دوره آموزشی زبان بدن

رشدانا

چگونه می‌توان از طریق اشاره های بدن، افکار دیگران را خواند

Body Language

کارگاه آموزشی زبان بدن، چگونه با اعضای بدن و رفتار خود به بهترین شکل منظور خود را به مخاطبان خود برسانید. حال ممکن است مخاطب شما همان مشتری شما باشد که شما سعی در جذب اون و تبدیل اون به مشتری را دارید.

توضیحات کارگاه آموزشی

قطعا در تعاملات فردی و روزانه خود این نوع تجربه ها  را داشته اید:

  • بدون هیچ گونه صحبت کردن و تنها با نحوه نگاه، خشم خود را به طرف مقابل نشان دادید.
  • با یک لبخند به فرد مقابل، رضایت خود را از بودن در کنار آن شخص بیان کردید.
  • احساس نگرانی خود را با گزیدن لب به دیگران منتقل کردید.

درک این نوع تجربه ها باعث می‎شود که ما دقت بیشتری بر نحوه تعامل خود با افراد داشته باشیم، زیرا تعاملات و ارتباطات انسانی منحصر به کلام و یا نوشته ها نمی‎شود و ما انسان ها قادر هستیم با اجزاء بدن خود به راحتی، پیام های متعددی را منتقل کنیم. اینجا است که آشنایی و آموزش زبان بدن برای هر شخصی با هر جایگاه شغلی و تحصیلی الزامی است.

هر فرد در رفتارهای روزمره خود دارای یک زبان بدن مخصوص می باشد. آشنایی با این زبان بدن می تواند به مدیران و صاحبان کسب و کارها اطلاعاتی درباره مشتریان و رقبا و نحوه تفکر آنها ارائه دهد.

 

زبان بدن چیست؟

زبان بدن یا Body Language مجموعه ای از سیگنال هایی هستند که انسان ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آن ها استفاده می‎کنند. این سیگنال ها غیر کلامی اند و از طریق اندام های مختلف بدن به شکل گیری ارتباطات میان فردی کمک می‎کنند.

در کارگاه آموزش زبان بدن رشدانا، شما را با نکات طلایی استفاده از زبان بدن در جهت موفقیت های شغلی و ارتباطی تان آشنا خواهیم کرد. قطعا در تعاملات فردی و روزانه خود این نوع تجربه ها  را داشته اید:

  • با نحوه نگاه خود بدون هیچ نوع صحبت کردنی، خشم خود را به طرف مقابل نشان دادید.
  • با یک لبخند به فرد مقابل، رضایت خو د را از بودن در کنار آن شخص بیان کردید.
  • احساس نگرانی خود را با گزیدن لب به دیگران منتقل کردید.

درک این نوع تجربه ها باعث می‎شود که ما دقت بیشتری بر نحوه تعامل خود با افراد داشته باشیم، زیرا تعاملات و ارتباطات انسانی منحصر به کلام و یا نوشته ها نمی‎شود و قادر هستیم با اجزاء بدن خود به راحتی پیام های متعددی را منتقل کنیم.

شما در این کارگاه با کلیات زبان بدن آشنا شده و به قدرت و تأثیرگذاری بالای آن در زندگی شغلی و اجتماعی خود پی می‎برید. شناخت زبان بدن از ملزومات رسیدن به موفقیت است و با این نگاه شما بهتر از قبل به یادگیری این مقوله جذاب اهمیت می‎دهید

 

چرا یادگیری و شناخت زبان بدن ضرورت دارد؟

آشنایی با تکنیک های زبان بدن به شما کمک می‏‎کند تا از علائم بدن، به نفع خود بهره ببرید. سؤال می‎کنید چگونه؟ بیش از 90 درصد آن چیزی که به طرف مقابل منتقل می‎کنید یا پیام هایی که از جانب اشخاص دریافت می‎کنید، غیر کلامی اند. در واقع با شناخت جزئیات زبان بدن مشتری های تان هنگام انعقاد قرارداد، می‎توانید از درونیات، احساسات و ترس های مشتری آگاه شده و شرایط را به خوبی به سمت بستن قرارداد و یا فروش پیش ببرید.

زبان بدن آن چنان مهم است که هر مدیر موفقی زمان بسیاری برای یادگیری آن اختصاص می‎دهد، زیرا می‎داند که این نوع مهم زبان، بخش مهمی از اصول مذاکرات را در بر می‎گیرد و ندانستن تکنیک های آن منجر به شکست او خواهد شد.

برای یادگیری تکنیک های زبان بدن بایستی مدت ها مطالعه کنید و یا از دوره های آموزشی این مهارت بهره ببرید. مهم ترین فایده این امر این است که آشنایی با تکنیک های زبان بدن باعث تحت تأثیر قرار دادن دیگران می‎شود، بهترین تکنیک های زبان بدن که برای ایجاد ارتباط مؤثر به دانستن آن ها نیاز دارید این موارد هستند:

  1. حالات و ژست هایی که ارتباط دوستانه را نشان می‎دهند.
  2. نشانه های عدم تمایل به برقراری ارتباط و یا ادامه ارتباط
  3. روش های کنترل زبان بدن مخرب
  4. زبان بدن باز
  5. پوشش و نحوه لباس پوشیدن

 

 مزایای ارزشمند کارگاه آموزش زبان بدن  

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

دستاوردهای رشدآموز در پایان کارگاه

در انتهای دوره آموزش زبان بدن، شما به تناقضات میان کلام و زبان بدن فرد مقابل تان آشنا شده و می‎دانید ملاک اعتبار یک حرف، زبان بدن فردی است که آن را بیان کرده و در این صورت قادر خواهید بود ارتباطات منسجم تر، مذاکرات کاری موفق تر و تعاملات ماندگارتری را تجربه کنید.

همچنین در این کارگاه با کلیات زبان بدن آشنا شده و به قدرت و تأثیرگذاری بالای آن در زندگی شغلی و اجتماعی خود پی می‎برید. شناخت زبان بدن از ملزومات رسیدن به موفقیت است و با این نگاه شما بهتر از قبل به یادگیری این مقوله جذاب اهمیت می‎دهید.

 

سرفصلها و کلیات

  • ساختار درک پیام های غریزی
  • چگونه زبان بدن را بیاموزیم؟
  • زبان بدن تقلبی
  • قلمرو و محدوده شخصی
  • اشاره های کف دست برای فریب
  • دست دادن سلطه گر و سلطه پذیر
  • سبک های دست دادن و اشاره ی دست
  • موانع بازو و پا
  • پیام های چشمی پیام های مهرورزی مردان و زنان به تفکیک
  • روانشناسی چیدمان قلمرو افراد
  • نمایش قدرت نمایی

انتخاب نوع ثبت نام

انتخاب و ثبت نام

course calendar جزئیات، ثبت نام

cube مدرس و رشدآفرین

  • هادی میری / مجری، گوینده و روانشناس
      نویسنده کتاب آیین اثرگذاری. با سابقه برگزاری صدها دوره در شهر های مختلف کشور

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی دوره آموزشی زبان بدن - Body Language

پیش نیاز: اینترنت و لپ تاپ

زبان بدن و گفتگوی بصری

آموزش زبان بدن و گفتگو بصری

از آنجا که انسان موجودی اجتماعی است، و همواره در طی مسیر زندگی خود در حال ارتباط و تعامل با دیگران عمل کرده ؛ پس زبان بدن به عنوان یکی از مهمترین محورهای ارتباطی روزمره مورد توجه قرار می گیرد، که درک صحیح از این ابزار غیر کلامی باعث ارتباط موثر و درست با مخاطبان ما خواهد شد.

زبان بدن چیست؟

به طور کلی به مجموعه ای از رفتارها و کنش‌های بدن و اجزای صورت از جمله نوع نگاه ، نوع حرکت و لحن گفتارمان در هنگام ارتباط با دیگران ،که فرد مخاطب را از وضعیت و هدف ما به صورت غیرمستقیم مطلع می نماید زبان بدن می گویند.

چرایی آگاهی از آموزش زبان بدن و گفتگوی بصری

به این اندیشیده اید که چرا آگاهی و شناخت از زبان بدن از اهمیت خاصی برخوردار است ؟ آیا می دانید که بیشتر از ۹۳ درصد از تعاملات ما با اطرافیانمان به صورت غیر مستقیم و غیر کلامی صورت می گیرد ؛ حتی اگر از مفهوم اصلی آن غافل باشیم، و توانایی شناخت زبان بدن دیگران را نداشته باشیم، اما همواره با آن در ارتباط هستیم پس چه بهتر که درک صحیحی از نحوه آموزش زبان بدن خود و دیگران داشته باشیم.

آگاهی داشتن از علایم و تکنیک های زبان بدن و گفتگو بصری به توانایی بهبود کیفیت روابط خود با مخاطبین و در نتیجه باعث ارسال دقیق تر پیام خود به دیگران می شود.

آگاهی از آموزش زبان بدن و گفتگوی بصری در رشدانا

آگاهی از زبان بدن و گفتگوی بصری به ویژه در هنگام مذاکرات کاری ، از اهمیت بالایی برخوردار است ، و عدم آگاهی از شناخت و درک صحیحی از آموزش زبان بدن و گفتگوی بصری ممکن است ، منجر به اشتباه در رساندن منظورمان به مخاطب خود و یا سوء برداشت وی از رفتار غیر کلامی ما شود.

با شرکت در دوره‌های رشدانا جهت آگاهی از آموزش زبان بدن و گفتگوی بصری موثر ، گامی درست و بزرگ در ارتباطات خود بردارید.

۴ نکته طلایی در آگاهی از زبان بدن و گفتگوی بصری

  • پیشنهاد می شود ،بر روی صندلی به صورت خونسرد و راحت بنشینید، پشت خود را صاف نگه دارید، و اگر به پشتی صندلی تکیه می دهید، قوز نکنیم.
  • در هنگام سخنرانی و یا صحبت کردن با مخاطبان خود پس از گفتن جملات به صورت شمرده شده، مکث کرده که این مکث می تواند همراه با لبخند کمی در چهره شما نمایان شود، تا تسلط و توانایی ما در ارائه گفتگو را نشان دهد.
  • اگر شما همان شنونده ای هستید ،که در هنگام مکالمه حضوری با طرف مقابل تان دست های تان را به صورت ضربدری روی سینه قرار می دهید، پیشنهاد می‌شود، که از این کار خودداری کنید؛ زیرا قرار دادن دست ها به صورت ضربدری از نشانه‌های پررنگ ناخشنودی و مخالفت با گوینده می باشد.
  • در هنگام گفتگو ارتباط موثر چشمی با مخاطب خود البته به میزان صحیح و درست می تواند در بهبود ارتباط و نشان دادن احساس صحیح از سوی شما به مخاطب خود کمک کننده باشد.

عملکرد درست و به جای زبان بدن و گفت‌وگوی بصری با مخاطبان خود ،در هنگام تعامل و ارتباط با آنان تقریبا در اکثر مواقع بهترین نتیجه را حاصل خواهد کرد، که با آگاهی درست از این زبان به ارزیابی و درک درست از مخاطبانمان می رسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin