انگیزه نگار خاوران

فعال در حوزه

حوزه فعالیت شرکت

نیازمندی های نیروی انسانی

معرفی شرکت انگیزه نگار خاوران و سابقه فعالیت

شرکت انگیزه نگار خاوران در سال ۱۳۸۰ با هدف توسعه فرهنگ فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط تیمی از کارشناسان ارشد نرم افزار و الکترونیک از بهترین دانشگاه های کشور تاسیس گردید. این شرکت در سال 1385 مجوز های VOIP و ISP را از سازمان تنظیم مقررات رادیویی دریافت نمود و هم اکنون، عضو سازمان نظام صنفی و شورای عالی انفورماتیک میباشد.

از سال ۱۳۹۷ با همکاری جمعی از مدیران، کارشناسان و متخصصین مورد تایید و با توجه به تغییر نگرش مجموعه و با ورود سهامداران جدید و افزایش سرمایه، خدمات بسیار تخصصی در حوزه ی هوشمندسازی، ابزار دقیق و نرم افزارهای تخصصی مدیریت منابع آب نیز به مجموعه ی انگیزه نگار اضافه گردیده است. نگاهی کوتاه به فعالیت های شرکت انگیزه نگار خاوران از سال 80 تا کنون:

 

Dial Up

شرکت انگیزه نگار از سال ۱۳۸۰ اقدام به ارائه سرویس اینترنت DialUp با کیفیت قابل توجهی نموده است. این سرویس از قدیمی ترین روش های ارائه اینترنت است که با گذشت نزدیک به دو دهه ، امروزه منسوخ شده است.

 

تلفن بین الملل (Call me)

شرکت انگیزه در سال ۱۳۸۲ به عنوان دومین ISP موفق به ارائه سرویس تلفن بین الملل جهت استفاده کاربران خانگی، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی گردید.

 

ارائه راهکارهای جامع امنیتی

محافظت شبکه های کامپیوتری و منابع شبکه در مقابل تهدیدات و خطرات، امری حیاتی برای تداوم و بقای هر سازمان می باشد. شرکت انگیزه با ارائه طرح جامع امنیتی چند لایه، شبکه ها اجزای آن را در مقابل خطرات و تهدیدات اینترنتی و داخلی محافظت می نماید. این طرح شامل آنتی ویروس بسیار قدرتمند آویرا ، دستگاه های مدیریت تهدید یکپارچه UTM و … می باشد. شرکت انگیزه از سال ۱۳۸۷ به عنوان نماینده انحصاری این محصولات مشغول فعالیت می باشد و تا کنون موفق به ارائه خدمات به بیش از ۳۰ سازمان دولتی و خصوصی گردیده است.

هوشمندسازی

از سال ۱۳۹۷ با همکاری جمعی از مدیران، کارشناسان و متخصصین مورد تایید و با توجه به تغییر نگرش مجموعه و با ورود سهامداران جدید و افزایش سرمایه، خدمات بسیار تخصصی در حوزه ی هوشمندسازی، ابزار دقیق و نرم افزارهای تخصصی مدیریت منابع آب نیز به مجموعه انگیزه نگار اضافه گردیده است.

آدرس: مشهد – بلوار جانباز – برج مروارید گوهرشاد – طبقه 13 – واحد 4

شماره تماس: 05137653381

شرکت انگیزه نگار خاوران

شما هم می خواهید اینجا باشید؟

اگر شما هم می خواهید کارآموز شوید و در مسیر رشد استخدام و شغل قرار گیرید، کافیست تصمیم بگیرید و روی تصویر زیر کلید کنید:

کارآموزی

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin