آموزش مقدماتی نرم افزار راینو و لومیون

رشدانا

رسیدن به توانایی مورد نیاز برای مدلسازی های ساده و پیچیده در زمان کوتاه و راحت ترین متد

Basic training of Rhino and Lumione software

اگر شما به دنبال یادگیری طراحی در زمینه های مختلف به خصوص معماری و صنعت هستید ، آموزش نرم افزار راینو (Rhino)  و آموزش نرم افزار لومیون (Lumion) می تواند کمک شایانی به شما در حرفه ای شدن در این زمینه ها بکنند، چرا که یکی از عواملی است که باعث می شود شما در زمینه تصویر سازی و طراحی به خصوص در معماری و انیمیشن سازی حرفه ای شوید

توضیحات کارگاه آموزشی

اگر شما به دنبال یادگیری طراحی در زمینه های مختلف به خصوص معماری و صنعت هستید ، آموزش نرم افزار راینو (Rhino)  و آموزش نرم افزار لومیون (Lumion) می تواند کمک شایانی به شما در حرفه ای شدن در این زمینه ها بکنند.

چرا که یکی از عواملی که باعث می شود شما در زمینه تصویر سازی و طراحی به خصوص در معماری و انیمیشن سازی حرفه ای شوید و ان ها را به بهترین شکل به نمایش در آورید؛ این است که کار با ابزار ها و نرم افزار های حرفه خودتان را به خوبی یاد داشته باشید.

آموزش نرم افزار لومیونآموزش نرم افزار راینو

این دو ، از جمله نرم افزار های  طراحی و تصویر سازی دو بعدی و سه بعدی هستند که کاربرد های زیادی دارند.انیمیشن سازی ، طراحی های معماری  و مدل سازی از جمله کاربرد های مهمی هستند که با استفاده از نرم افزارهای لومیون و رانیو انجام میشود.                   از کاربردهای دیگر آنها می توان به طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی صنعتی ، طراحی مبلمان و … اشاره کرد.

می توان نرم افزار های راینو و لومیون نسبت به نرم افزار رقیب  خود یک سر و گردن بالاتر دانست. دلیل این برتری را میتوان مزیت هایی دانست که این این دو نرم افزار دارند. یکی از مزیت هایی که این دو نرم افزار دارند کاربری آسان آن هاست . کاربری اسان ان ها باعث می شود شما به راحتی طی چندین ساعت آموزش دیدم بر آن تقریبا مسلط شوید.                                                      مزیت دیگر انها کارکرد خارق العاده و نتیجه بی نظیری است که در پایان کار به شما تحویل می دهند . آنها به دلیل سیستمی ک دارند می توانند پیچیده ترین مدل ها را در کمترین زمان طراحی کنند.از مزیت دیگر آنها میتوان به پلاگین هایی اشاره کرد ، که می توانید با نصب آنها از قابلیت هایی استفاده نمایید که کار شما را بسیار راحت تر می کنند.

 

 

شما با آموزش  و یادگیری نرم افزار راینو (Rhinoceros)  و آموزش نرم افزار لومیون (Lumion) در دوره های رشدانا قادر خواهید بود بر این نرم افزار ها  و ترفندهای آنها مسلط شوید و در حرفه خود بهترین ها را ارائه دهید.


ملزومات کارگاه

لپتاپ و نرم افزار راینو و لومیون

سرفصلها و کلیات

  • آشنایی با محیط و دستورات کلیدی راینو
  • آموزش پروژه و تکنیک های مدلسازی
  • تکنیک طراحی چیدمان آجر
  • تکنیک پانل
  • طراحی قوس ها و پوسته های پیچیده
  • طراحی های پارامتریک
  • آشنایی با محیط و دستورات کلیدی لومیون
  • آموزش آماده سازی محیط ،نورپردازی
  • کادر بندی و پرزانت نهایی
  • آماده سازی و رندر گیری از پروژه
  • کاربرد متریال در لومیون
ثبت نام این کارگاه به اتمام رسیده است

course calendar جزئیات، ثبت نام

اتمام کارگاه
این کارگاه برگزار شده و مهلت حضور در آن به اتمام رسیده است. می توانید کارگاه های مشابه را دنبال کنید

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin