افق روشن صحرا

فعال در حوزه

حوزه فعالیت شرکت

نیازمندی های نیروی انسانی

معرفی شرکت افق روشن صحرا و سابقه فعالیت

شرکت افق روشن صحرا در سال 1383 با برنامه تثبیت شن‌های روان تاسیس گردید. لیکن به دلیل تغییر برنامه در منابع طبیعی کشور و عدم استفاده از پروژه این شرکت در بیابان‌زدایی با شروع تولید دستگاه‌های تصفیه آب کار خود را ادامه داد.

در سال 1390 پس از سیلاب پاکستان و خواست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی وارد حوضه تصفیه سیلاب گردید و پس از یک سال موفق به ساخت ممبران تصفیه سیلاب برای اولین بار در دنیا گردید.

دستگاه موردنیاز این سیستم در شرکت طراحی و ساخته و پس از تایید آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی و آب و فاضلاب استان تهران و ثبت اختراع آن برای این استان‌ها دستگاه‌هایی ساخته و جهت سیلاب و بحران و نیز برای حذف کدورت و زلال‌سازی آب مورداستفاده قرار گرفت. هم‌اکنون حدود بیست دستگاه از این سیستم در ظرفیت‌های مختلف در استان‌های خراسان رضوی، استان تهران، استان فارس و یک دستگاه نیز جهت حلال‌احمر خراسان رضوی به کشور بنگلادش ارسال و مورداستفاده قرار گرفته است.

در تست‌های مختلفی که صورت گرفته است، در استان گلستان در سال 1393 در سیلاب رودخانه خانببین موفق گردید در حضور کارشناسان آب آن استان کدورت 32800 NTU را به 73 درصد NTU کاهش دهد که در هیچ جای دنیا دیده نشده است.

دستگاه ساخته‌شده برای پروژه دره باد شهرستان مرودشت استان فارس روزانه قادر به تصفیه 1300000لیتر در شبانه روز می‌باشد.

هم‌چنین دستگاه ساخته شده برای آب و فاضلاب شرق تهران که در رودهن مستقر گردیده است، قادر به تصفیه یک میلیون لیتر در شبانه روز می‌باشد. این شرکت قادر است در ظرفیت‌های مختلف از یک لیتر در ثانیه تا یکصد لیتر در ثانیه دستگاه تولید نماید.

افق روشن صحرا

شما هم می خواهید اینجا باشید؟

اگر شما هم می خواهید کارآموز شوید و در مسیر رشد استخدام و شغل قرار گیرید، کافیست تصمیم بگیرید و روی تصویر زیر کلید کنید:

کارآموزی

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin