آموزش کدنویسی HTML5 و CSS3

رشدانا

اولین گام برای ورود به دنیای برنامه نویسی

HTML5 & CSS3 Markup

کارگاه آموزشی کدنویسی HTML5 و CSS3 که اولین قدم برای ورود به دنیای برنامه نویسی می باشد و البته مهم ترین قدم از مسیر رشد طراحی سایت می باشد و در پنج جلسه برگزار خواهد شد.

توضیحات کارگاه آموزشی

با اینکه افراد زیادی به طور مستمر وارد عرصه کدنویسی می‌شوند، اما همچنان نیاز به افراد متخصص کدنویسی و برنامه نویسی در جامعه وجود دارد. اگر به تازگی شروع به نوشتن کد برای طراحی وب و نرم افزار کرده اید و یا قصد شروع فعالیت در این زمینه را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با آموزش کدنویسی html css آشنا شوید.

 

کدنویسی چیست؟

کدنویسی در واقع سخن گفتن به زبان کامپیوتر است! به عبارتی دیگر، استفاده از زبان های برنامه نویسی برای برقراری ارتباط با کامپیوتر و دادن دستور های مورد نظر را کدنویسی می‌گویند. درواقع این کار راه ارتباط انسان با ماشین و کامپیوتر را به وجود آورده است و به ما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آن، نرم افزار، وبسایت، اپلیکیشن و سیستم عامل ها را طراحی کنیم.

 

چرا آموزش کدنویسی و طراحی و راه اندازی سایت با HTML و CSS؟

اگر به دنبال جواب این سوال هستید که کدنویسی به چه دردی می‌خورد و چه سودی برای بشریت دارد، بهتر است اشاره کنیم که اگر کدنویسی نبود، الان استفاده از کامپیوتر و سایر قابلیت های آن نیز وجود نداشت. بنابراین این حرفه، تاثیر زیادی در پیشرفت تکنولوژی و ورود کامپیوتر به زندگی انسان ها داشته است.

به دنبال آموزش کدنویسی، علاوه بر این که به یکی از پردرآمد ترین عرصه های شغلی وارد می‌شوید، قدرت خلاقیت، درک ریاضیات، هنر و بسیاری از مهارت های شما ارتقا پیدا می‌کند. اگر شما به برنامه نویسی علاقه مند هستید، برای ورود حرفه ای تر به این عرصه باید ابتدا به خوبی آموزش کدنویسی را فرا بگیرید.

درواقع کدنویسی HTML و CSS، دروازه ورود به دنیای برنامه نویسی و متخصص شدن در این زمینه است. کسب این مهارت با استفاده از زبان های HTML و CSS اولین گام برای یادگیری ساخت اپلیکیشن، برنامه نویسی و طراحی وب است.

نکته مثبتی که در شروع کدنویسی وجود دارد، این است که برای ورود به این تخصص نیاز به مهارت و پیش زمینه خاصی ندارید و فقط کافی است که به صورت مقدماتی با کامپیوتر آشنا باشید. شما در هر سن و با هر مهارت و در هر شرایطی که هستید، می‌توانید از آموزش ها استفاده کرده و این تخصص را به دست آورید.

 

مزایای کارگاه آموزش آموزش کدنویسی html css

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

دستاورد های انتهای آموزش برنامه نویسی html css

در این کارگاه کاربردی و حرفه ای رشدانا، در ابتدای دوره با کدنویسی HTML و CSS و کدنویسی تحت وب و مقرون به صرفه آشنا می‌شوید، سپس توسط استاد مجرب این کارگاه، موراد زیر را فرا می‌گیرید:

  • کدنویسی واکنشگرا و انواع روش های آن
  • آشنایی با layout قالب ها
  • تکنیک های افزایش سرعت در کدنویسی
  • انواع تگ های HTML و HTML5
  • روش صحیح به کارگیری تگ ها
  • انواع تگ های CSS و CSS3
  • اجرای کامل یک قالب در HTML
  • کدنویسی بهینه و تمیز

در پایان دوره آموزش html و css، به خوبی می‌توانید با زبان های HTML و CSS کدنویسی کنید و برای ورود به عرصه برنامه نویسی آماده شده اید. اگر به این حوزه علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در این کارگاه ثبت نام کرده و استارت شروع کار خود را حرفه ای بزنید.


ملزومات کارگاه

لپتاپ

سرفصلها و کلیات

  • آشنایی با کدنویسی و کدنویسی تحت وب
  • کدنویسی واکنشگرا (Responsive) و انواع روش های آن
  • آشنایی با layout قالب ها
  • کدنویسی مقرون به صرفه
  • تکنیک های افزایش سرعت در کدنویسی
  • انواع تگ های HTML و HTML5
  • روش صحیح بکارگیری تگ ها
  • انواع تگ های CSS و CSS3
  • اجرای کامل یک قالب در HTML
  • کدنویسی بهینه و تمیز

    چنانچه متقاضی برگزاری این دوره هستید، اطلاعات خود را وارد نمایید.

    course calendar جزئیات، ثبت نام

    • مدت زمان : پنج جلسه دو و نیم ساعته
    • تاریخ برگزاری : پاییز 1401‌
    • ساعت : 17:00 الی 19:30
    • اشتراک گذاری :
    • پیش نیاز: اینترنت، لپ‌تاپ‌، آشنایی با فضای وب و نرم افزار VS Code
      • چنانچه متقاضی برگزاری این دوره هستید، اطلاعات خود را وارد نمایید.

      cube مدرس و رشدآفرین

      • مصطفی پورعلی / مدیر عامل رشدانا
        مشاور کسب و کار دیجیتال، هکر رشد و مدیرعامل رشدانا،
        کارآفرین دیجیتال، هکر رشد و سرویس دیزاینر، 19 سال سابقه فعالیت تخصصی در فضای دیجیتال، 10 سال سابقه راهبری کسب و کارهای جدید، 9 سال سابقه مشاوره تخصصی کسب و کارهای جدید، 6 سال مشاور رسمی نظام صنفی رایانه‌ای کشور، 5 سال عضو هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای خراسان رضوی، 4 سال عضو هیئت مدیره هلدینگ گرین وب

      location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

      • آموزش مجازی
      اسکای روم آموزش آنلاین

      کارگاه آموزشی آموزش کدنویسی HTML5 و CSS3 - HTML5 & CSS3 Markup

      پیش نیاز: اینترنت، لپ‌تاپ‌، آشنایی با فضای وب و نرم افزار VS Code

      دوره آموزش کدنویسی HTML۵ و CSS

      آموزش کدنویسی html و css ، شروعی برای ورود به دنیای طراحی سایت

      با اینکه افراد زیادی در سراسر کشور و دنیا وارد این حوزه برای کار شدند، هنوز هم نیاز به کدنویسان وب در فضای آنلاین احساس می شود. البته بسیاری از افراد برای اینکه می خواهند وارد حوزه ی برنامه نویسی وب ( زبان های PHP , ASP , javascript ) شوند، ابتدا به یادگیری کدنویسی رو می آورند.

      در این دوره ها شما با زبان HTML5 و CSS کاملا آشنا خواهید شد و در انتهای این دوره یاد خواهید گرفت که وبسایت خود را از یک ایده طرح اولیه، به یک قالب کاملا حرفه ای تبدیل کنید.

      درواقع یادگیری زبان HTML، نیاز شما برای ورود به دنیای طراحی قالب وبسایت و صفحات وب می باشد.

      اگر به تازگی با دنیای صفحات وب آشنا شده اید و علاقه مند به حوزه کدنویسی می باشید، پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های آموزش کد نویسی HTML و آموزش CSS می‌باشد.

      شما در این دوره نیاز به هیچ گونه دانش قبلی نخواهید داشت و تنها آشنایی مختصر با اینترنت پیش نیاز این دوره خواهد بود. بنابراین این دوره برای افراد مبتدی و تازه کار نیز مناسب خواهد بود.

      همچنین از آنجایی که این زبان یکی از زبان های پایه و اساسی است، برای کسانی که می خواهند به تازگی به دنیای کد‌نویسی و سپس برنامه نویسی وارد شوند نیز بسیار مناسب می باشد.

      چرا که به طور مثال برای ورود به دنیای ساخت اپلیکیشن های اندروید و ios نیز شما نیاز به آشنایی با زبان HTML و CSS خواهید داشت.

      دوره آموزش کدنویسی HTML5 CSS شما را کاملا برای طراحی یک قالب وب سایت آماده می کند. پس اگر می خواهید وب سایت شخصی خود را داشته باشید و یا از این راه درآمدزایی کنید، دوره های رشدانا را از دست ندهید.

      آموزش کدنویسی html و css 

      افراد زیادی برای ورود به فضای آنلاین، کدنویسی وب را انتخاب می کنند. گاهی هم برای شروع یادگیری برنامه نویسی وب ابتدا کدنویسی را فرا می گیرند. در دوره های آموزش HTML CSS در رشدانا شما کاملا با این زبان ها آشنا می شوید. در ادامه با رشدانا همراه باشید تا بخشی از آن چه را که در این دوره ها مطرح می شود را با هم مرور کنیم.

      آموزش کدنویسی HTML و CSS

      ورود به دنیای طراحی سایت با آموزش کدنویسی HTML5 و CSS

      تبدیل وب سایت از ایده ی طرح ابتدایی مدنظر به قالب، کار ساده ای نیست. با این حال شما تا پایان دوره این کار را به طور حرفه ای یاد می گیرید. پس اگر دوست دارید به دنیای طراحی قالب وب سایت و صفحات وب وارد شوید هر چه زودتر یادگیری زبان HTML را آغاز کنید. شرکت در دوره های آموزش کدنویسی HTML5 و CSS یک انتخاب عالی برای افرادی می باشد که تازه با فضای وب آشنا شده اند و به حوزه کدنویسی علاقه پیدا کرده اند.

       

      اگر هنوز هیچ دانشی در این زمینه ندارید و به عنوان یک مبتدی و تازه کار نگران شرکت در دوره ها هستید، باید بگوییم که می‌توانید یادگیری را بدون هیچ گونه دانش قبلی شروع کنید. این گونه طی مدتی کوتاه و آشنایی بیش تر با این حوزه ها، می توانید علاقمندی خود را بسنجید.

      آموزش css html

      بزارید با یک مثال جذاب مبحث طراحی سایت را برای شما بازگو کنیم. یک ماشین را در نظر بگیرید. این ماشین در ابتدا از یک طرح اولیه تشکیل شده. اگر بخواهیم این موضوع را با موضوع طراحی سایت منطبق کنیم، طرح اولیه ماشین توسط طراح رابط کاربری یا UI دیزاینر ترسیم شده.

      قبل از این، طرح با اصول طراحی تجربه کاربری یا UX منطبق شده و اطمینان از کاربردپذیر بودن اجزا و در کل اصل ماشین حاصل شده. در مرحله بعد این طرح به دست یک کدنویس سپرده میشود و کدنویس با زبان html، از روی طرح شروع به متصل کردن اجزای و سرپا کردن ماشین میکند.

      در مرحله بعد، با استفاده از زبان css، به زیبا سازی آن میپردازد و آن را برای کاربر جذاب میکند. در نهایت هم، یک برنامه نویس php، به آن ماشین قدرت حرکت میدهد و درواقع، موتور آن را راه می اندازد.

      در این صورت ماشین شما آماده ی این است که در صفحات وب شروع به حرکت و خزیدن کند. به بیانی دیگر، طرح اولیه شما ، از استاتیک به داینامیک تغییر حالت داده است.

      کلیت مبحث طراحی سایت به همین صورت است و انتخاب با شماست که تصمیم بگیرید در کدام یک از بخش های این فرایند جذاب قرار بگیرید 🙂

      کدنویسی HTML5

      HTML زبانی برای ساختار، طراحی کردن و نمایش دادن محتوای صفحه های مختلف وب سایت ها می باشد. از هدف های اصلی زبان HTML، جدا از پشتیبانی کردن کد ها، بهینه سازی وب سایت ها برای موتور جست و جوی گوگل، آسان تر شدن طراحی وب سایت برای طراح ها و همچنین طراحی نرم افزار کاربردی تحت وب و خدمات برنامه نویسی تحت وب است. همان طور که می دانید برای افرادی که می خواهند با ورود به دنیای کدنویسی و پس از آن برنامه نویسی کار خود را شروع کنند دانستن زبان HTML5 به عنوان یکی از زبان های پایه بسیار مهم است.

      پیش از تعریف CSS خوب است کمی بیش تر با صفحات وب آشنا شویم. یه صفحه وب ساده حاوی محتوایی چون متن، صوت، تصویر و … می باشد. برای کنار هم قرار گرفتن این اجزا لازم است که از HTML کمک بگیریم. در واقع می توانیم از عناصر و تگ های مختلف برای کنار هم قرار دادن نوشته ها، تصویر ها، ویدیو و صوت ها استفاده کنیم تا اجزای صفحه به صورت منسجم برای کاربران نمایش داده شوند.

      آموزش css

       

      آشنایی با css

      امروزه کاربرد CSS در طراحی وب سایت امری معمول به شمار می رود. به کمک CSS می توانید قالب وب سایت خود را طراحی و اجزای صفحه را با چینش زیبایی مرتب کنید. در واقع شما با به کارگیری CSS اجناسی را که قبلا توسط HTML در صفحه قرار داده اید به زیبایی در ویترین خود به نمایش می گذارید. این گونه کاربران را به خرید اجناس‌تان ترغیب می کنید.

      آموزش کدنویسی html css

      دوره آموزش کدنویسی HTML5 و CSS شما را کاملا برای طراحی یک قالب وب سایت آماده می کند. پس اگر می‌خواهید وب سایت شخصی خود را داشته باشید و یا از این راه درآمدزایی کنید دوره های رشدانا را از دست ندهید.

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




      مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00
      
      ×
      roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin