‌ی موتور های جست و جو

آشنایی با ساختار صفحات نتیجه‌ی موتور های جست و جو به شما درک بیشتری از سئو می‌دهد و شما را متوجه اقداماتی می‌کند که باید انجام دهید. شما در پایان این کارگاه، با توجه به مهارت‌هایی که بدست می‌آورید می‌توانید به عنوان یک سئوکار آماتور وارد بازار کار شوید.

چگونگی کار و فعالیت‌های موتورهای جست و جو

احتمالا برای شما هم سوال پیش آمده است که موتورهای جست و جو از جمله گوگل، چگونه کسب درآمد می‌کنند یا فعالیت‌های آنان به چه شکل است؟ چه ابزارهایی به کاربران ارائه می‌دهند و چگونه می‌توان از این ابزارها برای بهبود رتبه ی سایت استفاده کرد؟ و… . این‌ها همه سوالاتی هستند که در این بخش، جواب آن‌ها را پیدا خواهید کرد.

معرفی سئو داخلی و سئو خارجی

In-page seo یا سئو داخلی و off-page seo یا سئو خارجی از مهم ترین مسائل کارگاه آموزش سئو و بهینه سازی سایت هستند که در آن شما با مسائل سئو و نکات جدید آن آشنا می‌شوید. این کارگاه به شما دستورالعمل‌هایی می‌دهد که خیلی سریع با نتایج باورنکردنی سئو رو به رو شده و بفهمید که چگونه باید این کار را انجام دهید.

نکات مربوط به سئوی محتوا

طبق آخرین اخبار منتشر شده از گوگل، محتوا مهم ترین معیارهای رتبه دهی در بین سایت‌ها است. شما در این قسمت از کارگاه با نکاتی آشنا می‌شوید که باید در محتوای خود از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin