آموزش ورود به دنیای ارز دیجیتال

رشدانا

ورود به دنیای جذاب تجارت ارزهای دیجیتال

Cryptocurrency Course

هر آنچه باید درباره ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین (کاربرد ها، طریقه ی استخراج، امنیت، انواع کیف پول ها و …) بدانید رو می توانید در این کارگاه فرا بگیرید و سپس با خیالی راحت شروع به کار با این نوع ارز ها را شروع کنید.

توضیحات کارگاه آموزشی

این روزها افراد برای رسیدن به درآمد مطلوب خود از راه های زیادی استفاده می کنند که یکی از مهمترین آنها سرمایه گذاری است. اهمیت سرمایه گذاری در عرصه های مختلف خصوصا در کشور ما برای همه کاملا مشهود و مبرهن است.

اما اینکه چگونه و کجا سرمایه گذاری کنیم چالشی همیشگی برای افراد علاقه مند به این حوزه و همچنین افرادی که قصد دارند به درآمد مطلوب خود برسند، بوده است.

دريچه اي جديد به نام رمز ارزها

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همینطور فراگیر شدن اینترنت، امکان سرمایه گذاری در زمینه های مختلف بیش از پیش فراهم شده است.

هر چقدر هم که به دور از تکنولوژی و فضای مجازی بوده باشید مطمئنا تا به امروز نام ارز ديجيتال یا بیت کوین حتما به گوشتان خورده است و شاید برایتان سوال شده که این ارز ديجيتال چیست، چه کاربردی هایی دارد، چگونه می توان کیف پولی پر از ارز دیجیتال در جیبتان داشته باشید، چگونه این نوع ارز ساخته شده است، چقدر امنیت دارد.

در حال حاضر از ارزهای دیجیتال در قالب رمز ارز، ارز ديجيتال، ارز مجازی، ارز رمز گذاری شده صحبت می شود. اما با تمام شهرتی که ارزهای دیجیتال دارند عده ای زیادی از مردم اطلاعات کافی در مورد ماهیت این ارزها و همینطور نحوه کسب درآمد و میزان درآمد از این رمز ارزها را ندارند.

یکی از راه های سرمایه گذاری و افزایش درآمد، سرمایه گذاری بر روی رمز ارزها است. همان طور که حتما شما هم شنیده ايد افراد زیادی از این طریق افزایش چشم گیر درآمد داشته اند اما چگونه؟

تقریبا با وجود تورم و همینطور قیمت بالاي ارز و کم شدن ارزش پول ملی یکی از راه ها برای حفظ سرمایه و همینطور رسیدن به درآمد مورد نظر خود، کسب درآمد دلاری است. در واقع کسب درآمد از طریق ارزهای بین المللی مثل دلار می تواند تضمینی برای حفظ سرمایه در برابر شرایط و مشکلات اقتصادی فعلی باشد.

ارزهای دیجیتال، ارزهایی هستند که بر اساس پروتکل های رمز نگاری شده طراحی می شوند و هدف اصلی آن جلوگیری از جعل و کلاه برداری ارزی است.

در واقع یک ویژگی این ارزها غیر متمرکز بودن و شفافیت این ارزها است که برای بهره مندی از این ویژگی ها از سیستم بلاک چین استفاده می کنند و این ویژگی منحصر به فرد این ارزها و همينطور تضمینی برای سرمایه گذاری روی این رمز ارزها است.

 

روش های کسب درآمد از ارز ديجيتال

معمول ترین روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال خرید و فروش آنها است. اما روش های دیگری برای سرمایه گذاری بر روی این رمز ارزها است.

یکی دیگر از روش های کسب درآمد ماینینگ یا استخراج این رمز ارزها توسط کامپیوترها و سیستم های پیشرفته و قوی است و همینطور روش بعدی برای کسب درآمد از رمز ارزها خرید و فروش سهام این رمز ارزها مي باشد.

در حال حاضر چند کشور از این رمز ارزها به خصوص بیت کوین برای استفاده مردم از خدماتی همچون هتل و پمپ بنزین استفاده می کنند و همینطور مردم می توانند از طریق دستگاه های مخصوص شبیه به عابر بانک ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

همانطور كه اشاره كرديم با توجه به شرایط فعلی اقتصادی یکی از راه های حفظ سرمایه و همینطور افزایش درآمد، کسب درآمد دلاری است. که رمز ارزها در دسترس ترین راه برای عموم مردم هستند که می توانند با سرمایه گذاری بر روی آنها در جهت افزایش و همینطور حفظ سرمایه خود اقدام کنند.

اگر پاسخ این سوالات را تا حدی می دانید احتمالا می دانید که عده ای با استخراج این نوع ارز کسب درآمد می کنند و حتی درآمدشان به طور کامل از این راه می باشد.

حال اگر کنجکاو شدید که چگونه می توان با کمترین هزینه از این طریق به کسب درآمد رسید ما این دوره ی تخصصی را به شما پیشنهاد می کنیم.

در این دوره ی آموزشی شما هرآنچه لازم است كه درباره ی ارزهای دیجیتال بدانید را فرا گرفته و در پایان این دوره می توانید به فکر استفاده و یا استخراج این ارز دیجیتال باشید.

سرفصلها و کلیات

  • بلاک‌چین چیست و چه کاربرد هایی دارد
  • تفاوت کوین و توکن
  • آشنایی با استارتاپ های مبتنی بر بلاکچین
  • تشریح کیف پول های رایج و نحوه استفاده از آنها
  • ارز دیجیتال چیست و چه کاربرد هایی دارد
  • ماینینگ چیست و آیا توجیه اقتصادی دارد؟
  • آشنایی با بیتکوین، اتریوم و ریپل
  • آشنایی با دستگاه های استخراج ارز
  • آشنایی با صرافی های ارز دیجیتال
  • قوانین معاملاتی تهیه ارز از صرافی ها
ثبت نام این کارگاه به اتمام رسیده است

course calendar جزئیات، ثبت نام

اتمام کارگاه
این کارگاه برگزار شده و مهلت حضور در آن به اتمام رسیده است. می توانید کارگاه های مشابه را دنبال کنید

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش ورود به دنیای ارز دیجیتال - Cryptocurrency Course

ارز دیجیتال

تقریبا هر روزه اخباری در مورد ارز دیجیتال منتظر می شود و بازار خرید و فروش و همینطور استخراج ارزهای دیجیتال را داغ تر می کند. ارز دیجیتال یک سیستم رمز نگاری شده پیشرفته مي باشد که اساس آن بر پایه تکنولوژی بلاک چین است. در واقع ارز دیجیتال یک واحد پولی و واسطه تبادلی بر پایه اینترنت بوده كه جدا از واسطه های فیزیکي است.

 

داستان پر رمز و راز ارزهای دیجیتال

تاریخچه پیدایش ارزهای دیجیتال به اوایل دهه 90 میلادی باز می گردد. از اوایل دهه 90 میلادی تا سال 2009 ارزهای دیجیتال مختلفی معرفی شدند از جمله Liberty Reserve که در سال 2006 به وجود آمد. این يك ارز دیجیتالي متمرکز بوده و برای پولشویی استفاده می شده که همین علت باعث شد دولت آمریکا این پول دیجیتال را تعطیل کند. سر انجام در سال 2009 بیت کوین معرفی شد و بیت کوین به قابل اعتمادترین و بزرگترین پول دیجیتال تبدیل شد. هویت سازنده بیت کوین به طور قطعی مشخص نیست اما خودش را ساتوشی ناکاموتو و اهل ژاپن معرفی کرده است.

 

کاربردهای جذاب ارز دیجیتال

در گذشته اعتماد زیادی نسبت به ارزهای دیجیتال نبود و طبعا هم خیلی معامله توسط ارزهای دیجیتال انجام نمیشد. اما امروزه با شناخته تر شدن ارزهای دیجیتال و روند پیشرفت این پول های هوشمند علاوه بر معاملات برای خرید کالا یا خدمات روشی برای سرمایه گذاری هم محسوب می شود. شما می توانید ارزهای دیجیتال را مستقیما خریداری کنید و یا توسط کامپیوترها وسیستم های هوشمند آنها را استخراج کنید که تقریبا کاری پر هزینه و طولانی است. در واقع ارزهای دیجیتال پول های نقد دیجیتالی هستند برای معاملات با افرادی که از تکنولوژی لذت میبرند.

یکی از کاربردهای ارزهای دیجیتال استفاده از آنها به عنوان وثیقه است. در واقع می شود وام های پولی را برای ارزهای دیجیتال وثیقه قرار دهند و بالعکس.

علاوه بر این ها پول های دیجیتال می توانند راهی برای انتقال پول حتی فراتر از مرزهای یک کشور شود.

یکی از مزیت های ارزهای دیجیتال این است که هیچ کس نمی تواند این ارز ها را تحریم کند و به راحتی می شود معامله کرد، در واقع تعداد زیادی کیف پول وجود دارد که می شود از آنها برای معامله ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

 

معروف ترین ارز های دیجیتال

در حال حاضر محبوب ترین پول دیجیتالی در دنیا بیت کوین هست. همینطور که پیش تر گفتیم بیت کوین در سال 2009 با استفاده از سیستم بلاک چین توسط فردی موسم به ساتوشی ناکاموتو ساخته شد.

اتریوم دیگر ارز دیجیتال محبوب است که در سال 2015 توسعه پیدا کرده است و سیستم بلاک چین مخصوص به خود را دارد. از سیستم بلاک چین اتریوم برای قرارداد های هوشمند غیر متمرکز نیز استفاده می شود.

از ریپل هم می توان به عنوان یک ارز دیجیتال محبوب نام برد. ریپل در سال 2012 ساخته شده است.

لایت کوین هم با تغییراتی در بیت کوین در سال 2013 ساخته شد.

 

علت محبوبیت بالاي ارز های دیجیتال

ارزهای دیجیتال به دلیل امنیت و ناشناخته بودن محبوبیت بسیاری دارند. در واقع در تراکنش های پول های دیجیتال نمیتوان تقلبی کرد و امکان هک شدن هم ندارند.(مگر هک شدن کیف پول)

معامله ارزهای دیجیتال نیازی به مدرک شناسایی یا تعهد خاصی ندارند و به راحتی برای همه قابل معامله و استخراج است. در واقع ارزهای دیجیتال با استفاده از سیستم غیر متمرکز هیچ وابستگی به یک سرور مشخص ندارد و همین امر باعث می شود هویت افرادی که از این رمز ارزها استفاده می کنند پنهان بمانند.

 

بلاک چین به زبان آدمیزاد

بلاک چین یک تکنولوژی مورد استفاده در رمز ارزها است. در واقع بلاک چین یک سیستم برای حذف واسطه است. منظور از واسطه چیست؟ فرض کنید شما می خواهید برای دوست خود که در یک شهر دیگر زندگی می کند پول واریز کنید. واسطه بین شما و دوست شما بانک است. بلاک چین به زبان ساده این واسطه را حذف کرده است اما چگونه؟

در واقع با استفاده از سیستم بلاک چین بجای یک نهاد یا یک نفر به عنوان واسطه همه افراد به این انتقال دسترسی دارند. در سیستم بلاک چین حساب و کتاب ها به صورت شفاف وجود دارد و هیچ سرور مرکزی وجود ندارد و این داده ها بین همه افراد به صورت شفاف قرار می گیرد. به زبان ساده تر این شبکه زنجیره ای از رایانه هایی است که صحت معاملات بین افراد را تایید و به بلاک چین اضافه می کند و همه دسترسی کامل به مجموعه این معاملات با استفاده از تکنولوژی بلاک چین دارند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin