گوگل تگ منیجر

رشدانا

فعالیت کاربران سایت زیر ذره بین شما

Google Tag Manager

شاید استفاده از ابزار مختلف آمارگیری و تجزیه و تحلیل سایت کمی دردسر داشته باشد اما گوگل ابزاری را معرفی کرده که با آن تمام فعالیت کاربران سایت شما زیر ذره بین تان باشد و آن گوگل تگ منیجر می باشد.

توضیحات کارگاه آموزشی

آموزش گوگل تگ منیجر چرا اهمیت دارد؟

شاید استفاده از ابزار مختلف آمارگیری و تجزیه و تحلیل سایت کمی دردسر داشته باشد اما گوگل ابزاری را معرفی کرده که با آن تمام فعالیت کاربران سایت شما زیر ذره بین تان باشد و آن گوگل تگ منیجر می باشد. دیجیتال مارکتینگ روی داده ها رشد می کند لذا مهم نیست که چه نوع سایتی دارید، خواه یک سایت بزرگ تجاری یا فروشگاهی، یک وب سایت شخصی یا سایتی برای سایر کسب و کارهای کوچک باشد، درک این نکته که مردم چگونه با سایت شما ارتباط برقرار می کنند ضروری و حائز اهمیت است. گوگل آنالیتیکس می تواند بسیاری از بینش های مهم مورد نظر را به شما ارائه دهد، اما هنگامی که به تنهایی استفاده می شود، محدودیت های خود را دارد. اما با برچسب زدن به سایت خود و استفاده از ابزار گوگل تگ منیجر می توانید داده های بسیار بیشتری را جمع آوری کنید.

برچسب ها یا همان تگ ها قطعه کدهایی هستند که به یک سایت برای جمع آوری اطلاعات و ارسال آن اضافه می شوند. شما می توانید از انواع تگ ها برای انواع اهداف، از جمله ردیابی پیمایشی، ارسال فرم ارسال نظرات، انجام نظرسنجی ها، بازاریابی یا ردیابی نحوه ورود افراد به سایت خود استفاده کنید. همچنین برای نظارت بر مواردی مانند بارگیری پرونده ها، کلیک بر روی لینک های خاص یا موارد حذف شده از سبد خرید استفاده می شوند.

سایت ها معمولاً از چندین برچسب یا تگ مختلف استفاده می کنند و میزان کد مورد نیاز برای ایجاد همه آنها می تواند بسیار زیاد باشد، به خصوص اگر می خواهید با وارد کردن مستقیم به کد اصلی سایت، تگ ها را اضافه یا ویرایش کنید.گوگل تگ منیجر ابزاری با یک رابط کاربری مورد پسند و مبتنی بر وب است که روند کار با تگ ها را ساده میکند. با گوگل تگ منیجر به راحتی می توانید تگ های مورد نیاز را اضافه، ویرایش و همچنین غیرفعال کنید بدون اینکه به کد اصلی دست بزنید.

گوگل تگ منیجر چیزهای زیادی برای ارائه دارد اما یادگیری نحوه استفاده کاربردی و دقیق از آن می تواند بسیار جذاب و قابل توجه باشد لذا برای آموزش گوگل تگ منیجر آماده شوید. این دوره به شما در معرفی و آموزش این ابزار شگفت انگیز کمک می کند پس این فرصت را از دست ندهید.


ملزومات کارگاه

لپتاپ

سرفصلها و کلیات

  • معرفی کامل ابزار گوگل تگ منیجر
  • نحوه کار با سیستم خطایابی
  • بررسی کاربردهای اصلی گوگل تگ منیجر
  • نحوه ردیابی کلیک ها
  • آموزش نصب و فعال سازی تگ منیجر
  • نحوه ردیابی اسکرول
  • پلاگین های تگ منیجر برای وردپرس و جوملا
ثبت نام این کارگاه به اتمام رسیده است

course calendar جزئیات، ثبت نام

اتمام کارگاه
این کارگاه برگزار شده و مهلت حضور در آن به اتمام رسیده است. می توانید کارگاه های مشابه را دنبال کنید

cube مدرس و رشدآفرین

  • نیما طاحونی / مدیر سئو رشدانا
    نیما طاحونی مدیر سئو و سرپرست واحد فنی رشدانا، سابقه فعالیت روی بیش از 30  وبسایت در حوزه گردشگری، مارکتینگ، منابع انسانی، فروشگاه اینترنتی و...

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی گوگل تگ منیجر - Google Tag Manager

Comments are closed.

مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin