آموزش المنتور

رشدانا

با صفحه ساز المنتور بدون دانش برنامه نویسی قالب وردپرسی طراحی کنید!

Elementor Page Builder

المنتور (Elementor) یک صفحه ساز گرافیکی و حرفه ای برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس مي باشد. پس دوره آموزش راه اندازي و مديريت صفحه ساز المنتور وردپرس می تواند برای کاربران عادی نيز مفید باشد.

توضیحات کارگاه آموزشی

اگر شما به طراحی صفحات وب علاقه مند هستید، اما نمی‌خواهید خود را درگیر یادگیری زبان های برنامه نویسی کنید و یا تمایل دارید سایت شخصی داشته باشید، اما هزینه های طراحی سایت سنگین است، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس و آموزش المنتور آشنا شوید.

 

المنتور چیست؟

المنتور یا Elementor یک افزونه صفحه ساز وردپرس است که با امکانات عالی، در طراحی سایت به شما کمک می‌کند. با استفاده از آن، شما به عنوان مدیر سایت می‌توانید وبسایت خود را بدون حتی یک خط کدنویسی و در کمترین زمان ممکن، مطابق سلیقه خود طراحی کنید.

افزونه المنتور با امکانات بی نظیری که به طراحان سایت ارائه می‌دهد، توانسته است بیش از دو میلیون نصب رسمی در مخزن وردپرس را به خود اختصاص دهد. یکی از دلایل محبوبیت این افزونه، وجود نسخه رایگان است که به شما این امکان را می‌دهد که بدون خرید نسخه پریمیوم، بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

چرا آموزش طراحی سایت با المنتور؟

قدرت المنتور در صفحه سازی، هر برنامه نویس و طراح سایتی را ترغیب می‌کند که در انجام پروژه و مدیریت سایت ها از آن استفاده کنند. این قابلیت وردپرس، هیچ محدودیتی در طراحی ندارد و شما قادر خواهید بود انواع سایت های فروشگاهی، خبری، شرکتی، شخصی و… را به وسیله آن طراحی کنید.

از طرفی با تمامی المان ها و سایر افزونه های ورد پرس سازگاری دارد و شما به راحتی می‌توانید سایت وردپرسی خود را به صورت شخصی سازی شده، داشته باشید. یادگیری المنتور به افرادی که صاحب سایت شخصی و یا فروشگاهی هستند اما دانش برنامه نویسی ندارند پیشنهاد می‌شود، چرا که با استفاده از این افزونه می‌توانند مانند یک وبمستر حرفه ای سایت خود را اداره کنند.

تنها پیش نیازی که در این دوره باید داشته باشید آشنایی کار با وردپرس است! آموزش المنتور برای برنامه نویسان نیز توصیه می‌شود زیرا به وسیله آن قادر خواهند بود تداخل های احتمالی را در پروژه های خود، رفع کنند.

 

مزایای کارگاه آموزش راه اندازی سایت با المنتور

  • ارائه جذاب (تدریس صفر تا صد مباحث)
  • پروژه محور بودن دوره (انجام پروژه جهت تسلط بیشتر به موضوع)
  • منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل برای انجام پروژه)
  • کیفیت بالا، قیمت مناسب

 

دستاورد های رشدآموز در انتهای کارگاه آموزش المنتور

در دوره کاربردی آموزش المنتور در رشدانا، رشدآموز به طور کامل با این افزونه قدرتمند و ویژگی های آن آشنا می‌شود و مطالب مربوط به نصب و کانفیگ آن را فرا می‌گیرد.

همچنین در این دوره تفاوت های المنتور با ویژوال کامپوزر که کاربردی مشابه یکدیگر دارند نیز بیان می‌شود و شما می‌توانید مطابق آنچه که مدنظر دارید، تصمیم بگیرید استفاده از کدام یک برای هدف شما کارآمد تراست. دیگر مطالبی که رشدآموز در این دوره فرامی‌گیرد عبارتند از: استفاده از ویدئو در پس زمینه، آموزش کار با ستون ها و چگونگی استفاده از المنت ها.

در پایان کارگاه شما قادر خواهید بود یک سایت حرفه ای را در کمترین زمان و بدون نیاز به برنامه نویسی طراحی کنید. پس درنگ نکنید و همین الان تصمیم بگیرید تا تبدیل به یک طراح سایت حرفه ای شوید.

سرفصلها و کلیات

  • معرفی المنتور
  • آموزش نصب و کانفیگ المنتور
  • بررسی تفاوت‌ها با ویژوال کامپوزر
  • درون ریزی دموهای المنتور
  • استفاده از ویدئو در پس زمینه
  • آموزش کار با ستون‌ها
  • چگونگی استفاده از المنت‌ها

انتخاب نوع ثبت نام

course calendar جزئیات، ثبت نام

cube مدرس و رشدآفرین

  • امیر سرنشکیان / مجری و مشاور کسب و کارهای اینترنتی
    https://www.roshdana.com/wp-content/uploads/2018/12/amir-sarnashkian.jpg از جمله سوابق کاری ایشان می‌توان به دستیار مدیریت و وبمستر فروشگاه اینترنتی رایانه دات کام در هلدینگ گرین‌وب، وبمستر و مدیر تیم تولید محتوای فروشگاه اینترنتی مشهد کالا، مدیریت و اجرای فروشگاه اینترنتی ایلیا کامپیوتر اشاره کرد.

location pin مکان : دوره آنلاین – بستر آنلاین اسکای روم

  • آموزش مجازی
اسکای روم آموزش آنلاین

کارگاه آموزشی آموزش المنتور - Elementor Page Builder

پیش نیاز: اینترنت، لپ‌تاپ، داشتن سایت و آشنایی با وردپرس

المنتور (Elementor) یک صفحه ساز گرافیکی و حرفه ای برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس مي باشد. پس دوره آموزش راه اندازي و مديريت صفحه ساز المنتور وردپرس می تواند برای کاربران عادی نيز مفید باشد. البته این را هم بايد اضافه کرد که برنامه نویسان وردپرسی نيز می توانند از این دوره استفاده کنند چرا كه در اين دوره ياد خواهند گرفت که چگونه تداخل هایی که احتمال دارد پیش بیاید را حل کرده و یاد خواهند گرفت که با یک تِم (Theme) خالی هم بتوانند با این افزونه کار کنند..

در اینجا لازم است كه عنوان کنیم که پیشنیاز این دوره حداقل این است که با نحوه کار با خود وردپرس آشنا باشید و یک آشنایی نسبی به برنامه نویسی وردپرس داشته باشید. در پایان این دوره توقع داریم که بتوانید هر نوع قالب وردپرسی با توجه به المان هایی که این افزونه دارد را بسته به نوع سلیقه خودتان پیاده سازی و سفارشی سازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مشاوره بگیرید 09301302890 9:00 تا 16:00

×
roshdana aparat roshdana instagram roshdana twitter roshdana telegram roshdana linkedin