هدف از گذراندن آموزش‌های دوره کارورزی چیست؟


امروزه (در دنیای فردا)، اطلاعات سریع، دقیق و مناسب، کالای پر خریداری است. نقل و انتقال و پردازش اطلاعات، یکی از تلاش‌های عمده جهانی در بسیاری از زمینه ها از جمله تجارت، علم، تعلیم و…

امروزه (در دنیای فردا)، اطلاعات سریع، دقیق و مناسب، کالای پر خریداری است. نقل و انتقال و پردازش اطلاعات، یکی از تلاش‌های عمده جهانی در بسیاری از زمینه ها از جمله تجارت، علم، تعلیم و تربیت و امور دولتی شده است. کامپیوتر جزء لاینفکی از این تلاش است و محصلین، تمام مقاطع تحصیلی و به خصوص دانشجویان دانشگاه‌ها نه تنها می خواهند بدانند کامپیوتر چیست، بلکه می خواهند بدانند که چه کارهایی را می تواند و چه کارهایی را نمی تواند انجام دهد. بیشتر دانشجویان امیدوارند که دریابند چگونه می تواند از کامپیوتر برای حل مسائل و پردازش داده ها استفاده کنند. در ادامه بیشتر با آموزش‌های دوره کارورزی رشدانا آشنا خواهید شد.

دوره کارورزی رشدانا

مهمترین مشکل دانش آموختگان مقطع کارشناسی

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از دانش آموختگان مقطع کارشناسی با آن مواجه خواهند شد؛ نداشتن تجارب عملی یا به عبارتی کم بار بودن رزومه کاری آن‌هاست که اثر مهلکی بر آینده شغلی دانشجو خواهد داشت. دوره کارورزی فرصتی درخشان را برای حضور در محیط‌ های موفق صنعتی، تجاری و خدماتی برای دانشجو فراهم می‌کند تا از این طریق و بدون دغدغه مسئولیت ها و تبعات شغلی، به کسب تجاربی ارزشمند بپردازد.

کارورزی یک نوع نظام آموزشی است که در آن کارورزان با در نظر گرفتن مهارت‌های مورد نیازشان، آموزش داده می‌شوند. دوره‌های کارورزی شامل مشاغل صنعتی یا آموزش به افرادی که به دنبال مجوز برای فعالیت در یک حرفه هستند، می‌شود. کارورزان، مهارت‌های مورد نیاز در پیشه خود را در دوره‌های کارورزی می‌آموزند.

 

آموزش‌های دوره کارورزی

معمولاً بیشتر آموزش‌های دوره کارورزی، در حین کار برای یک کارفرما که آموزش کارورز را برعهده دارد انجام می‌گیرد. در عوض آن کارورزان نیز پس از کسب مهارت‌های لازم برای مدت معینی که بر روی آن با کارفرما به توافق رسیده‌اند، کار خود را در محل ادامه می‌دهند. به منظور پیشرفت بیشتر در دوره‌ها، آموزش‌ های نظری نیز در آن‌ها گنجانده می‌شوند که به شکل رسمی در دوره‌های ۴ الی ۶ ساله، در محل کار و همچنین در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای یا دانشگاه‌ها، در حالی که همزمان زیر نظر کارفرما هستند، انجام می‌گیرد.

 

مزایای دوره کارورزی

  1. آشنا شدن با محیط‌ های کاری
  2. محک زدن علایق کاری
  3. امکان تبادل تجربیات با سایر کارآموزان در حین دوره کارورزی
  4. به کارگیری خلاقیت در حل مسائلی که در حین دوره کارورزی با آن مواجه می‌شوند.
  5. پیاده سازی روش‌ها و تکنیک‌ های آموخته شده دانشگاه در محیط‌ های واقعی
  6. ایجاد فرصت برای ادامه همکاری با سازمان مربوطه (بسیاری از افراد با نمایش مناسب توانایی‌های خود در دوره کارورزی، پیشنهادهای همکاری از سازمان‌ها دریافت می‌کنند)
  7. آشنا شدن با بسیاری از موضوعات (مانند قوانین کار، بیمه، مالیات و قوانین و مقررات داخلی سازمان‌ها)
  8. افزایش خودباوری دانشجو به واسطه بارور شدن توانایی حل مساله
  9. آمادگی هر چه بیشتر برای فرصت‌ های کاری در آینده
  10. پی بردن به اهمیت مهارت‌های علمی و رابطه بین آنها و نحوه همکاری صاحبان مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف و نقش هر کدام در پیشبرد کارها

 

برای شرکت در دوره های کارآموزی رشدانا اینجا کلیک کنید.
مدیر سایت

آمارهایی از کالج کارآموزی رشدانا

  • تعداد دوره های برگزار شده : 29
  • تعداد درخواست ها : 13000 درخواست
  • تعداد پذیرفته شدگان مرحله اول : 2100
  • تعداد پذیرفته شدگان نهایی : +1500
  • درصد اشتغال بکار (شخصی/استخدام): 75%

فرصت های شغلی مختص کارآموزان رشدانا

  • کارشناس دیجیتال مارکتینگ
  • طراح رابط کاربری
  • گرافیست و طراح
  • کارشناس سئو
  • برنامه نویس و کدنویس
  • کارشناس روابط عمومی
  • متخصص تولید محتوا
  • مدیر وبسایت و وبمستر
  • کارشناس شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin