ثبت نام نیروی کار در سامانه ملی اطلاعات شغلی


ثبت اطلاعات شغلی نیروی کار شامل شاغلان و بیکاران برای معرفی به کسب و کارها و یا ارتقای جایگاه شغلی در سامانه ملی اطلاعات شغلی و اشتغال ایرانیان آماده ثبت نام و دریافت اطلاعات افراد…

ثبت اطلاعات شغلی نیروی کار شامل شاغلان و بیکاران برای معرفی به کسب و کارها و یا ارتقای جایگاه شغلی در سامانه ملی اطلاعات شغلی و اشتغال ایرانیان آماده ثبت نام و دریافت اطلاعات افراد می باشد. اطلاعات بیشتر را می توانید از کاریابی های وزارت کار جویا شوید.

ثبت نام برای درخواست اشتغال یا کارآموزی در کسب و کار

خروجی مهم و محصول اصلی این سامانه، اطلاعات مرتبط با شغل همه افراد در سن اشتغال است که در اختیار مردم، افراد کارجو و همچنین کارآفرین ها قرار می گیردتا بتوانند برای توسعه کسب و کار در موقعیت های مختلف صنعتی، خدمات و کشاورزی جویای کار و شغل را به کار گیرند.

سامانه ملی اطلاعات مشاغل و نیروی انسانی

ثبت نام برای درخواست اشتغال یا کارآموزی در کسب و کارها

 

سامانه ثبت اطلاعات شغلی در راستای ایجاد نظام جامع اطلاعات بازار از شاغلان و بیکاران با استناد به بند 4 سیاست های اشتغال ابلاغی از سوی مقام معطم رهبری در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

به همین منظور و با رونمایی از سامانه ثبت اطلاعات شغلی شاغلان و بیکاران، با تمرکز بر سه حوزه پر درخواست و مورد نیاز این قشر از جامعه خدمات موثر و کاربردی را در اختیار مردم و سازمان های مرتبط ارایه می کند.

ارایه اطلاعات شغلی از همه مخاطبین مرتبط با حوزه اشتغال به افراد و سازمان های مرتبط داخلی و خارجی را می توان از مهمترین خدمات این سامانه بر شمرد. این اطلاعات قطعا می تواند بر تصمیم گیری و اجرای امور اجرایی و همچنین سیاستگذاری سازمان های ناظر و عملیاتی مرتبط موثر واقع شود و کمک شایانی کند.

در این سامانه کاربران و مخاطبین میتوانند با ثبت اطلاعات یاد شده در این سامانه و جستجوی شغل مورد نظر خود به صورت متمرکز، سریعتر و البته هدفمند به نتیجه مدنظر خود دست یابند. اهمیت این سامانه و اطلاعات منتج از آن زمانی نمایان می شود که با اتصال به آمار و اطلاعات ارایه شده از سازمان های مرتبط با حوزه اشتغال و علمی، بتوان نتایجی در این زمینه به دست آورد. سازمان هایی از قبیل، آموزش عالی کشور، سازمان فنی و حرفه ای و وزارت آموزش و پرورش و البته سازمان تامین اجتماعی با اتصال به این سامانه به هر چه پربار تر شدن اطلاعات به دست آمده از جستجوی در این سامانه کمک شایانی می کند.

با توجه به اینکه هم اکنون اطلاعات همه افراد در اختیار نمی باشد، در صورتیکه این امر محقق شود و میزان نفراتی که اطلاعات خود را هنوز ثبت نکرده اند، اقدام به انجام این موضوع کنند، علاوه بر تکمیل این دیتابیس در حوزه اشتغال، میزان سطح برنامه ریزی برای کشور از دقت بسیار بالایی برخوردار خواهد شد.

اعتبار سنجی صلاحیت و مهارت تخصصی افراد جویای کار از سوی کارفرما جهت انتخاب درخواست های پیش رو و همچنین یافتن فرصت های شغلی مناسب و مرتبط با علاقه، هدف و تخصص افراد کارجو از دیگر مزایای این سامانه ملی می باشد.

لذا از کلیه افراد شاغل، کارجو و بیکار دعوت می شود تا نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود شامل: اطلاعات شغلی، علمی، تخصصی اقدام کنند تا در تکمیل اطلاعات این سامانه و کمک به برنامه ریزی در سطح کلان کشوری و از همه مهمتر اتصال بهتر و با کیفیت تر کارجو و کارفرما نقش به سزایی داشته باشند.

 

مدیر سایت

آمارهایی از کالج کارآموزی رشدانا

  • تعداد دوره های برگزار شده : 29
  • تعداد درخواست ها : 13000 درخواست
  • تعداد پذیرفته شدگان مرحله اول : 2100
  • تعداد پذیرفته شدگان نهایی : +1500
  • درصد اشتغال بکار (شخصی/استخدام): 75%

فرصت های شغلی مختص کارآموزان رشدانا

  • کارشناس دیجیتال مارکتینگ
  • طراح رابط کاربری
  • گرافیست و طراح
  • کارشناس سئو
  • برنامه نویس و کدنویس
  • کارشناس روابط عمومی
  • متخصص تولید محتوا
  • مدیر وبسایت و وبمستر
  • کارشناس شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin